Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie przebudowy części parteru budynku głównego Szpitala na potrzeby Centralnej Sterylizatorni w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych

Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o. ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, Floriana Ceynowy
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
  • Data zamieszczenia: 2020-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Zdrowia spółka z o. o.
    Floriana Ceynowy 7
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 586 854 800, , fax. 586 854 840
    REGON: 22063828700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.pczkartuzy.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie przebudowy części parteru budynku głównego Szpitala na potrzeby Centralnej Sterylizatorni w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części parteru budynku głównego Szpitala na potrzeby Centralnej Sterylizatorni wraz z wykonaniem instalacji wewnętrznych: wentylacji, klimatyzacji, wodociągowych, kanalizacyjnych, elektroenergetycznych, teletechnicznych i sprężonego powietrza w Powiatowym Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: 1) Prace ziemne; 2) Roboty rozbiórkowe; 3) Roboty budowlane polegające na wznoszeniu konstrukcji budowlanych; 4) Roboty izolacyjne; 5) Roboty budowlane w zakresie tynków i posadzek; 6) Montaż stolarki zewnętrznej i wewnętrznej; 7) Wykonanie instalacji elektrycznej i teletechnicznej (w tym instalacji odgromowej, oświetlenia ewakuacyjnego, telefonicznej i sieci komputerowej); 8) Wykonanie instalacji alarmowej wraz z systemem kontroli dostępu; 9) Wykonanie instalacji sanitarnej (wod-kan, c.o., p-poż, wody lodowej, ciepła technologicznego, gazów medycznych ) wraz z białym montażem; 10) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej oraz instalacji klimatyzacyjnej; 11) Roboty wykończeniowe; 12) Zgłoszenie zakończenia robót budowlanych i uzyskanie protokołów odbioru od wszystkich niezbędnych Instytucji. Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanego przedmiotu zamówienia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w Dokumentacji projektowej wraz z uzgodnieniami oraz decyzją pozwolenia na budowę dołączonej do SIWZ, którą tworzą: projekt budowlano-wykonawczy, przedmiary robót oraz STWiORB – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium w wysokości 20.000,00zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złoty i 00/100), Wykonawca wnosi w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy z postępowania w przypadku, gdy: 1) oferta nie będzie zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, 2) wadium zostało wniesione w innej formie lub w mniejszej wysokości niż określił Zamawiający w pkt 2. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 52 1440 1101 0000 0000 1113 1298 Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: AZP.350.13.2020”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu, dlatego Wykonawca powinien uwzględnić potrzebny czas, który upływa od momentu wydania polecenia przelewu do momentu uznania rachunku Zamawiającego. 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) niepieniężnej – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. 7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego zatrzymania określa art. 46 Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa Ofertę w formie określonej przez Załącznik nr 1 do SIWZ. Do oferty każdy wykonawca obowiązany jest dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – wzór Załącznik nr 2 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - Załącznik nr 3 do SIWZ, z następującym zastrzeżeniem: a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o którym mowa w ppkt. 1), składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie o którym mowa w ppkt 2) składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, b) wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zobowiązany jest złożyć osobne oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2), odrębnie dla każdego z podwykonawców. c) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach, w oświadczeniach, o którym mowa w ppkt. 1) i 2), - dotyczy zarówno sytuacji, gdy podmiot trzeci nie będzie podwykonawcą w trakcie realizacji zamówienia, jak i sytuacji gdy takim podwykonawcą będzie; 3) dowód wniesionego w terminie i w odpowiedniej wysokości wadium lub oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium - w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w formach niepieniężnych określonych w Części XI SIWZ, 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunku prawnego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia - jeśli dotyczy, 5) pełnomocnictwo – jeśli uprawienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach