Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie Modernizacji elewacji wraz z położeniem izolacji pionowej w Domu Dziecka w Zabrzu, ul. Park Hutniczy 15

Dom Dziecka ogłasza przetarg

  • Adres: 41-800 Zabrze, ul. Park Hutniczy 15 A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 2753705 , fax. 0-32 2753705
  • Data zamieszczenia: 2009-09-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Dziecka
    ul. Park Hutniczy 15 A 15 A
    41-800 Zabrze, woj. śląskie
    tel. 0-32 2753705, fax. 0-32 2753705
    REGON: 27022085000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie Modernizacji elewacji wraz z położeniem izolacji pionowej w Domu Dziecka w Zabrzu, ul. Park Hutniczy 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    A) ROBOTY ZWIĄZANE Z PRZYGOTOWANIEM TERENU POD BUDOWĘ ( CPV : 45100000-8) W TYM : A.1 Przygotowanie terenu pod budowę dotyczące zagospodarowania placu budowy A.2 Roboty rozbiórkowe w tym: - demontaż części istniejącej stolarki, - demontaż istniejących części rynien i rur spustowych, - demontaż istniejących parapetów zewnętrznych, - skucie części tynku, - skucie warstw wykończeniowych tarasu, - rozebranie części chodników, jezdni, - rozebranie krawężników betonowych A.3 Roboty ziemne w tym : - wykonanie wykopów zewnętrznych ( do wykonania izolacji ścian fundamentowych) - oczyszczenie dna wykopu - zasypanie wykopów zewnętrznych z ubijaniem; - wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi B) ROBOTY ZWIĄZANE Z WYKONYWANIEM KONSTRUKCJI OBIEKTÓW BUDOWLANYCH( CPV: 45200000-9) W TYM : B.1 roboty konstrukcyjne: - wykonanie wzmocnienia ściany fundamentowej B.2 roboty blacharsko - dekarskie: - przełożenie części rynien i rur spustowych; - wykonanie indywidualnych obróbek blacharskich; - wykonanie i montaż parapetów okiennych B.3 podbudowa pod kostkę w tym : - wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa naturalnego 0/63 mm B.4 nawierzchnia z kostki brukowej w tym : - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej gr 6cm na podsypce cementowo-piaskowej grubości 3 cm; - ułożenie obrzeży chodnikowych C) ROBOTY WYKOŃCZENIOWE W ZAKRESIE OBIEKTÓW BUDOWLANYCH( CPV: 45321000-3) W TYM ; C.1. Izolacja cieplna i przeciwwilgociowa w tym: - wykonanie izolacji cieplnych fundamentowych ścian zewnętrznych z zastosowaniem styropianu jako ocieplenia; - wykonanie izolacji cieplnych dachu, podłogi i ścian poddasza z wełny mineralnej; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych: C.2. Stolarka drzwiowa w tym : - przygotowanie ościeży; - osadzenie elementów stolarki; - wykonanie uszczelnień; C.3 Roboty tynkarskie i malarskie w tym : - przygotowanie podłoża; - wykonanie tynku wewnętrznego( ubytki, przemurowania); - malowanie obróbek, rynien, krat, szpalet; - malowanie elewacji C.4 Posadzki tj. wykonanie i odbiór posadzek w szczególności z płytek gresowych lub ceramicznych wraz z cokolikami ( na tarasie ) C.5 Roboty wykończeniowe pozostałe w tym : - drobne elementy stalowe - zadaszenia okien; - balustrady z pochwytami - elementy stalowe kute, przymocowane do attyki C.6 Okładziny - ściany, sufity z płyt GKF w tym : - instalowanie okładzin z płyt GKF na ruszcie stalowym typowym 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Roboty muszą być wykonane zgodnie z powyższymi dokumentami oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót dołączonymi do SIWZ. 3. Zamawiający informuje, iż dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót zawierają w opisach wymianę stolarki okiennej, której realizacji Zamawiający już dokonał. W związku z powyższym Wykonawcy, którzy złożą ofertę zobowiązani są nie uwzględniać wymiany stolarki okiennej. 4. Zamawiający posiada także audyt energetyczny dla w/w obiektu, który udostępni wykonawcą do wglądu. 5. Wyłoniony w przetargu wykonawca zobowiązuje się udzielić gwarancji na wszystkie wykonane roboty budowlane na okres 3 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: 2.1 Ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt. 1.2 nastąpi na podstawie : przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 3 ) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował w załączniki nr 3 Wymagane jest wykazanie: - kierownika robót, posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego W przypadku składanie ofert przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek mogą spełniać łącznie. Wykonawca zobowiązany jest wykazać w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowaniem co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości minimum 250 000 zł netto odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszej SIWZ, z podaniem: wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota budowlana została wykonana należycie (załącznik nr 2). 2.2 Ocena spełnienia warunku wskazanego w pkt. 1.3 nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.3 W zakresie warunków wskazanych w pkt. 1.1 i 1.4 ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionego przez wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz dołączonych dokumentów wskazanych w pkt. II SIWZ. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, WYSTAWIONY NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 6 MIESIĘCY PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, WYSTAWIONYCH NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT, 3. Oświadczenie potwierdzające nie podleganie wykluczeniu na podstawie art. 24 pzp oraz spełnianie wymagań zawartych w art. 22 pzp w tym posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia . 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych o których mowa w pkt III ppkt 2.1. SIWZ - załącznik nr 2 5. Wykonawcy muszą złożyć wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 6. Wykaz osób , którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności ( załącznik nr 3) lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 7. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień takie jak: 1) Kierownik budowy: -dokument potwierdzający posiadanie uprawnień: budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, -zaświadczenie o aktualnej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 8. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późń.zm.), 9. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę na każdej stronie. 10. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości; 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 12. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt. 1 w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważniającej na podstawie dokumentu wymienionego w punkcie 1. oraz jej podpisem. 13. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 4 do SIWZ. 14. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub którzy nie złożyli pełnomocnictw albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust 1 pzp, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwania zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert. ( Art. 26 ust 3 pzp) 15. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 16. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mopr.zabrze.pl, www.zabrze.magistrat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach