Przetargi.pl
roboty budowlane: wymiana windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w budynku głównym Szpitala Specjalistycznego w Jaśle

Szpital Specjalistyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Lwowska 22
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 013 4437500 , fax. 013 4468322
  • Data zamieszczenia: 2014-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Specjalistyczny
    ul. Lwowska 22 22
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 013 4437500, fax. 013 4468322
    REGON: 37044448600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.jaslo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane: wymiana windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w budynku głównym Szpitala Specjalistycznego w Jaśle
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt finansowany ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych będących w dyspozycji Województwa pod nazwą Wymiana windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w budynku głównym Szpitala Specjalistycznego w Jaśle. Przedmiotem zamówienia są roboty związane z wymianą windy przystosowanej do potrzeb osób niepełnosprawnych z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w budynku głównym Szpitala Specjalistycznego w Jaśle na działce nr ew. 9/1 (obręb-3) o wartości zamówienia nie przekraczającej równowartości kwoty 5.186.000 euro 1.Zakres robót obejmuje: a)demontaż istniejącej windy, montaż nowego dźwigu z napędem reduktorowym w górnej maszynowni, przystosowany dla potrzeb osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich i przewozu łóżek szpitalnych, udźwig min. 1450 kg, ilość przystanków 5. b)wykucie z muru ościeżnic stalowych drzwiowych, c)rozkucie istniejących otworów drzwiowych przystankowych, d)uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kategorii III, e)malowanie tynków wewnętrznych, ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni, f)malowanie tynków farbą emulsyjną bez gruntowanie, 2-krotnie, g)rusztowania podwieszone na wieszakach stalowych, h)opracowanie dokumentacji rejestracyjno - eksploatacyjnej dla dźwigu, i)wykonanie niezbędnych czynności regulacyjnych, sprawdzających i prób, j)doprowadzenie do odbioru technicznego przez UDT, k)koszty związane z o odbiorem, rejestracją oraz dopuszczeniem do eksploatacji przez UDT ponosi Wykonawca L)Przedmiotem zamówienia objęte są: - roboty dodatkowe obejmujące wykonanie robót budowlanych przewidzianych w projekcie budowlanym, a nie wyszczególnionych w przedmiarach robót; - roboty zamienne w stosunku do robót przewidzianych w dokumentacji projektowej i STWiORB; - roboty niezbędne do wykonania przedmiotu Umowy, zgodnie z zasadami wiedzy technicznej. i)Na wykonanie robót, o których mowa w pkt. L Strony nie zawierają odrębnych umów na podstawie Pzp. 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektem wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, projektem umowy zasadami wiedzy technicznej oraz przepisami prawa powszechnie obowiązującego; 3.Przedstawiona w ofercie cena za wykonanie zamówienia stanowić będzie wysokość wynagrodzenia ryczałtowego. Cena ofertowa musi obejmować wszystkie koszty, jaki poniesie Zamawiający z tytułu wykonania zamówienia, w tym również koszty związane z: a)kompleksowym zrealizowaniem przedmiotu zamówienia, b)ubezpieczeniem placu budowy, c)uporządkowaniem miejsc realizacji robót d)usuwaniem ewentualnych kolizji wynikłych przy realizacji inwestycji, e)organizacją placu budowy, f)zabezpieczeniem robót pod względem BHP, g)zabezpieczeniem zasilania energią elektryczną, wodę i innymi mediami potrzebnymi do realizacji zamówienia oraz opłatami z tym związanymi, h)naprawa ewentualnych szkód powstałych w trakcie realizacji zadania, i)wszelkimi pracami koniecznymi do zrealizowania przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem robót. 4.Roboty wykonane zostaną zgodnie z dokumentacją przetargową i obowiązującymi przepisami. Zastosowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy - Prawo budowlane oraz wymaganiom specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 5.Wykonawca może dokonać wizji lokalnej placu budowy w celu zapoznania się z przedmiotem zamówienia (sprawdzenie i dokonanie ewentualnej weryfikacji ilości robót wynikających z opracowanego przedmiaru robót) oraz zawarcia w cenie wszystkich kosztów za roboty niezbędne do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Przeprowadzenie wizji lokalnej placu budowy jest możliwe w dni robocze od godz. 9.00 do 14.00 po uprzednim uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Techniczno-Gospodarczego Panem Stanisławem Chochołkiem tel. 693 408 505. 6.Wykonawca zobowiązany jest do ubezpieczenia budowy od mogących wystąpić szkód, zdarzeń nagłych i losowych oraz od odpowiedzialności cywilnej. Ubezpieczenie winno objąć roboty, urządzenia oraz sprzęt budowy. 7.Wszystkie użyte materiały muszą posiadać odpowiednie atesty i aprobaty do stosowania w budownictwie. Kserokopie tych dokumentów powinny być dołączone do dokumentacji powykonawczej przedstawionej Zamawiającemu. 8.Wykonawca odpowiada i zapewnia własnym staraniem właściwą organizację placu budowy i jego właściwe oznakowanie (tablice informacyjne). Wszystkie roboty winny być wykonywane nie zagrażając bezpieczeństwu ludzi i mienia. 9.Z uwagi na konieczność przeprowadzenia robót na czynnym obiekcie wszystkie prace budowlane i montażowe prowadzone będą w sposób nie ograniczający funkcjonowania obiektu, z wykonaniem odpowiednich oddzieleń i zabezpieczeń. 10.Zamawiający ustala okres gwarancyjny na wykonane roboty : minimum 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453131005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium, w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.jaslo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach