Przetargi.pl
Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem wyposażenia pomieszczeń Ogniska „Starówka”

Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa" ogłasza przetarg

  • Adres: 00-231 Warszawa, ul. Stara
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 635-22-81, 22 831-41-94 , fax. 22 831-41-94, 22 635-22-81
  • Data zamieszczenia: 2019-05-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Wspierania Rodzin "Rodzinna Warszawa"
    ul. Stara 4
    00-231 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 635-22-81, 22 831-41-94, fax. 22 831-41-94, 22 635-22-81
    REGON: 36164889100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrumwspieraniarodzin.pl/bip/zamowienia-publiczne

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem wyposażenia pomieszczeń Ogniska „Starówka”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane wraz z dostawami realizowane są w ramach zadania inwestycyjnego „Rozbudowa i przebudowa budynku Ogniska „Starówka” przy ul. Starej 4”, stanowiąc kontynuację przebudowy budynku, polegające na wykonaniu prac wykończeniowych wewnątrz budynku, instalacji alarmu, kamer i wideodomofonów oraz dostawie mebli i sprzętu, pn. „Roboty budowlane wraz z dostawą i montażem wyposażenia pomieszczeń Ogniska „Starówka”” obejmujące swoim zakresem: Część 1: wykonanie posadzek, wykładzin, zdobienie ścian, wykonanie okładzin ścian, zdobienie przeszkleń, rolety okienne, zabezpieczenie okien, wykonanie i instalacja neonu, przeróbki elektryczne (gniazdka elektryczne), zamontowanie szyn na sufitach wraz z tkaniną, zabezpieczenie okien, wykonanie greenscreenu, montaż przepierzeń systemowych w toaletach, instalację chrobotka oraz napisu (zgodnie z rysunkiem nr 01 „Widok ściany wejścia do kuchni”), montaż posiadanych przez zamawiającego: smart lustra, oczyszczaczy powietrza, dystrybutora wody, wykonanie płytek z numeracją pomieszczenia (zgodnie z numeracją pomieszczeń zastosowaną w Dokumentacji projektowej), wykonanie instalacji alarmu, kamer i wideodomofonów; Część 2: Wykonanie, dostawa i montaż mebli projektowanych zgodnie z Dokumentacją projektową (zgodnie z rysunkami oraz zgodnie z zestawieniem mebli); Część 3: Zabudowa wewnętrznej sali zabaw (tzw. „małpi gaj”) w pomieszczeniu nr 0.2.03, w konstrukcji samonośnej, wyposażona w: zjeżdżalnie, tunele, basen z piłkami, przeszkody, mini ściankę do wspinaczki; zabezpieczone dla dzieci w wieku 1-6 lat. (dokładniejszy opis w tabeli „Główna tabela zestawienia pomieszczeń” dla pomieszczenia 0.2.03); Część 4-10: dostawa i montaż mebli/wyposażenia/sprzętu zgodnie z Dokumentacją projektową, wskazanych w załącznikach do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Część 1 10 000,00 Część 2 6 000,00 6.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Informacje dodatkowe
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty dołączane do oferty: a) wypełniony formularz oferty zgodny z treścią załącznika nr 1 do IDW; b) wypełniony odpowiednio, tj. w zależności od Części, na którą/które Wykonawca składa ofertę , formularz asortymentowo-cenowy, którego wzór stanowi: a. Część 2 - załącznik nr 1a do IDW, b. Część 4 - załącznik nr 1b do IDW c. Część 5 - załącznik nr 1c do IDW d. Część 6 - załącznik nr 1d do IDW e. Część 7 - załącznik nr 1e do IDW f. Część 8 - załącznik nr 1f do IDW g. Część 9 - załącznik nr 1g do IDW h. Część 10 - załącznik nr 1h do IDW –DOTYCZY CZĘŚCI 2, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ZAMÓWIENIA; UWAGA - dot. Części 2 zamówienia: Wykonawca winien w Formularzu asortymentowo-cenowym wypełnić w tabeli część pn. „Deklaracja o spełnieniu wymagań SIWZ”, w celu potwierdzenia, że oferowane przez wykonawcę meble (projektowane) spełniają minimalne wymagania techniczne określone przez Zamawiającego w SIWZ. – dot. Części 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 zamówienia: Wykonawca winien w Formularzu asortymentowo-cenowym wypełnić w tabeli część pn. „Deklaracja o spełnieniu wymagań SIWZ” i podać nazwę producenta oferowanego asortymentu wraz z podaniem modelu/typu mebla/wyposażenia/sprzętu, a w przypadku sprzętu również parametrów technicznych celem wstępnej weryfikacji przez Zamawiającego czy sprzęt ten spełnia minimalne wymagania postawione przez Zamawiającego w SIWZ, lub w przypadku braku takich oznaczeń (modelu/typu) – innych, przypisanych wyłącznie temu produktowi cech, jednoznacznie identyfikujących zaoferowany asortyment, cenę (zgodnie ze wzorem Formularza asortymentowo-cenowego). Zamawiający zastrzega, że brak zawarcia w Formularzu asortymentowo-cenowym deklaracji potwierdzającej spełnianie wymagań SIWZ dla jakiegokolwiek asortymentu w tabeli lub brak wskazania danych umożliwiających jednoznaczne zidentyfikowanie oferowanego asortymentu (wymaganego powyżej: producenta, modelu/typu, innych cech), jednoznacznie przesądzać będzie o niepodlegającej wyjaśnieniom wadliwości oferty i będzie skutkować jej odrzuceniem przez Zamawiającego na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp jako niezgodnej z treścią SIWZ. c) oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – załącznik nr 2 do IDW; d) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do IDW – DOTYCZY CZĘŚCI 1, 2 ORAZ 5 ZAMÓWIENIA; e) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia tego podmiotu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (załącznik nr 2 i 3) oraz składa pisemne zobowiązanie tego podmiotu do oddania do dyspozycji zasobów – zobowiązanie należy złożyć w oryginale; f) jeżeli ofertę podpisze osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji, to do oferty winno zostać dołączone pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do składania oświadcz wolni w imieniu wykonawcy (w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii); g) dowód wniesienia wadium – DOTYCZY CZĘŚCI 1 i 2 ZAMÓWIENIA.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach