Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, naprawy posadzek, wymiany wykładziny, instalacji elektrycznej z osprzętem, uzupełnienia tynków, robót malarskich, naprawy trzech sanitariatów oraz przystosowania do obowiązujących przepisów p.poż budynku nr 1 (koszarowy) w kompleksie wojskowym Roskosz, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin.

41 Baza Lotnictwa Szkolnego ogłasza przetarg

  • Adres: 08521 Dęblin, ul. Brygady Pościgowej
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 75 25 , fax. 81 551 95 36
  • Data zamieszczenia: 2017-02-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 41 Baza Lotnictwa Szkolnego
    ul. Brygady Pościgowej 5
    08521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 75 25, fax. 81 551 95 36
    REGON: 6145692000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki drzwiowej wewnętrznej, naprawy posadzek, wymiany wykładziny, instalacji elektrycznej z osprzętem, uzupełnienia tynków, robót malarskich, naprawy trzech sanitariatów oraz przystosowania do obowiązujących przepisów p.poż budynku nr 1 (koszarowy) w kompleksie wojskowym Roskosz, administrowanym przez 41 Bazę Lotnictwa Szkolnego Dęblin.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej, naprawie posadzek, wymianie wykładziny, instalacji elektrycznej z osprzętem, uzupełnieniu tynków, roboty malarskie, naprawa trzech sanitariatów oraz przystosowanie do obowiązujących przepisów p.poż budynku nr 1 (koszarowy) w kompleksie wojskowym Roskosz 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ, tj.: a) ogólne warunki umowy - załącznik nr 9 b) Przedmiar robót - załącznik nr 2 c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 3 3. UWAGA: Zaleca się aby Wykonawca przed przystąpieniem do złożenia oferty dokonał wizji lokalnej obiektu. Zainteresowani wizją lokalną wykonawcy powinni zgłosić się w dniu 22.02.2017r. do Jednostki Wojskowej Nr 3411, Budynek nr 1 Roskosz 21-500 Biała Podlaska (brama wjazdowa) o godz. 10.00 . Osobą upoważnioną do kontaktów w sprawie wizji lokalnej jest: p. Marek Łukaszuk, tel. 261 512 113. 4. Zakres, prawidłowość i jakość robót potwierdza Szef Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie lub osoba przez niego upoważniona. 5. Wykonawca będzie podejmował wszystkie niezbędne działania, aby stosować się do przepisów i normatywów z zakresu ochrony środowiska na obiektach budowlanych i poza ich terenem. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany jest podczas realizacji przedmiotu zamówienia przestrzegać przepisów Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 poz.21). Odzyskane w ramach realizacji zadania materiały (złom) Wykonawca własnym transportem przekaże do magazynu Infrastruktury 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego za pokwitowaniem, a w przypadku gdy materiały z demontażu nie nadają się do ponownego użycia przekaże do utylizacji na własny koszt zgodnie z w/w Ustawą. 6. Wykonawca w dniu przekazania placu budowy dostarczy imienny wykaz pracowników biorących udział w realizacji zamówienia wraz z numerami i serią ich dowodów osobistych oraz wykaz marek samochodów z podaniem numerów rejestracyjnych i imiennym wykazem kierowców z numerem i serią dowodu osobistego biorących udział w realizacji zamówienia. W § 3 ust. 1 ogólnych warunków umowy zapisano: Przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego wraz z wymaganymi dokumentami, niezbędnymi do realizacji robót budowlanych, nastąpi Kierownikowi budowy, w obecności kierownika robót w branży sanitarnej i elektrycznej oraz inspektorów nadzoru w branży budowlanej, sanitarnej i osoby do kontroli realizacji robót elektrycznych w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia podpisania umowy. Z czynności przekazania terenu budowy sporządzony zostanie protokół, podpisywany przez strony. 7. Wykonawca wyznaczy osobę odpowiedzialną za realizację zamówienia. Wykonawca nie później niż 5 dni (pięć dni) przed dniem rozpoczęcia realizacji robót dostarczy Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach wykaz osób biorących udział w realizacji umowy z uwzględnieniem niżej wymienionych danych: • W przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy nie zatrudniający cudzoziemców: - imię i nazwisko osoby, - pesel i miejsce zamieszkania, - markę i numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu •W przypadku, gdy Wykonawcą będzie podmiot krajowy zatrudniający cudzoziemców lub podmiot zagraniczny zatrudniający pracowników nie posiadających obywatelstwa polskiego: - imię i nazwisko osoby, - datę i miejsce zamieszkania, - obywatelstwo, - nr paszportu lub innego dokumentu tożsamości z podaniem organu wydającego oraz daty wydania i terminu ważności (kserokopia lub skan), - czasookresu wykonania pracy, - markę i numery rejestracyjne samochodów oraz innego sprzętu. Powyższe dane niezbędne są do wydania przepustek umożliwiających wejście na teren wykonania robót. W wykazie robót należy wskazać, które osoby będą realizowały, a które nadzorowały prace. W dniu zakończenia robót Wykonawca ma obowiązek rozliczenia się (zdania) z wystawionych przepustek. Wstęp OBCOKRAJOWCÓW do obiektów wojskowych może być realizowany wyłącznie na podstawie POZWOLEŃ wydanych na zasadach określonych w decyzji nr 21/MON z dnia 10 lutego 2012r. Ministra Obrony Narodowej w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. U. MON z 2016 r., poz. 94). 8. Prace będą wykonywane w nieużytkowanym obiekcie: od godziny 7.00 do godziny 15.00. Potrzebę realizacji robót w dni wolne od pracy oraz po godzinie 15 00 w dni robocze należy zgłaszać użytkownikowi co najmniej 3 dni (trzy dni) przed ich wykonywaniem. 9. Wynagrodzenie z tytułu realizacji przedmiotu zamówienia będzie miało formę ryczałtu. Rozliczenie za roboty budowlane będzie fakturą końcową. W terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych i podpisania protokołu odbioru końcowego bez zastrzeżeń, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu fakturę zawierającą wynagrodzenie ryczałtowe brutto należne Wykonawcy, z zastrzeżeniem zapisów § 13 umowy. 10. Przedmiotem odbioru końcowego będzie cały przedmiot zamówienia . Odbiór końcowy będzie polegał na finalnej ocenie rzeczywistego wykonania robót budowlanych w odniesieniu do ich ilości, jakości i wartości. W § 17 ust. 3 ogólnych warunków umowy zapisano: Wykonawca zgłosi Zamawiającemu na piśmie gotowość robót budowlanych do odbioru końcowego z określeniem daty zakończenia robót budowlanych. Warunkiem zgłoszenia przez Wykonawcę gotowości do odbioru końcowego robót budowlanych jest wykonanie tych robót w całości i skompletowanie dokumentacji powykonawczej pozwalającej na ocenę ich prawidłowego wykonania. (zgłoszenie należy złożyć w Kancelarii Zamawiającego tj. 41 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Dęblinie ). Zamawiający w terminie nie dłuższym niż 14 dni (czternastu dni) od dnia otrzymania zgłoszenia dokona odbioru robót budowlanych, lub też przekaże Wykonawcy pisemną decyzję ustalającą, jakie warunki muszą być jeszcze spełnione, aby dokonać odbioru końcowego. W § 17 ust. 4 ogólnych warunków umowy zapisano: Wykonawca przedłoży Zamawiającemu w dniu odbioru robót budowlanych komplet dokumentów odbiorowych, koniecznych do prawidłowego przeprowadzenia odbioru i przekazania terenu robót budowlanych do użytkowania. W § 17 ust. 7 ogólnych warunków umowy zapisano: Dokumentem potwierdzającym odbiór końcowy robót budowlanych jest protokół odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń, sporządzany według wzoru określonego przez Zamawiającego i podpisywany przez strony umowy. Uregulowania dotyczące podwykonawców: 14. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy (zgodnie z art. 36a. ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). W takim przypadku zamawiający zgodnie z art. 36b. ust. 1 ustawy żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu ofertowym (załączniku Nr 1 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. W przypadku zamówień na roboty budowlane, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi zamawiającego, zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie roboty budowlane. 4). Wykonawca zawiadomi zamawiającego o wszelkich zmianach danych, dotyczących podwykonawców, które następują w trakcie realizacji zamówienia, a także przekaże informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie wykonawca zamierza powierzyć realizację robót budowlanych lub usług. 14.1 Jeżeli zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania wykonywania części zamówienia podwykonawcy. 14.2 Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 14.3 Jeżeli powierzenie Podwykonawcy wykonania części zamówienia na roboty budowlane następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego Podwykonawcy. 14.4 Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy. 14.5 Wykonawca zobowiązany jest do złożenia Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane zlecone Podwykonawcy w trakcie realizacji umowy. 14.6 Przez umowę o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami. a)Wraz z fakturą za zrealizowane roboty budowlane Wykonawca przedłoży dokument potwierdzający rozliczenie wykonanych robót z Podwykonawcą wraz z oświadczeniem Podwykonawcy potwierdzającym brak roszczeń finansowych w stosunku do Zamawiającego za określony rozmiar robót budowlanych wykonanych przez Podwykonawcę. b)Zamawiający dokonuje bezpośredniej zapłaty wymaganego wynagrodzenia przysługującego Podwykonawcy, który zawarł przedłożoną Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo, w przypadku uchylenia się od obowiązku zapłaty przez Wykonawcę. c) Wynagrodzenie, o którym mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu dotyczy wyłącznie należności powstałych po przedłożeniu Zamawiającemu poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o podwykonawstwo. d) Bezpośrednia zapłata obejmuje wyłącznie należne wynagrodzenie, bez odsetek, należnych Podwykonawcy. e)Przed dokonaniem bezpośredniej zapłaty Zamawiający jest obowiązany umożliwić Wykonawcy zgłoszenie w formie pisemnej uwag dotyczących zasadności bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy. Zamawiający informuje o terminie zgłoszenia uwag, nie krótszym niż 7 dni od dnia doręczenia informacji. f)W przypadku zgłoszenia uwag, o których mowa w ust. 4, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, zamawiający może: •nie dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Wykonawca wykaże niezasadność takiej zapłaty albo •złożyć do depozytu sądowego kwotę potrzebną na pokrycie wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszego Podwykonawcy w przypadku istnienia zasadniczej wątpliwości Zamawiającego co do wysokości należnej zapłaty lub podmiotu, któremu płatność się należy, albo •dokonać bezpośredniej zapłaty wynagrodzenia Podwykonawcy lub dalszemu Podwykonawcy, jeżeli Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca wykaże zasadność takiej zapłaty. g)W przypadku dokonania bezpośredniej zapłaty Podwykonawcy, Zamawiający potrąca kwotę wypłaconego wynagrodzenia z wynagrodzenia należnego Wykonawcy. 14.7.Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 9 do SIWZ). W § 13 ust. 7 ogólnych warunków umowy zapisano: Termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy przewidziany w umowie o podwykonawstwo nie może być dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. W § 13 ust. 10 ogólnych warunków umowy zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemny sprzeciw do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do projektu jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego zamawiającemu po podpisaniu umowy, 4) jeżeli treść projektu umowy lub treść projektu jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez zamawiającego z wykonawcą. W § 13 ust. 12 ogólnych warunków umowy zapisano: Podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. W § 13 ust. 13 ogólnych warunków umowy zapisano: Zamawiający w terminie 7 dni (siedmiu dni) zgłosi pisemny sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane i do jej zmiany: 1) niespełniającej wymagań określonych w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ; 2) gdy przewiduje ona termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dłuższy niż 30 dni (trzydzieści dni) od dnia doręczenia wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzających wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej; 3) gdy kwota wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy jest wyższa niż wartość tego zakresu robót, wynikająca z kosztorysu ofertowego, dostarczanego zamawiającemu po podpisaniu umowy; 4) jeżeli treść tej umowy lub jej zmiany jest niezgodna z zaakceptowanym uprzednio przez zamawiającego projektem tej umowy lub jej zmiany; 5) jeżeli treść umowy lub treść jej zmiany będzie sprzeczna z treścią umowy zawartej przez zamawiającego z wykonawcą. W § 13 ust. 15 ogólnych warunków umowy zapisano: Umowa o podwykonawstwo winna być zawarta w formie pisemnej pod rygorem nieważności. 14.8. Informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu zostały określone w ogólnych warunkach umowy (załącznik Nr 9 do SIWZ). W § 13 ust. 8 ogólnych warunków umowy zapisano: Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przedkłada zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi i jej zmian, w terminie 7 dni (siedmiu dni) od dnia jej zawarcia lub zmiany, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wyłączenie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartości większej niż 50.000,00 zł. 15. W przypadku wystąpienia w Przedmiarach Robót lub Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, Dokumentacji Technicznej, ogólnych warunkach umowy: nazw producenta, znaku towarowego, patentu, pochodzenia w odniesieniu do wymaganych materiałów i urządzeń - zamawiający zaleca, aby traktować takie wskazania jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów i urządzeń o równoważnych parametrach technicznych i funkcjonalnych, nie gorszych niż określone w dokumentacji oraz posiadających stosowne dopuszczenia, certyfikaty i aprobaty techniczne. 16. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym w Przedmiarze Robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, obowiązkami określonymi w ogólnych warunkach umowy, wymaganiami określonymi w niniejszej SIWZ oraz obowiązującymi normami, sztuką budowlaną i przepisami prawa, w szczególności ustawy Prawo budowlane. 17. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane, zainstalowane urządzenia oraz użyte do wykonania robót materiały i wyroby budowlane na okres zdeklarowany w formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (minimum 36 miesięcy). Gwarancja liczona jest od momentu podpisania bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót budowlanych bez zastrzeżeń przez strony. Gwarancja udzielona Zamawiającemu przez Wykonawcę jest bezwarunkowa. Wykonawca nie może uzależnić jej udzielenia od spełnienia przez Zamawiającego jakichkolwiek dodatkowych warunków lub wymagań. 18. W przypadku dokonania istotnych napraw w robotach budowlanych, urządzeniach lub wyrobach albo w przypadku ich wymiany na nowe, termin gwarancji biegnie na nowo, od chwili dostarczenia rzeczy wolnej od wad lub zwrócenia rzeczy naprawionej. Jeżeli wykonawca wykonał ponownie część robót budowlanych, wymienił część urządzeń lub wyrobów, zapis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady robót budowlanych, urządzeń, wyrobów objętych gwarancją, zamawiający nie mógł z nich korzystać. 19. Gwarancja nie obejmuje wad i usterek powstałych w robotach budowlanych lub zainstalowanych urządzeniach, wynikłych jedynie z winy użytkownika. 20. Powyższe warunki gwarancji wiążą zamawiającego oraz wykonawcę. Zamawiający zastrzega, iż są one niezależne od gwarancji udzielanej przez producentów wyrobów, urządzeń, materiałów, użytych do realizacji robót budowlanych. Prawa i obowiązki wynikające z gwarancji udzielonej przez wykonawcę (opisane w SIWZ) są wykonywane niezależnie od praw i obowiązków wynikających z gwarancji udzielanej przez Producenta (tzw. gwarancji producenta). 21. Wykonawca jest odpowiedzialny względem zamawiającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne robót objętych zamówieniem, stwierdzonych w toku czynności odbioru robót budowlanych, jak również ujawnionych w dalszym okresie obowiązywania rękojmi. Uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wygasają z dniem upływu terminu gwarancji. 22. Utrata roszczeń z tytułu wad fizycznych i prawnych nie następuje mimo upływu terminu gwarancji i rękojmi, jeżeli wykonawca wadę zataił. 23. Powyższe warunki gwarancji udzielonej przez wykonawcę, określone kompleksowo i w sposób zupełny w SIWZ i stanowiących jej element ogólnych warunkach umowy, nie mogą być modyfikowane przez wykonawcę poprzez wręczanie zamawiającemu kart gwarancyjnych i innych dokumentów oraz oświadczenia wykonawcy składane w trakcie trwania umowy. 24. W przedmiotowym postępowaniu wszelkie regulacje dotyczące gwarancji dotyczą gwarancji udzielanej przez wykonawcę, a nie Producenta. 25.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy, a przed przystąpieniem do realizacji robót budowlanych zobowiązuje się dostarczyć zamawiającemu pod rygorem rozwiązania umowy z winy wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 20 ust. 1 pkt. 2 ogólnych warunków umowy niżej wymienione dokumenty: a) kosztorys ofertowy obejmujący roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia w oparciu o przedmiar robót oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót i opiewający na wartość zgodną z ceną ryczałtową zadeklarowaną przez Wykonawcę w formularzu ofertowym – załączniku nr 1 do umowy; b) dokumenty potwierdzające uprawnienia budowlane kierownika budowy (określone w § 4 ust. 3 i § 5) oraz ich jego przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego - pod rygorem rozwiązania umowy z winy Wykonawcy i naliczenia Wykonawcy kary umownej, o której mowa w § 20 ust. 1 pkt.2., a mianowicie: Kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami: a)potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych, b)zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. Kierownika robót posiadającego ważne uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych: a)potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych, b)zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. Kierownika robót posiadającego ważne uprawnienia do kierowania robotami, w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych: a)potwierdzoną kserokopię uprawnień budowlanych, b)zaświadczenie o przynależności do właściwej Izby samorządu zawodowego. Oferent sporządzi kosztorys ofertowy na podstawie przedmiaru robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót stosując metodę kalkulacji uproszczonej określając w nim podstawę wyceny, opis, j.m., koszt jednostkowy, wartość podając je w cenie zamówienia netto i brutto. Kosztorys winien obejmować wszystkie pozycje przedmiaru robót. 26. Materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia powinny odpowiadać wymaganiom określonym w przepisach szczególnych i posiadać: 1)aprobaty techniczne lub być produkowane zgodnie z obowiązującymi normami, określonymi w ustawie Prawo budowlane oraz ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz. U. Nr 92, poz. 881, z późn zm.); 2)certyfikaty lub deklaracje zgodności z Polską Normą; 3)certyfikaty na Znak Bezpieczeństwa; 4)certyfikaty zgodności ze zharmonizowaną normą europejską wprowadzoną do zbioru norm polskich. 27. Na opakowaniach materiałów powinien znajdować się termin ich przydatności do stosowania. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za spełnienie wymagań ilościowych i jakościowych materiałów dostarczanych na plac budowy oraz za ich właściwe składowanie i wbudowanie. 28.Wymogi dotyczące zatrudnienia: 28.1. Zamawiający Wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1* Ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks Pracy. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca dysponował zatrudnionymi osobami (min. 4 osoby) na umowę wykonującymi następujące czynności: - roboty murarskie, tynkarskie, malarskie, okładzinowe, montowanie stolarki budowlanej - roboty instalacyjne - sanitarne - robót instalacyjne – elektryczne Sposób weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz sankcje dla Wykonawcy: Wykonawca lub Podwykonawca w terminie do 10 dni licząc od dnia podpisania umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zatrudnienie osób wykonujących ww. czynności tj. pisemnego oświadczenia Wykonawcy i/lub pisemnych oświadczeń pracowników zatrudnionych przez Wykonawcę potwierdzających, że są zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy. W przypadku nie przedstawienia w terminie dokumentów o których mowa powyżej w terminie wskazanym przez Zamawiającego, Wykonawca będzie płacił każdorazowo Zamawiającemu karę w Wysokości 5000,00 zł. W przypadku dwukrotnego nie wywiązania się z obowiązku wskazanego w pkt. 28.1 Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy i naliczyć Wykonawcy dodatkowo karę umowną za odstąpienie od umowy w wysokości 10% wynagrodzenia umownego brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach