Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie dostosowania budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu, Drugiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu i Urzędu Skarbowego w Słupcy do wymogów p.poż.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61726 Poznań, ul. Cyryla Ratajskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8586100, , fax. 061 8522224
  • Data zamieszczenia: 2017-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    ul. Cyryla Ratajskiego 5
    61726 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8586100, , fax. 061 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie dostosowania budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu, Drugiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu i Urzędu Skarbowego w Słupcy do wymogów p.poż.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie dostosowania budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu, Drugiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu i Urzędu Skarbowego w Słupcy do wymogów p.poż. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 3 części wg lokalizacji budynków: 1) Część 1 - Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu ul. Wrocławska 12, 62-800 Kalisz Zakres prac do wykonania : a) Instalacja systemu detekcji gazu, b) Wymiana oświetlenia awaryjnego, c) Wymiana stolarki drzwiowej p.poż., 2) Część 2 - Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu ul. Targowa 1, 62-800 Kalisz Zakres prac do wykonania : a) Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożarowej : - demontaż starego systemu SAP, - przygotowanie tras kablowych - wykonanie przebić w ścianach i stropach, montaż listew instalacyjnych oraz rurek, - montaż okablowania - ułożenie przewodów do wyszczególnionych elementów w niniejszym etapie, - montaż elementów SSP (centrala, czujki, gniazda, przyciski ROP), - wykonanie odpowiednich pomiarów, - oprogramowanie centrali, - uruchomienie i sprawdzenie poprawności działania systemów, b) Instalacja systemu detekcji gazu, c) Wymiana oświetlenia awaryjnego, d) Wymiana stolarki drzwiowej p.poż., 3) Część 3 – Urząd Skarbowy w Słupcy ul. Wspólna 1, 62-400 Słupca Zakres prac do wykonania : a) Wymiana oświetlenia awaryjnego. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został wskazany w przedmiarach robót (przedmiarach/„ślepych” kosztorysach), dokumentacji technicznej oraz Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiących odpowiednio zał. nr 1 do SIWZ (dla części 1), zał. nr 2 do SIWZ (dla części 2), zał. nr 3 do SIWZ (dla części 3). Specyfikacja Technicznego Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych została sporządzona jako jeden dokument dotyczący wszystkich części zamówienia, poszczególne jego zapisy mają zastosowanie do danej części zamówienia odpowiednio do zakresu prac do wykonania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) część 1 – 1 250,00 zł, 2) część 2 – 2 300,00 zł, 3) część 3 – 150,00 zł. 2. Wadium jest wnoszone odrębnie dla każdej części zamówienia. Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, może wnieść wadium w wysokości sumy kwot wadium wymaganych przez Zamawiającego dla poszczególnych części zamówienia, wybranych przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby z treści dokumentu wadialnego lub przelewu jednoznacznie wynikało, jakiej części zamówienia wadium dotyczy. W przypadku niezgodności sumy kwot wniesionego wadium z ilością części zamówienia, na które wykonawca złożył oferty oraz braku możliwości jednoznacznego przypisania wadium do poszczególnych części oferty, Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania. 3. Wykonawca ubiegający się o udzielenia zamówienia wnosi wadium w: 1) pieniądzu – przelewem na konto Zamawiającego NBP 18 1010 1469 0032 6113 9120 0000, z podaniem tytułu: „Wadium – Zamówienie publiczne na roboty budowlane w zakresie dostosowania budynków Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu, Drugiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu i Urzędu Skarbowego w Słupcy do wymogów p.poż. – część …….”; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz.U. z 2014r., poz.1804). 4. Sposób przekazania wadium: 1) wraz z ofertą w postaci oryginału poręczenia lub gwarancji; z treści dokumentu powinno jednoznacznie wynikać której/których części zamówienia dotyczy wadium, 2) w przypadku przelewu – uznanie rachunku bankowego Zamawiającego, dokonane przed upływem składania ofert. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji lub poręczeń, oryginał dokumentu wadialnego, z uwagi na konieczność jego późniejszego zwrotu przez Zamawiającego, powinien stanowić odrębną część oferty, nie należy go trwale łączyć z dokumentami oferty. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Gwarancje bankowe, ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność najpóźniej od dnia składania ofert. 6. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 7. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin wniesienia wadium uważa się za zachowany jeśli rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany przed upływem terminu składania ofert. 8. Niedostarczenie Zamawiającemu oryginału gwarancji lub poręczenia do terminu składania ofert będzie równoznaczne z brakiem wniesienia wadium i skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z udziału w postępowaniu.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach