Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU, MRĄGOWIE, WĘGORZEWIE ORAZ KONSERWACJI SIECI C.O NA TERENIE JW. 4352 W GIŻYCKU (2 zadania)

Jednostka Wojskowa Nr 4352 ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska 20
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 46 02 , fax. 87 429 46 41
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa Nr 4352
    ul. Nowowiejska 20 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 46 02, fax. 87 429 46 41
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.24wog.wp.mil.pl.
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: OBRONA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W ZAKRESIE KONSERWACJI URZĄDZEŃ KOTŁOWNI NA TERENIE KOMPLEKSÓW WOJSKOWYCH W GIŻYCKU, MRĄGOWIE, WĘGORZEWIE ORAZ KONSERWACJI SIECI C.O NA TERENIE JW. 4352 W GIŻYCKU (2 zadania)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane w zakresie konserwacji urządzeń kotłowni na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku, Mrągowie, Węgorzewie oraz konserwacji sieci c.o na terenie JW. 4352 w Giżycku z podziałem na dwa zadania: Zadanie nr 1: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach na terenie kompleksów wojskowych w Giżycku i Mrągowie. Dane charakterystyczne sieci cieplnej od komory K1 do komory K2 Sieć cieplna z rur stalowych o średnicy 65mm w kanale z płyt żelbetowych. Dane charakterystyczne budynku nr 1 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek koszarowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 20.902,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 3.193,10m2 Dane charakterystyczne budynku nr 3 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek koszarowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 6.083,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 950,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 26 w Giżycku al. 1 Maja 11 Budynek kotłowni dwu-kondygnacyjny, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 2.801,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 484,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 1 w Giżycku ul. Moniuszki 7 Budynek biurowo-sztabowy podpiwniczony o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 15.807,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.774,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 9 w Giżycku ul. Moniuszki 7 Budynek warsztatowy podpiwniczony o parterowy, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. - kubatura - 11.972,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.382,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 20 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 Budynek biurowo-sztabowy podpiwniczony o dwóch kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku nr 35 w Giżycku ul. Nowowiejska 20 Budynek kuchni-stołówki, podpiwniczony o jednej kondygnacji, ściany murowane, dach o konstrukcji żelbetowej pokryty papą, stolarka stalowa i aluminiowa. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 15.185,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 2.656,00m2 Dane charakterystyczne budynku nr 5 w Giżycku al. Wojska Polskiego 21 Budynek kuchni-stołówki dwu-kondygnacyjny podpiwniczony, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej pokryty dachówką, stolarka okienna PCV. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną i odgromową. - kubatura - 8.839,00 m3 - powierzchnia użytkowa - 1.167,00m2 Zadanie nr 2: Konserwacja urządzeń kotłowni polegająca na wymianie pojedynczych elementów kotłów i osprzętu w kotłowniach K-631na terenie JW. 2568 w Węgorzewie. Opis budynków i kotłowni: Budynki podpiwniczone o trzech kondygnacjach z poddaszem użytkowym, ściany murowane, dach o konstrukcji drewnianej, pokryty dachówką, stolarka okienna PCV, drzwi wewnętrzne drewniane. Obiekt wyposażony w instalację c.o., wod-kan, elektryczną, telefoniczną i odgromową. Dane charakterystyczne budynku - kotłowni nr 1/3 - kubatura - 1259 m3 - powierzchnia użytkowa - 340m2 Dane charakterystyczne budynku - kotłowni nr 2/53 - kubatura - 298,1 m3 - powierzchnia użytkowa - 43,2m2 3.Warunki realizacji zadań: 3.1.Zamawiający informuje, iż w dniu 20 lipca 2015r. o godzinie 10.00 odbędzie się wizja lokalna miejsc inwestycji. Do zadania nr 1 - w Giżycku wizję lokalną przeprowadzi Pan Leszek Rafałko, tel. 261 335 774, w Mrągowie wizję lokalną przeprowadzi Pan Zbyszek Łuński, tel. 261 314 243. Do zadania nr 2 - w Węgorzewie wizję lokalną przeprowadzi Pan Roman Hejka, tel. 261 337 263. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym na dwa dni przed podpisaniem umowy dostarczył do Kierownika Wydziału Infrastruktury przy ul. Moniuszki 7 w Giżycku; 3.2.1.trzy egzemplarze kosztorysu ofertowego, sporządzonego metodą szczegółową wraz z zestawieniem cen jednostkowych materiałów i sprzętu sporządzone wg założeń do kosztorysowania (załącznik nr 8,8A do SIWZ) na podstawie przedmiarów, które będą stanowiły załącznik do umowy. Niniejszy kosztorys ofertowy będzie stanowił podstawę obliczenia wynagrodzenia Wykonawcy należnego mu z tytułu wykonania części przedmiotu zamówienia w przypadku przerwania realizacji zamówienia z winy Wykonawcy, bądź z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego. 3.2.2.trzy egzemplarze harmonogramu rzeczowo - finansowego realizacji zadania (załącznik nr 10 do SIWZ) uzgodnione z Kierownikiem Sekcji Obsługi Infrastruktury. 3.3.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku - Prawo budowlane) oraz dostarczył dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.4.Wykonawca robót winien posiadać uprawnienia Urzędu Dozoru Technicznego do naprawy kotłów parowych. 3.5.Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 3.6.Wszystkie elementy wymieniane w kotłowniach winnym być nowe. Zamawiający nie dopuszcza do montażu części regenerowanych. 3.7.Trasa wymiany sieci centralnego ogrzewania oraz sieci kanalizacji sanitarnej winne być wytyczone przez uprawnionego geodetę, a po zakończeniu prac Wykonawca dostarczy Zamawiającemu geodezyjną mapę powykonawczą. 3.8.Realizacja robót: w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek- piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą JW). 3.9.Roboty będą prowadzone w czynnym zakładzie. 3.10.Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.11.Wszystkie prace rozbiórkowe i montażowe Wykonawca winien wykonywać z zachowaniem wymogów bezpieczeństwa w odniesieniu do ludzi i mienia. 3.12.Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z Inspektorem BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352. 3.13.Wykonawca w ciągu 3 dni od podpisania umowy przekaże Inspektorowi BHP wskazanym przez Dowódcę JW. 4352, oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 3 do umowy (załącznik nr 11 do SIWZ) wraz z wykazem pracowników realizujących zadanie objęte niniejsza umową. 3.14.Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.15.Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3.16.Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający z dokonanej utylizacji należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 3.17.W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. 3.18.Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu przetargowym najpóźniej w dniu podpisania umowy dokonał ubezpieczenia budowy na kwotę nie mniejszą niż: cena za realizację niniejszego zamówienia zaproponowana w ofercie. Dokument potwierdzający ubezpieczenie Wykonawca przedstawi Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 3.19.Wykonawca odpowiedzialny jest za całokształt, w tym przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy. 3.20.Wykonawca odpowiedzialny jest, za jakość robót, ich zgodność z dokumentacją techniczną. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia. 3.21.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w mieniu oraz na rzecz osób trzecich, wyrządzone w trakcie realizacji obowiązków wynikających z treści zawartej umowy. 3.22.Rozliczenie złomu - wartość oferty należy pomniejszyć o wartość złomu; (ilość, cena jednostkowa oraz wartość złomu podana w przedmiarze robót). 3.23.Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie Planu przekazywania w 2015 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 4.Lokalizacja robót: Roboty realizowane będą na terenie Jednostki Wojskowej Nr 4352, 3797, 4222 w Giżycku, JW. Nr 2568 w Węgorzewie oraz na terenie Wojskowego Ośrodka Szkoleniowo - Kondycyjnego w Mrągowie. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika Dowódcy JW. 4352 ds. Ochrony Informacji Niejawnych, jest w dniu podpisania umowy, dostarczenie wniosku o wydanie przepustki (osobowej, samochodowej) dla grupy osób (zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 13 do SIWZ). Wykonawca Podwykonawca zatrudniający obcokrajowców przed rozpoczęciem przez nich prac, ma obowiązek zgłoszenia ich do Służby Kontrwywiadu Wojskowego zgodnie z Decyzją Nr 21MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 10.02.2012 w sprawie planowania i realizowania przedsięwzięć współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON poz. 33).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ustawy. 1.1.Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości Zadanie nr 1-5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych). Zadanie nr 2-7 000,00 zł. (słownie: siedem tysięcy złotych). 1.2.Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 29.07.2015r. do godz. 08.00. 1.3.Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego (widnieje jako zaksięgowane). 1.4.Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach pieniądzu,poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,gwarancjach bankowych,gwarancjach ubezpieczeniowych,poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).Wadium wniesione w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek bankowy zamawiającego prowadzony przez: NBP OO Olsztyn 511010139700201713 9120 1000 z dopiskiem wadium w post. nr 592015 - konserwacja urządzeń kotłowni na terenie kompleksów wojskowych w .1.5.Do oferty należy dołączyć kserokopię dowodu bankowego potwierdzającego wniesienie wadium w pieniądzu. W przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. 1.6.W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.24wog.wp.mil.pl.http://www.bip.mon.gov.pl,
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach