Przetargi.pl
Roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami elektrycznymi, instalacjami sanitarnymi i wyposażeniem sanitarnym w Centrum Kultury Scena to dziwna w Gnieźnie

Centrum Kultury "Scena to dziwna" ogłasza przetarg

  • Adres: 62200 Gniezno, ul. Roosevelta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 424 07 72 , fax. 61 424 07 72
  • Data zamieszczenia: 2018-01-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Kultury "Scena to dziwna"
    ul. Roosevelta 42
    62200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 424 07 72, fax. 61 424 07 72
    REGON: 30116188800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.scenatodziwna.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami elektrycznymi, instalacjami sanitarnymi i wyposażeniem sanitarnym w Centrum Kultury Scena to dziwna w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami elektrycznymi, instalacjami sanitarnymi i wyposażeniem sanitarnym w budynku Centrum Kultury Scena to dziwna. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zakresem zamówienia jest przebudowa budynku wraz z rozbudową o podnośnik dla osób niepełnosprawnych istniejących pomieszczeń warsztatowych wraz z remontem infrastruktury technicznej i części terenu, remontem sceny zewnętrznej o nawierzchnie obok budynku oraz zagospodarowanie terenu, mała architektura, infrastruktura techniczna. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: projekty budowlane, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru, przedmiary robót zawarte w załącznikach do SIWZ. Przedmiar nie stanowi podstawy do określenia przedmiotu zamówienia a stanowi jedynie materiał pomocniczy przy kalkulowaniu ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, iż wyposażenie meblowe wskazane w załączonej dokumentacji nie stanowi przedmiotu niniejszego zamówienia. 2. Oferta musi uwzględniać koszty zakupu wszystkich materiałów i urządzeń, organizację i zabezpieczenie placu budowy. 3. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania w sytuacji nie otrzymania dofinansowania ze środków Unii Europejskiej. Projekt pod nazwą: Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury Scena to dziwna przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie dofinansowany w ramach WRPO 2014-2020 Oś priorytetowa 4, Działanie 4.4. Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego. 4. Centrum Kultury Scena to dziwna realizuje projekt WRPO 2014 + dla działania 4.4 Zachowanie, ochrona, promowanie i rozwój dziedzictwa naturalnego i kulturowego, Poddziałanie 4.4.1 Inwestycje w obszarze dziedzictwa kulturowego regionu Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla zadania rzeczowego projektu, mianowicie Roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu, instalacjami elektrycznymi, instalacjami sanitarnymi i wyposażeniem sanitarnym w Centrum Kultury Scena to dziwna w Gnieźnie i przeprowadza niniejsze zamówienie. Przebudowa, rozbudowa i remont budynku Centrum Kultury wraz z zagospodarowaniem terenu, małą architekturą, infrastrukturą techniczną dla innowacyjnego projektu Zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury Scena to dziwna ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie. Celem projektu jest zwiększenie atrakcyjności instytucji kultury powiatu gnieźnieńskiego Centrum Kultury Scena to dziwna znajdującego się przy ul. Roosevelta 42 w Gnieźnie na terenie działki 32/2 w Gnieźnie. Projekt przyczyni się do poprawy stanu i funkcjonalności infrastruktury Centrum Kultury Scena to dziwna, które odgrywa znaczącą rolę w rozwoju kultury na terenie miasta Gniezna oraz powiatu gnieźnieńskiego, a tym samym będzie służył zachowaniu wartości historycznych oraz dziedzictwa kulturowego. Projekt przyczyni się również do rozwoju i poprawy jakości oferty kulturalnej Centrum Kultury Scena to dziwna oraz do zwiększenia dostępności do kultury w powiecie gnieźnieńskim, w tym dla osób niepełnosprawnych i osób wykluczonych społecznie, a ponadto umożliwi wprowadzenie nowego programu kulturalnego dla wszystkich grup społecznych oraz wiekowych, w tym zaproponowanie nowych form uczestnictwa w kulturze. Projekt będzie służył zwiększeniu uczestnictwa w kulturze a tym samym podniesieniu świadomości i kompetencji kulturowych społeczeństwa. 5. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. 3. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia.1. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.) wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wymóg ten nie dotyczy osób kierujących budową, dostawców materiałów budowlanych.2. Przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych, Wykonawca, w terminie 10 dni od zawarcia umowy, przedkłada Zamawiającemu wykaz osób, które wykonywać będą czynności określone w pkt 3.3.1SIWZ Wykaz zawiera: liczbę pracowników wykonujących określony rodzaj czynności, rodzaj wykonywanych przez nich czynności, okres, w którym planowane jest wykonywanie pracy przez tych pracowników, wymiary etatów, na których zatrudnieni są pracownicy. Dane w wykazie powinny być na bieżąco, nie później niż w terminie 7 dni od zaistnienia stosownych okoliczności, aktualizowane przez Wykonawcę, Podwykonawcę i przedkładane Zamawiającemu na piśmie. Dotyczy to również uzyskiwania zgody na przetwarzanie danych osobowych pracowników nowozatrudnionych. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 SIWZ czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 SIWZ czynności w trakcie realizacji zamówienia: oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1 SIWZ czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 3.3.1. SIWZ czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. 5.Zamawiający nie później niż w kolejnym dniu roboczym po podpisaniu umowy przekaże teren budowy.6. Płatność będzie następowała po określeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego procentowego zaangażowania robót wykonanych w stosunku do wartości całości zamówienia na podstawie poniższej tabeli. I płatność częściowa Marzec 2018 10,00 proc. II płatność częściowa Kwiecień 2018 10,00 proc. III płatność częściowa Maj 2018 10,00 proc. IV płatność częściowa Czerwiec 2018 10,00 proc. V płatność częściowa Lipiec 2018 10,00 proc. VI płatność częściowa Sierpień 2018 10,00 proc. VII płatność częściowa Wrzesień 2018 10,00 proc. Ostateczna płatność Październik 2018 30,00 proc. 7. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy, nastąpi na podstawie faktur wystawionych zgodnie z tabelą określoną w pkt 3.3.6 SIWZ , płatnych w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktur wraz podpisanymi protokołami odbioru robót (bez uwag), do Centrum Kultury Scena to dziwna ul. Roosevelta 42; 62-200 Gniezno. 8. Ostateczne wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem musi zostać potwierdzone przez Wykonawcę uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. 9. Harmonogram rzeczowo – finansowy Oferenta Wykonawca powinien złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie 10 dni od dnia zawarcia umowy. Harmonogram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. W przypadku zmiany w umowie dofinansowania harmonogram zostanie niezwłocznie dostosowany do zmian. Harmonogram stanowi załącznik nr 1 do umowy. 10. Nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadzić Centrum Kultury Scena to dziwna lub osoba do tego upoważniona przez zamawiającego. Na 7 dni przed każdym odbiorem (częściowym i końcowym) wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane.11. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. 12. Wykonawca udzieli gwarancji podstawowej na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru całości robót budowlanych bez uwag.13. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie złotych polskich: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 67 1020 4115 0000 9902 0190 9134. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w siedzibie Zamawiającego Centrum Kultury ”Scena to dziwna” w Gnieźnie, ul. Roosevelta 42, w sekretariacie najpóźniej w terminie składania ofert a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy prawo zamówień publicznych. Dokument w formie poręczenia lub gwarancji powinien zawierać stwierdzenie, że jest ono nieodwołalne i że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. W przypadku, gdy wadium w formie gwarancji wnoszone będzie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści gwarancji powinno wynikać, że odnosi się ona zarówno do zleceniodawcy gwarancji, jak i do wszystkich pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty podmiotu trzeciego w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca polega na zasobach innego podmiotu. Każdy z partnerów tworzących konsorcjum (podmiotów występujących wspólnie) składa z osobna oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – (załącznik nr 3 SIWZ). Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu składa każdy z wykonawców oddzielnie w zakresie w jakim wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu – (załącznik nr 2 do SIWZ). Pozostałe dokumenty i oświadczenia mogą być wspólnie składane przez Wykonawców występujących razem. Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, celem wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów w zakresie określonym w pkt. 5.2. SIWZ dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1.3 ppkt 1) SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów (o których mowa w art. 22a ustawy Pzp), musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści dokumentu (zobowiązania) musi jednoznacznie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innych podmiotów, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach