Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie utworzenia żłobka miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim.

Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie ogłasza przetarg

  • Adres: 13300 Nowe Miasto Lubawskie, ul. Rynek
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 56 472-96-32 , fax. 56 474-27-14
  • Data zamieszczenia: 2018-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Nowe Miasto Lubawskie
    ul. Rynek 1
    13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 56 472-96-32, fax. 56 474-27-14
    REGON: 87111888500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://nml-um.bip-wm.pl/public/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie utworzenia żłobka miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane w zakresie utworzenia żłobka miejskiego w Nowym Mieście Lubawskim polegające na: a) demontażu i rozbiórce następujących elementów: − 3 szt. drzwi zewnętrznych, 11 szt. drzwi wewnętrznych, − 4 szt. mis ustępowych, − 1 szt. brodzika, 1 szt. zlewozmywaka, − 1 szt. grzejnika, − 3 szt. okien wewnętrznych, − rozebranie ścianek działowych, powiększenie otworów drzwiowych, wykucie nowego otworu drzwiowego zgodnie z rys. nr 1 dokumentacji technicznej, − zerwanie istniejącej posadzki zgodnie z rys. nr 1 dokumentacji technicznej, − rozebranie istniejącej kostki brukowej i obrzeży chodnikowych. b) roboty budowlane instalacyjno-wykończeniowe: − wykonanie nowych ścianek działowych z gazobetonu gr. 12 cm zgodnie z rys. nr 2 dokumentacji, − wykonanie niezbędnej instalacji wodno-kanalizacyjnej, − wykonanie niezbędnej instalacji elektrycznej zgodnie z dokumentacją branży elektrycznej rys. nr 1, − montaż opraw oświetleniowych zgodnie z dokumentacją, − wykonanie posadzki betonowej wraz z izolacjami przeciwwilgociowymi, przeciwwodnymi oraz cieplnymi w pomieszczeniu wiatrołapu, − częściowe odbicie i uzupełnienie tynków w pomieszczeniach zmywalni, kuchni mlecznej, korytarza, łazienki, WC, sal zabaw, zmywalni, − wykonanie gładzi gipsowych oraz dwukrotne malowanie na ścianach i sufitach w pomieszczeniach zgodnie z dokumentacją, − ułożenie płytek ściennych i terakoty w pomieszczeniach WC, łazienki, zmywalni, kuchni mlecznej, pomieszczenia gospodarczego, − ułożenie terakoty w wiatrołapie oraz korytarzu przy kuchni mlecznej, − wykonanie posadzki z tworzyw sztucznych w pomieszczeniach korytarza, szatni, sal zabaw, magazynu na łóżeczka i pościele, − montaż stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej w ilości 14 szt. zgodnie z dokumentacją, − wykonanie częściowej zabudowy 2 szt. okien od wewnątrz materiałem ognioodpornym zgodnie dokumentacją, − montaż wyposażenia pomieszczenia łazienki, WC, pomieszczenia gospodarczego, kuchni mlecznej zgodnie z dokumentacją, − montaż grzejnika szt. 1, − wykonanie zadaszenia z poliwęglanu o konstrukcji aluminiowej przed wejściem do wiatrołapu, − ułożenie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo piaskowej z oporem w ilości 30 mb., − ułożenie kostki brukowej gr. 8 cm na podsypce cementowo piaskowej w ilości 30 m². Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik B do SIWZ. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określa również treść projektu umowy stanowiący załącznik A do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań spełniania ww. warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 – ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art 24. ust. 1 pkt 23 – ustawy Pzp., wg załącznika nr 4 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) należy przedstawić w ofercie pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, przedkłada wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcy, Wykonawca wskazuje część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy w pkt 6 formularza ofertowego stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ oraz wskazuje nazwy (firm) podwykonawców – o ile firmy te są znane w momencie składania oferty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 7.4, 7.5, 7.13 i 7.14 SIWZ, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W przypadku o którym mowa w pkt 7.15 SIWZ Zamawiający żąda od Wykonawcy tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach