Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie trzech części: Część nr 1 – Naprawa posadzek drugiego i czwartego piętra oraz schodów zewnętrznych od strony parkingu w budynku nr 111 w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w miejscowości Lublin, Część nr 2 – Naprawa pomieszczeń w budynku nr 85 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w miejscowości Lublin, Część nr 3 – Naprawa pomieszczeń budynku nr 140 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie.

32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2019-05-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Zamojski Wojskowy Oddział Gospodarczy im. Hetmana Wielkiego Koronnego Jana Zamoyskiego
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, , fax. 261 181 607
    REGON: 61402337000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie trzech części: Część nr 1 – Naprawa posadzek drugiego i czwartego piętra oraz schodów zewnętrznych od strony parkingu w budynku nr 111 w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w miejscowości Lublin, Część nr 2 – Naprawa pomieszczeń w budynku nr 85 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w miejscowości Lublin, Część nr 3 – Naprawa pomieszczeń budynku nr 140 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie: Część nr 1 – Naprawa posadzek drugiego i czwartego piętra oraz schodów zewnętrznych od strony parkingu w budynku nr 111 w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w miejscowości Lublin, Część nr 2 – Naprawa pomieszczeń w budynku nr 85 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w miejscowości Lublin, Część nr 3 – Naprawa pomieszczeń budynku nr 140 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie. Nr sprawy ZP/PN/17/2019. 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: CZĘŚĆ NR 1: Naprawa posadzek drugiego i czwartego piętra oraz schodów zewnętrznych od strony parkingu w budynku nr 111 w kompleksie wojskowym przy ul. Spadochroniarzy 5 w miejscowości Lublin. ZAKRES PRAC: 1) Roboty ogólnobudowlane:  Rozebranie posadzek z płytek na zaprawie i kleju na II i IV piętrze;  Zerwanie cokolika z płytek;  Odbicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowej pasami o szer. do 20cm;  Zabezpieczenie stolarki folią. 2) Posadzki:  Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro;  Gruntowanie podłoży – powierzchnie poziome i pionowe;  Posadzki pełne grubości do 3 cm z elementów prostokątnych – stosunek długości obwodu płyt do powierzchni do 6 m/m2;  Cokoliki granitowe wysokości do 20 cm;  Wykonanie tynków uzupełniających zwykłych kat. III na murach;  Wykonanie tynków mozaikowych wewnętrznych;  Impregnacja okładzin granitowych. 3) Schody zewnętrzne:  Rozbiórka elementów konstrukcji betonowych niezbrojonych o grubości ponad 15 cm;  Ławy fundamentowe prostokątne żelbetowe, szerokości do 0,6 m z zastosowaniem pompy do betonu;  Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne pionowe – wykonywane na zimno z emulsji asfaltowej;  Podkłady betonowe w budownictwie mieszkaniowym i użyteczności publicznej z transportem i układaniem ręcznym na podłożu gruntowym;  Przygotowanie i montaż zbrojenia elementów budynków i budowli - pręty żebrowane o śr.10 mm;  Schody żelbetowe belki podestowe i kotwiące - z zastosowaniem pompy do betonu;  Schody żelbetowe - stopnie betonowe zewnętrzne i wewnętrzne na gotowym podłożu – z zastosowaniem pompy do betonu;  Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na ostro;  Pozioma izolacja przeciwwilgociowa gr. 1 mm z polimerowej masy uszczelniającej (folii w płynie) wykonywana ręcznie;  Montaż stopni prostych wraz z podstopnicą okładzinowych grub. 3 cm i szer. do 50 cm;  Montaż stopni prostych okładzinowych grub. do 6 cm - dod.za każde dalsze 25 cm szer.;  Obłożenie cokołów kamiennych- elementami o stosunku długości obwodu do powierzchni do 8 m/m2;  Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej na ścianach i słupach prostokątnych na podłożu z cegły, pustaków ceramicznych, gazo-i pianobetonów (do 5 m2 w 1 miejscu);  Wyprawa elewacyjna cienkowarstwowa z tynku mineralnego gr. 3 mm wykonana ręcznie na uprzednio przygotowanym podłożu-Impregnacja elementów granitowych. CZĘŚĆ NR 2: Naprawa pomieszczeń w budynku nr 85 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w miejscowości Lublin. ZAKRES PRAC: 1) Roboty rozbiórkowe:  Demontaż skrzydeł drzwiowych i ościeżnic;  Skucie zmurszałych tynków;  Skucie betonu do 15 cm na schodach. 2) Roboty ogólnobudowlane;  Wykonanie podestu oraz schodów z bloczków betonowych na żelbetowych ławach fundamentowych;  Odgrzybianie, uszczelnienie i docieplenie ceglanych ścian fundamentowych  Wykonanie opaski z kostki betonowej 6 cm;  Skucie warstwy betonu i wykonanie nowych schodów betonowych z barierkami do piwnicy;  Odbicie tynków na ścianach i wykonanie nowych tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo-wapiennej + malowanie;  Zabezpieczenie zbrojenia i elementów stalowych stropu i tynki wewnętrzne przecierane grubości 3-4 mm na betonie wykonywane ręcznie na stropie;  Montaż wentylatora promieniowego;  Malowanie farbą wapienną tynków wewnętrznych na sufitach (dwukrotne);  Stolarka drzwiowa;  Montaż drzwi stalowych pełnych wraz z ościeżnicami – 3 szt. CZĘŚĆ NR 3: Naprawa pomieszczeń budynku nr 140 w kompleksie wojskowym przy ul. Herberta 49 w Lublinie ZAKRES PRAC: 1) Roboty ogólnobudowlane:  Ścianki działowe z płyt gipsowo-kartonowych;  Wewnętrzne gładzie gipsowe, dwuwarstwowe na ścianach z płyt gipsowych;  Dwukrotne malowanie zwykłe farbą emulsyjną;  Skucie betonu w miejscach powierzchniowych napraw posadzek;  Śrutowanie powierzchni z wyrównaniem podłoża;  Wykonanie warstwy wyrównawczej i wygładzające;  Wykonanie posadzki na bazie żywicy epoksydowej;  Uzupełnienie szczelin dylatacyjnych masą poliuretanową;  Demontaż grzejników stalowych typu Fawier  Demontaż rurociągów stalowych o śr. 25-40 mm;  Wykonanie instalacji c.o.  Montaż nowych grzejników stalowych panelowych wraz z zaworami. 2) Roboty elektryczne:  Demontaż istniejących instalacji;  Montaż instalacji kablowych;  Montaż rozdzielnicy elektrycznej;  Montaż instalacji oświetlenia;  Montaż sprzętu elektroinstalacyjnego;  Pomiary elektryczne. SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)– stanowiąca Załącznik nr 1a do SIWZ w zakresie części nr 1; 2) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 1b do SIWZ w zakresie części nr1; 3) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)– stanowiąca Załącznik nr 2a do SIWZ w zakresie części nr 2; 4) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 2b do SIWZ w zakresie części nr2; 5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR)– stanowiąca Załącznik nr 3a do SIWZ w zakresie części nr 3; 6) Przedmiar robót – stanowiący Załącznik nr 3b do SIWZ w zakresie części nr3; 2. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania – zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj.: dla części 1- osoby wykonujące roboty: - roboty rozbiórkowe i pomocnicze; - roboty murarskie; - roboty tynkarskie - roboty malarskie - roboty posadzkarskie; dla części 2 osoby wykonujące roboty - roboty rozbiórkowe i pomocnicze; - roboty murarskie; - roboty tynkarskie; - roboty malarskie; - roboty elektryczne; - roboty stolarskie; dla części 3, - osoby wykonującą roboty: - roboty rozbiórkowe i ogólnobudowlane, - roboty murarskie; - roboty posadzkarskie; - wykonanie instalacji c.o.; - roboty stolarskie - roboty sanitarne - roboty malarskie - roboty elektryczne Z wyłączeniem dla części nr -3:  Dostawy i montażu drzwi antywłamaniowych;  Dostawy i montażu krat okiennych  Dostawy i montażu okna podawczego; 1) Wymóg nie dotyczy osób, których wskazania Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych budowlanych. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca wykonujący roboty budowane własnymi siłami lub z udziałem podwykonawcy zobowiązuje się przed podpisaniem umowy lub w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczający zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w pkt 1) czynności. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodną z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nienałożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W zakresie części nr 1- 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) W zakresie części nr 2- 1700,00 zł (słownie: tysiąc siedemset złotych) W zakresie części nr 3- 500,00 zł (słownie: pięćset złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/17/2019 –w zakresie trzech części: Część nr …. – 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia.11.06.2019 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów przy realizacji zamówienia publicznego: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 8 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępianiu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach