Przetargi.pl
Roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem podstawowym w Centrum Kształcenia Praktycznego w Gnieźnie

Powiat Gnieźnieński ogłasza przetarg

  • Adres: 62-200 Gniezno, ul. Papieża Jana Pawła II
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 4240706 , fax. 61 4240770
  • Data zamieszczenia: 2017-09-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Gnieźnieński
    ul. Papieża Jana Pawła II 9/10
    62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
    tel. 61 4240706, fax. 61 4240770
    REGON: ---
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-gniezno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem podstawowym w Centrum Kształcenia Praktycznego w Gnieźnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przebudową i remontem budynków na terenie Centrum Kształcenia Praktycznego w Gnieźnie przy ul. Słowackiego 48 - istniejących pracowni i pomieszczeń warsztatowych w budynku A oraz przebudową i rozbudową, wraz ze zmianą sposobu użytkowania istniejącego budynku stacji kontroli pojazdów, na potrzeby budynku dydaktyczno-administracyjnego (budynek B). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: 1. Zadanie oprócz robót budowlanych w budynkach należących do CKP w Gnieźnie obejmie także prace związane z zagospodarowaniem terenu oraz podstawowe wyposażenie przebudowywanych budynków CKP. Szczegółowy zakres zamówienia opisuje załączony przedmiar robót (nie wszystkie roboty objęte wydanym pozwoleniem na budowę na podstawie sporządzonego projektu budowlanego, wykonawczego objęte są niniejszym zamówieniem). Ważne: Dotyczy budynku A – zakres robót nie obejmuje: (ww. roboty objęte są innym zamówieniem) wymiany stolarki, wykonania instalacji oświetleniowej energooszczędnej, wykonania instalacji centralnego ogrzewania, ocieplenia dachu, odtworzenia instalacji odgromowej, ocieplenia ścian. Szczegółowy przedmiot zamówienia zawiera załączona dokumentacja techniczna: projekty budowlane, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru, przedmiary robót stanowiące załączniki do SIWZ. Powiat Gnieźnieński realizując projekt WSPO I/3/a Poprawa jakości edukacji zawodowej w powiecie gnieźnieńskim – dostosowanie infrastruktury edukacyjnej do potrzeb regionalnego rynku pracy, współfinansowanego ze środków Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020, dla zadania drugiego rzeczonego projektu, mianowicie Roboty budowlane wraz z zagospodarowaniem terenu i wyposażeniem podstawowym w Centrum Kształcenia Praktycznego w Gnieźnie przeprowadza niniejsze zamówienie. Celem projektu jest wdrożenie koncepcji rozwoju szkolnictwa zawodowego w powiecie gnieźnieńskim, polegającej na rozwoju infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej oraz centralizacji działań w zakresie szkolnictwa zawodowego. Ośrodkiem rozwoju ma być Centrum Kształcenia Praktycznego w Gnieźnie, które będzie koordynować i wspierać wszystkie szkoły zawodowe w regionie w zakresie kształcenia praktycznego, doradztwa zawodowego, kursów zawodowych oraz przeprowadzania egzaminów kwalifikacyjnych w zawodzie. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi na dzień odbioru końcowego przepisami. Dodatkowe warunki wykonania przedmiotu zamówienia. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby osoby zaangażowane do wykonywania robót budowlanych zatrudnione były przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz. 1666, ze zm.) w ilości nie mniejszej niż zadeklarowana w ofercie, wykonujące czynności: prace fizyczne związane z robotami budowlanymi w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem realizacji niniejszego zamówienia, wykonawca lub podwykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. Zamawiający nie później niż w kolejnym dniu roboczym po podpisaniu umowy przekaże teren budowy. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy nastąpi na podstawie faktur płatnych w terminie do 30 dni od dnia udokumentowanego wpływu faktur wraz podpisanymi protokołami odbioru robót, do Biura Obsługi Interesanta Starostwa Powiatowego w Gnieźnie, ul. Jana Pawła II 9/10, 62-200 Gniezno. Częściowy odbiór robót będzie polegał na określeniu przez inspektora nadzoru inwestorskiego procentowego zaangażowania robót wykonanych w stosunku do wartości całości zamówienia na podstawie tabeli elementów scalonych do rozliczeń. Każdorazowo po wykonaniu procentowego zaangażowania robót Wykonawca zgłosi inspektorowi inwestorskiemu gotowość do odbioru. Ostateczne wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem musi zostać potwierdzone przez Wykonawcę uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest zobowiązany wykonać harmonogram i tabelę elementów scalonych do rozliczeń wraz z kwotami za poszczególne elementy. Harmonogram powinien być sporządzony (maksymalnych kwot obowiązujących w danym okresie) - załącznik nr 2 do umowy. Harmonogram obejmujący zestawienie rzeczowo-finansowe robót objętych niniejszą umową i umową dofinansowania Wykonawcy powinien złożyć w siedzibie Zamawiającego w terminie 10 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy. Harmonogram wymaga zatwierdzenia przez Zamawiającego. W przypadku zmiany w umowie dofinansowania harmonogram zostanie niezwłocznie dostosowany do zmian. Powyższy harmonogram stanowić będzie podstawę do uzgodnienia Zamawiającego Wykonawcą tabeli elementów scalonych do rozliczeń za wykonane roboty, który stanowi załącznik nr 1 do umowy. Z ramienia Powiatu Gnieźnieńskiego nadzór inwestycyjny i merytoryczny będzie prowadził Wydział Inwestycji i Rozwoju Powiatu. Na 7 dni przed każdym odbiorem (częściowym i końcowym) wykonawca będzie zobowiązany do przedłożenia wszystkich dokumentów odbiorowych, tj. przynależnych do wykonanego zakresu rzeczowego aprobat technicznych, certyfikatów, deklaracji zgodności, ocen higienicznych, itp. atestów na materiały zabudowane. Zgłoszenia należy dokonać najpóźniej na 2 dni robocze przed planowanym terminem odbioru. Termin przystąpienia zamawiającego do odbiorów w terminie 2 dni od dnia pisemnego zgłoszenia gotowości wykonawcy do odbioru. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane na okres minimum 36 miesięcy, liczone od dnia bezusterkowego odbioru robót. Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu inwestycji po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zamawiającym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 PLN (słownie złotych polskich: pięćdziesiąt tysięcy 00/100). Dotyczy każdej części zamówienia. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: 48 1020 4115 0000 9802 0004 1111. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w odrębnej kopercie w Biurze Obsługi Interesanta, parter budynku w siedzibie Zamawiającego Starostwo Powiatowe w Gnieźnie, ul. Papieża Jana Pawła II 9/10, najpóźniej w terminie składania ofert a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy prawo zamówień publicznych.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, celem wykazania braku podstaw do wykluczenia tych podmiotów w zakresie określonym w pkt. 5.2. SIWZ dodatkowo zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1.3 ppkt 1) SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów (o których mowa w art. 22a ustawy Pzp), musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Z treści dokumentu (zobowiązania) musi jednoznacznie wynikać: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innych podmiotów, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach