Przetargi.pl
Roboty budowlane w ZUS O/Koszalin i Inspektoratach: Drawsku Pomorskim przy ul. Basztowej 1b, Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21: część I (zadanie nr 1) – wymiana stolarki drzwiowej na automatyczną w Oddziale ZUS w Koszalinie przy ul. Fałata 30; część II (zadanie nr 2) – malowanie pomieszczeń biurowych i SOK-u w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim przy ul. Basztowej 1b; część III (zadanie nr 3) – remont kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie ogłasza przetarg

  • Adres: 75-434 Koszalin, Juliana Fałata
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 3485514, , fax. 94 3481233
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie
    Juliana Fałata 30
    75-434 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 3485514, , fax. 94 3481233
    REGON: 00001775600435
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ZUS O/Koszalin i Inspektoratach: Drawsku Pomorskim przy ul. Basztowej 1b, Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21: część I (zadanie nr 1) – wymiana stolarki drzwiowej na automatyczną w Oddziale ZUS w Koszalinie przy ul. Fałata 30; część II (zadanie nr 2) – malowanie pomieszczeń biurowych i SOK-u w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim przy ul. Basztowej 1b; część III (zadanie nr 3) – remont kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ZUS O/K-lin i Inspektoratach: Drawsku Pomorskim ul. Basztowa 1b i Kołobrzegu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części (zadania): część 1 (zadanie nr 1) – Wymiana stolarki drzwiowej na automatyczną w Oddziale ZUS w Koszalinie przy ul. Fałata 30polegające na wymianie istniejącej stolarki drzwiowej w pomieszczeniu holu wejścia budynku „C” - wewnętrznej na drzwi dwuskrzydłowe EI30, rozwierne w konstrukcji stalowej automatycznie o wym.200x240cm i drzwi dwuskrzydłowe EI60, dymoszczelne, rozwierne w konstrukcji stalowej automatycznie o wymiarach 200x210cm - zewnętrznej jednoskrzydłowej na automatyczną o wym. 100x210cm i dwuskrzydłowe na automatyczną o wym. 400x210cm rozsuwaną w konstrukcji aluminiowej w zabudowie witrynowej o powierzchni ok. 41,6m2. Stolarka drzwiowa wewnętrzna i zewnętrzna podłączona do centrali p.poż. Montaż kurtyn powietrznych nad drzwiami zewnętrznymi rozsuwanymi. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów holu w ilości 195,82 m2 wraz z przygotowaniem powierzchni. część 2 (zadanie nr 2)- Malowanie pomieszczeń biurowych i SOK-u w Inspektoracie ZUS w Drawsku Pomorskim przy ul. Basztowej 1bpolegające na dwukrotnym malowaniu farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów wraz z przygotowaniem powierzchni w ilości 1 779,19 m2 , malowaniu farbami emulsyjnymi płyt sufitu podwieszanego w ilości 226,9 m2 , jednokrotnym malowaniu farbami akrylowymi stolarki drzwiowej, ścianek i osłon w ilości 207,18 m2 wraz z robotami towarzyszącymi, jednokrotnym malowaniu farbami olejnymi stolarki okiennej wraz z robotami towarzyszącymi w ilości 9, 30 m 2 , jednokrotnym malowaniu farbą olejną grzejników w ilości 37,89 m 2 , jednokrotnym malowaniu farbą olejną balustrad, rur c.o., kratek wentylacyjnych, wymianie wykładziny z PCV na wykładzinę homogeniczną wraz z przygotowaniem podłoża w ilości 28,90 m 2 , wymianie sufitów podwieszanych w ilości 20,7 m 2 , wymianie parapetów w ilości 16,55mb., naprawie zadaszenia wejścia głównego z wymianą uszkodzonych elementów odeskowania, malowaniu elementów drewnianych, wymianie opraw zewnętrznych w ilości 4szt. w lokalu Inspektoratu ZUS w Drawsku Pomorskim, ul. Basztowa 1b. część 3 (zadanie nr 3) – Remont kanalizacji deszczowej i drenażu opaskowego w Inspektoracie ZUS w Kołobrzegu przy ul. Łopuskiego 21 polegające na wymianie istniejących instalacji zewnętrznych wraz z uzbrojeniem bez zmiany lokalizacji rurociągów oraz zachowując rzędne posadowienia wraz z robotami towarzyszącymi w tym: wymianę kanalizacji deszczowej Ø110mm, Ø160mm, Ø 200 mm PCV SN8 KN/m2 wraz z uzbrojeniem o długości całkowitej 74,70mb, wymianę drenażu opaskowego DN/OD 125/113mm z filtrem z włókna kokosowego ze złączką wraz z uzbrojeniem o długości całkowitej 60,0mb, robotami ziemnymi , odtworzeniem istniejącej nawierzchni utwardzonej w ilości ok.200 m2 na terenie Inspektoratu oraz w działce drogowej drogi miejskiej, doprowadzeniem do stanu pierwotnego nawierzchni z płytek chodnikowych oraz kostki brukowej typu Holland, naprawie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w ramach powyższego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 1 pkt 23, Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej oświadczenie może być złożone razem z ofertą. 2. Formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ) z kosztorysem ofertowym (sporządzonym zgodnie z zapisami Rozdziału X pkt 3 SIWZ). 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego, zgodnie z Rozdziałem V pkt 4 ppkt 2 SIWZ, jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 4. Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 4 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ). Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach