Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg wewnętrznych o nawierzchniach bitumicznych i nieulepszonych na terenie działania Delegatury Łódź-Bałuty Urzędu Miasta Łodzi

Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Robót Budowlanych ogłasza przetarg

  • Adres: 90-532 Łódź, ul. ks. I.J. Skorupki 21
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 638 48 88 , fax. 42 638 48 77
  • Data zamieszczenia: 2011-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź, Wydział Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Łodzi - Oddział ds. Robót Budowlanych
    ul. ks. I.J. Skorupki 21 21
    90-532 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 638 48 88, fax. 42 638 48 77
    REGON: 00051418200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uml.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg wewnętrznych o nawierzchniach bitumicznych i nieulepszonych na terenie działania Delegatury Łódź-Bałuty Urzędu Miasta Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg wewnętrznych o nawierzchniach bitumicznych i nieulepszonych na terenie działania Delegatury Łódź-Bałuty Urzędu Miasta Łodzi. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje: Część I - Roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg wewnętrznych o nawierzchniach bitumicznych na terenie działania Delegatury Łódź-Bałuty Urzędu Miasta Łodzi W ramach części I zamówienia Wykonawca wykona remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszankami mineralno-bitumicznymi BA - 180 Mg, Część II - Roboty budowlane w zakresie bieżącego utrzymania dróg wewnętrznych o nawierzchniach nieulepszonych na terenie działania Delegatury Łódź-Bałuty Urzędu Miasta Łodzi W ramach części II zamówienia Wykonawca wykona: remont dróg gruntowych - profilowanie równiarkami samojezdnymi wraz z wałowaniem dla uzyskania profilu poprzecznego o spadku daszkowym lub jednostronnym 3-6% wraz z wałowaniem - 60 000 m2, remont dróg o nawierzchniach tłuczniowych - remont tłuczniem o uziarnieniu 16÷64 mm przy użyciu materiału Wykonawcy łącznie z jego dowozem, wbudowaniem i uwałowaniem wraz z wcześniejszym przygotowaniem podłoża - 1 000 m3.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452331426
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający, zgodnie z art. 45 u.p.z.p., żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset PLN) dla części I 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy PLN) dla części II 2. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 u.p.z.p. tj: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3 Wadium wnoszone w pieniądzu winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4 Wpłaty pieniężnej należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego nr: 35 1560 0013 2026 0000 0026 0017 w tytule przelewu powołując się na nr referencyjny postępowania 5 Jeśli wadium zostało wniesione w pieniądzu to wymagany jest oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem dowodu wniesienia wadium (dokonania przelewu bankowego) załączona do oferty. 6 Jeśli wadium zostało wniesione w innej formie niż w pieniądzu to do oferty należy załączyć oryginał dowodu wniesienia wadium. Jeżeli Wykonawca będzie żądał zwrotu oryginału dowodu wniesienia wadium, do oferty należy załączyć kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem, natomiast oryginał należy załączyć do oferty w sposób uniemożliwiający jego zaginięcie, pozwalający jednak na jego zwrot bez dekompletowania oferty - oryginał nie może być na trwałe zespolony z ofertą. W przypadku niezastosowania się do powyższego zwrot oryginału będzie niemożliwy, - w powyższym przypadku w spisie treści oferty należy wyszczególnić zarówno oryginał jak i kserokopię dowodu wniesienia wadium. 7 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, dokumenty te powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i zawierać co najmniej: 7.1 nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta poręczenia/gwarancji (Zamawiającego), poręczyciela/gwaranta, oraz wskazanie ich siedzib, 7.2 określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona poręczeniem/ gwarancją, 3 kwotę wadium, 7.4 termin ważności poręczenia/gwarancji - nie krótszy niż termin związania ofertą, 7.5 zobowiązanie poręczyciela/gwaranta do zapłacenia kwoty wadium bezwarunkowo na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacji gdy Wykonawca: 7.5.1 w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 u.p.z.p. nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 u.p.z.p., lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, przy czym wątpliwości dotyczące tych okoliczności, nie mogą stanowić podstawy odmowy wypłaty kwoty wadium; 7.5.2 którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8 W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający nie uzna dokumentów które: 8.1 nie spełniają wymagań, o których mowa w pkt. 11.7 SIWZ, lub 8.2 nakładają na Zamawiającego obowiązek potwierdzania, w banku prowadzącym rachunek Zamawiającego, autentyczności podpisów osób uprawnionych do złożenia wezwania do wypłaty kwoty wadium. 9 Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony na podstawie art. 24 ust. 2, pkt 2 u.p.z.p. 10 Zamawiający zatrzyma wadium, lub dokona jego zwrotu na zasadach określonych w art. 46 u.p.z.p.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uml.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach