Przetargi.pl
Roboty budowlane wykończeniowe w ramach projektu pn. Dostosowanie DPS-u w Liskowie do najnowszych standardów usług poprzez przebudowę i modernizację istniejącego obiektu

Powiat Kaliski ogłasza przetarg

  • Adres: 62-800 Kalisz, Plac Św. Józefa 5
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2011-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kaliski
    Plac Św. Józefa 5 5
    62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane wykończeniowe w ramach projektu pn. Dostosowanie DPS-u w Liskowie do najnowszych standardów usług poprzez przebudowę i modernizację istniejącego obiektu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dodatkowe związane z przebudową i modernizacją istniejącego budynku Domu Pomocy Społecznej. Budynek Domu Pomocy Społecznej jest obiektem sklasyfikowanym w PKOB w klasie 1130. W zakres robót budowlanych dodatkowych wchodzi m.in wykonanie podłóg i posadzek wymianę drzwi klatki schodowej wykonanie instalacji sygnalizacji i oddymiania. 2.Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1)Zastosowane przy realizacji przedmiotu zamówienia materiały winny spełniać wymogi prawa budowlanego. Wymagane są materiały atestowane i dopuszczone do stosowania. 2)Wymagania dot. gwarancji: Wykonawca zobowiązany jest udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na roboty objęte przedmiotem zamówienia, licząc od dnia końcowego obioru robót (bez uwag), w tym również na zamontowane urządzenia techniczne. Wykonawca w okresie gwarancji jest zobowiązany na swój koszt do przeprowadzenia serwisu i konserwacji oraz dokonywania przeglądów okresowych zamontowanych urządzeń technicznych (łącznie z wymianą materiałów eksploatacyjnych) zgodnie z warunkami gwarancji przekazanymi Zamawiającemu w dokumencie gwarancyjnym w dniu odbioru. 3.Szczegółowy zakres robót składających się na przedmiot zamówienia jest opisany w załącznikach do siwz obejmujących: rysunki techniczne kosztorys i przedmiar robót Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 45215210-2- Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 4.Wymagania stawiane Wykonawcy: 1)Zamawiający, oprócz warunków określonych w dokumentacji projektowej określa następujące warunki wykonania przedmiotu zamówienia: a)Ponieważ roboty budowlane będą się odbywały na obiekcie czynnym, Zamawiający wymaga, aby były one prowadzone w sposób, jak najmniej uciążliwy dla użytkowników obiektów, umożliwiający prawidłowe ich funkcjonowanie, b)Wykonawca wykona prace objęte przedmiotem zamówienia zgodnie z dokumentacją techniczną, uzyskanymi decyzjami oraz sztuką budowlaną. c)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów. d)Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu umowy z własnych materiałów zgodnie z posiadaną przez Zamawiającego dokumentacją. e) Do wykonania zamówienia Wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących najwyższą jakość. Zamawiający informuje jednocześnie, że wskazane w dokumentacji i opisie przedmiotu zamówienia: typy i symbole materiałów lub urządzeń, ich oznaczenia oraz ewentualne nazwy ich producentów zostały określone w celu sprecyzowania parametrów i warunków techniczno-użytkowych przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. W przypadku zastosowania innych niż podane rozwiązań, udowodnienie równoważności proponowanych rozwiązań spoczywa na Wykonawcy. Nie wykazanie materiałów równoważnych traktowane będzie, jako deklaracja wbudowania materiałów wymienionych w dokumentacji i przedmiarach robót. f)Zamawiający wymaga, aby najpóźniej w dniu przekazania przez Zamawiającego placu budowy, Wykonawca przedłożył wymagane przepisami prawa zezwolenie określone w art. 17 ust. 2 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r.o odpadach (tj. Dz. U. z 2007r. Nr 39, poz. 251, Nr 88 poz. 587) bądź przedstawił stosowne uzgodnienia z zakresu gospodarki odpadami tj. złożył oświadczenie o sposobach gospodarowania nimi. g)prace przygotowawcze (np. zabezpieczenie placu budowy, ustawienie obiektów i urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt, h)dla potrzeb realizacji przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia terenu budowy. i)od daty rozpoczęcia robót do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę robót oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia, 2) Wykonawca zabezpieczy składowane tymczasowo materiały i urządzenia do czasu ich wbudowania przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów, oraz udostępni do kontroli przez ustanowionego przedstawiciela Zamawiającego. 3) Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452152102
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 21 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach