Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej II piętro i remont pomieszczeń kancelarii – I piętro w budynku nr 58 w kompleksie wojskowym K-0044, ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.

Jednostka Wojskowa Nr 6021 ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 261847581 , fax. 261847577
  • Data zamieszczenia: 2019-05-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 6021
    Żwirki i Wigury 9/13
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 261847581, fax. 261847577
    REGON: 14626847100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ozgst.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Wojskowa - obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej II piętro i remont pomieszczeń kancelarii – I piętro w budynku nr 58 w kompleksie wojskowym K-0044, ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej II piętro i remont pomieszczeń kancelarii – I piętro w budynku nr 58 w kompleksie wojskowym K-0044, ul. Żwirki i Wigury 9/13 w Warszawie. Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):45453000-7 Roboty budowlane (słownik uzupełniający wg załącznika nr 1 do SIWZ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: załącznik nr 1 do SIWZ tj.: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz Przedmiary Robót załącznik od 1.1. do 1.3. 3. ZAMAWIAJĄCY wymaga udzielenia minimum 36 m-cy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. ZAMAWIAJĄCY wymaga przeprowadzenie przez wszystkich WYKONAWCÓW (przed złożeniem oferty) wizji lokalnej obiektu objętego przedmiotem zamówienia, w którym wykonywane będą roboty budowlane. Wizja lokalna może być przeprowadzona w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 8.00 -14.00. Zainteresowani WYKONAWCY winni zgłosić do ZAMAWIAJĄCEGO pisemny wniosek o przeprowadzenie wizji lokalnej, co najmniej na 3 dni przed planowanym otwarciem ofert. ZAMAWIAJĄCY potwierdzi możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej we wnioskowanym terminie pisemnie na faks wskazany przez WYKONAWCĘ. W wizji lokalnej mogą wziąć udział wyłącznie WYKONAWCY lub upoważnieni pracownicy WYKONAWCY. Uwaga! 5. ZAMAWIAJĄCY wymaga zatrudnienia przez WYKONAWCĘ lub PODWYKONAWCĘ na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wskazane przez ZAMAWIAJĄCEGO czynności w zakresie realizacji zamówienia: kierownik budowy (1 osoba) odpowiedzialny za kierowanie robotami budowlanymi, monter instalacji elektrycznych (2 os.), monter instalacji sanitarnych (2 os.), murarz/ tynkarz/robotnik budowlany (6 os.), posadzkarz (1 os. ), glazurnik (2 os.), malarz (4 os.) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016r. poz. 1666, z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. ZAMAWIAJĄCY żąda wniesienia wadium w wysokości: 16 000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 1) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez ZAMAWIAJĄCEGO w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty ZAMAWIAJĄCEMU pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp. 4. Wadium wnoszone w poręczeniach, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w pkt 2 ppkt 2 - 5, należy zdeponować przed upływem terminu składania ofert w Kancelarii Jawnej Jednostki Wojskowej Nr 6021, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach od 8.00 do 15.00. z dokładnym opisem w zabezpieczonej przed otwarciem kopercie „WADIUM – SPRAWA NR 35/2019/PN/INFR” 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy ZAMAWIAJĄCEGO: Bank NBP O/WARSZAWA, konto nr 38 1010 1010 0037 7913 9120 0000 6. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie tj.: do 14.06.2019r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku bankowym ZAMAWIAJĄCEGO. 7. WYKONAWCA, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. ZAMAWIAJĄCY dokona zwrotu wadium, zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZAMAWIAJĄCY nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie WYKONAWCA zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: WYKONAWCY wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. Pełnomocnictwo dla ustanowionego pełnomocnika (lidera konsorcjum) powinno jednoznacznie wskazywać pełnomocnika, określać zakres pełnomocnictwa oraz termin jego ważności a także precyzować postępowanie, do którego się odnosi. Musi też wskazywać wszystkich WYKONAWCÓW wspólnie ubiegających się o zamówienie i być podpisane przez każdego z nich. Jeżeli oferta WYKONAWCÓW została wybrana, ZAMAWIAJĄCY może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych WYKONAWCÓW. Jeżeli oferta podpisana jest przez Pełnomocnika, do oferty należy dołączyć dokument pełnomocnictwa, z którego będzie wynikało umocowanie pełnomocnika do złożenia oferty (należy przez to rozumieć osobę umocowaną prawnie do składania oświadczeń woli, zawierania umów, podpisywania ofert i zaciągania zobowiązań w imieniu WYKONAWCY) Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale albo w formie kopii poświadczonej notarialnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach