Przetargi.pl
Roboty budowlane w zakresie 4 części: Część nr 1- Rozbiórka obiektu nr 28 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Część nr 2 - Rozbiórka obiektu nr 444 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Część nr 3 - Rozbiórka /demontaż/ masztu stalowego nr 76 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Część nr 4 - Rozbiórka /demontaż/ masztu nr 75 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.

32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu ogłasza przetarg

  • Adres: 22-400 Zamość, Wojska Polskiego
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 261 181 536 , fax. 261 181 607
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
    Wojska Polskiego 2F
    22-400 Zamość, woj. lubelskie
    tel. 261 181 536, fax. 261 181 607
    REGON: 6140233700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.32wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w zakresie 4 części: Część nr 1- Rozbiórka obiektu nr 28 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Część nr 2 - Rozbiórka obiektu nr 444 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Część nr 3 - Rozbiórka /demontaż/ masztu stalowego nr 76 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Część nr 4 - Rozbiórka /demontaż/ masztu nr 75 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana w zakresie 4 ( czterech) części: Część nr 1- Rozbiórka obiektu nr 28 w Chełmie przy ulicy Lubelskiej 139; Część nr 2 - Rozbiórka obiektu nr 444 w Chełmie przy ulicy Lubelskiej 139; Część nr 3 - Rozbiórka /demontaż/ masztu stalowego nr 76 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Część nr 4 - Rozbiórka /demontaż/ masztu nr 75 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych – KOD CPV: 45110000-1 – roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych. 1. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Część nr 1- Rozbiórka obiektu nr 28 w Chełmie przy ulicy Lubelskiej 139; Parametry techniczne obiektu gospodarczego nr 28. Obiekt gospodarczy nr 28 (piwnica) częściowo zagłębiony w ziemi: - teren objęty ochrona konserwatorską, - jednokondygnacyjny podziemno-nadziemny, - konstrukcji ścian murowanych z cegły ceramicznej o grubości od 45 do 112 cm, - strop stanowi sklepienie ceglane łukowe o promieniu krzywizny 168 cm, - dach pokryty warstwą ziemi porośniętej trawą, - wysokość h: – 3,00 m, - długość: – 20,28 m, - szerokość: – 16,83 m, - powierzchnia zabudowy: – 333,25 m2, - kubatura: – 1032,62 m3, Zakres prac: dla części 1 Niniejsze warunki wykonania i odbioru robót odnoszą się do wymagań dotyczących rozbiórki, uporządkowania terenu po wykonaniu prac, wywiezienia i utylizacji gruzu na koszt własny. Należy zachować kolejność robót: - wykonanie niezbędnych zabezpieczeń w miejscu rozbiórki, - demontaż instalacji elektrycznej, - demontaż elementów wyposażenia, - zebranie ziemi z dachu nr 28, - wyburzenie konstrukcji murowych ponad i poniżej terenu, - przygotowanie rozebranej konstrukcji do transportu i wywiezienie na miejsce utylizacji, przygotowanie cegieł na 4 paletach do ponownego wykorzystanie, - zasypać i wyrównania terenu po rozbiórce obiektu, - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych i ich wywiezienie, - uporządkowanie terenu po rozbiórkach, - rozścielenie ziemi na terenie po rozbiórkach i wyburzeniach, - przeniesienie złącz kablowego w nowe miejsce. Część nr 2 - Rozbiórka obiektu nr 444 w Chełmie przy ulicy Lubelskiej 139; obiekt nr 444 (kulochwyt), od strony wschodniej przylega do budynku gospodarczego nr 28, od zachodu ograniczeniem jest ogrodzenie stanowiące jednocześnie ogrodzenie jednostki wojskowej. Kulochwyt ziemny z tylną ścianą z cegły ceramicznej o grubości 65 cm z przyporami, boczne ściany z cegły ceramicznej o grubości 45 cm z przyporami, od strony wschodniej częściowo stanowiące ściany budynku gospodarczego. Zakres prac: dla części 2 Niniejsze warunki wykonania i odbioru robót odnoszą się do wymagań dotyczących rozbiórki, uporządkowania terenu po wykonaniu prac ,wywiezienia i utylizacji gruzu na koszt własny. Należy zachować kolejność robót: - wykonanie niezbędnych zabezpieczeń w miejscu rozbiórek, - zebranie ziemi kulochwytu ziemnego nr 444, - wyburzenie konstrukcji murowych ponad i poniżej terenu, - przygotowanie rozebranej konstrukcji do transportu i wywiezienie na miejsce utylizacji, - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych i ich wywiezienie - uporządkowanie terenu po rozbiórce - rozścielenie ziemi na terenie po rozbiórkach i wyburzeniach Część nr 3 - Rozbiórka /demontaż/ masztu stalowego nr 76 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139; Parametry techniczne masztu kratowego nr 76 w Chełmie. Maszt kratowy - usytuowany na skwerze tuż przy budynku koszarowym nr 9, w odległości ok. 2,0 m po wschodniej stronie, w rejonie lokalizacji masztu teren płaski o minimalnym spadku od budynku w kierunku wschodnim, nawierzchnia trawiasta, żywopłot, zieleń wysoka w postaci pojedynczych drzew w odległości ok.10,0 m, plac z kostki brukowej betonowej, droga o nawierzchni asfaltowej. Ogólne dane techniczne: - maszt kratowy ażurowy o przekroju malejącym wraz ze wzrostem wysokości, zasadniczą konstrukcję masztu stanowią elementy kratowe wykonane z L 50x50x4 mm połączone ze sobą prętami stalowymi średnicy 18 mm, - wysokość masztu - 25,09 m, - ilość podpór - 4 szt. - ilość segmentów kratowych - 3 szt. - powierzchnia podparcia (w osiach) - 3,0 m2. Zakres prac: dla części 3 Niniejsze warunki wykonania i odbioru robót odnoszą się do wymagań dotyczących rozbiórki /demontażu, uporządkowania terenu po wykonaniu prac i wywiezienia konstrukcji na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Należy zachować kolejność robót: - demontaż urządzeń i elementów z masztu, - rozebranie /demontaż/ masztu stalowego kratowego, - przygotowanie rozebranej konstrukcji do transportu i wywiezienie na miejsce składowania, - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych i ich wywiezienie, - uporządkowanie terenu po rozbiórkach /demontażach/. Część nr 4 - Rozbiórka /demontaż/ masztu nr 75 w Chełmie przy ul. Lubelskiej 139. Maszt rurowy - usytuowany na skwerze pomiędzy narożnikami dwóch budynków nr 3 i 4, odciągi linowe kotwione są w fundamentach przy ścianach szczytowych budynków i parkingu, w rejonie lokalizacji masztu teren płaski, bez widocznych spadków, nawierzchnia trawiasta, zieleń wysoka w niewielkim oddaleniu w formie regularnych szpalerów, dojścia i parking w obrębie masztu wykonane z kostki brukowej betonowej. Ogólne dane techniczne: maszt rurowy segmentowy o zmiennej średnicy z odciągami z lin stalowych, zasadniczą konstrukcję masztu stanowią rury bez szwu o średnicy poszczególnych segmentów: 101,6 mm, 82,5 mm, 63,5 mm, 51,0 mm, wysokość masztu - 24,4 m, ilość punktów kotwienia - 3 szt. ilość poziomów usztywnienia - 4 szt. powierzchnia trójkąta kotwienia - 159,0 m2. Zakres prac: dla części 4 Niniejsze warunki wykonania i odbioru robót odnoszą się do wymagań dotyczących rozbiórki /demontażu, uporządkowania terenu po wykonaniu prac i wywiezienia konstrukcji na miejsce składowania wskazane przez Zamawiającego. Należy zachować kolejność robót: - demontaż urządzeń i elementów z masztów - demontaż odciągów masztu rurowego - rozebranie /demontaż/ masztu rurowego - przygotowanie rozebranej konstrukcji do transportu i wywiezienie na miejsce składowania - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych i ich wywiezienie - uporządkowanie terenu po rozbiórkach /demontażach/ SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ROBÓT określają: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1 1) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 1 – stanowiąca Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Przedmiar robót w zakresie części nr 1 – stanowiący Załącznik nr 1a do SIWZ. 3) Decyzja nr 45/18 z dnia 16.08.2018 r. Wojewody Lubelskiego w zakresie części nr 1 – stanowiąca Załącznik nr 1b do SIWZ. Załączniki nr 1a, 1b udostępnione są w formacie *pdf. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2 4) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 2 – stanowiąca Załącznik nr 2 do SIWZ; 5) Przedmiar robót w zakresie części nr 2 – stanowiący Załącznik nr 2a do SIWZ. 6) Decyzja nr 40/18 z dnia 07.08.2018 r. Wojewody Lubelskiego w zakresie części nr 2 – stanowiąca Załącznik nr 2b do SIWZ. Załączniki nr 2a, 2b, udostępnione są w formacie *pdf. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3 7) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 3 – stanowiąca Załącznik nr 3 do SIWZ; 8) Przedmiar robót w zakresie części nr 3 – stanowiący Załącznik nr 3a do SIWZ. 9) Decyzja nr 41/18 z dnia 07.08.2018 r. Wojewody Lubelskiego w zakresie części nr 3 – stanowiąca Załącznik nr 3b do SIWZ. Załączniki nr 3a, 3b, udostępnione są w formacie *pdf. W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4 10) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) w zakresie części nr 4 – stanowiąca Załącznik nr 4 do SIWZ; 11) Przedmiar robót w zakresie części nr 4 – stanowiący Załącznik nr 4a do SIWZ. 12) Decyzja nr 43/18 z dnia 08.08.2018 r. Wojewody Lubelskiego w zakresie części nr 4 – stanowiąca Załącznik nr 4b do SIWZ. Załączniki nr 4a, 4b, udostępnione są w formacie *pdf. 2. UWAGA: Ilekroć w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) lub tabeli przedmiaru robót pojawią się znaki towarowe, patenty lub pochodzenie produktu, Wykonawca może zastosować produkt równoważny, który nie spowoduje zmian w istniejącej dokumentacji. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające równoważność zaproponowanego rozwiązania – zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane równoważne rozwiązanie wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r., poz.1666 z późniejszymi zmianami) - stosownie do postanowień art. 29 ust. 3a Pzp: 1) Wymaga się zatrudnienia na podstawie umowy o pracę - przez Wykonawcę, Podwykonawcę lub dalszych Podwykonawców - osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie, tj.: dla części 1,2,3,4,– osób wykonujących: roboty wyburzeniowe i rozbiórkowe. UWAGA: Obowiązek zatrudniania na podstawie umowy o pracę nie dotyczy przypadku gdy: osoba prowadząca działalność gospodarczą w zakresie spółki osobowej, będzie samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez zamawiającego, jak również osób, których Zamawiający wymaga na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznych lub zawodowych. 2) Wykonawca wykonujący roboty budowane własnymi siłami lub z udziałem podwykonawcy zobowiązuje się przed podpisaniem umowy lub w terminie 7 dni od chwili powstania obowiązku zatrudnienia pracowników na podstawie umowy o pracę i na każde żądanie Zamawiającego dostarczyć Zamawiającemu Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia poświadczający zatrudnienie na umowę o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w pkt 1) czynności. 3) WYKAZ OSÓB - powinien zawierać: imiona i nazwiska, stanowiska, rodzaj umowy o pracę oraz okres, na jaki umowa o pracę została zawarta. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem przedmiotu umowy. 4) Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia w/w osób na podstawie umowy o pracę oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań: a) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy dotyczących spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a. żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b. żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c. przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. b) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności w trakcie realizacji zamówienia: a. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b. poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj.: w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c. Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacenie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d. Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenia pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników zgodną z przepisami ustawy z 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. c) Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 2 Zamawiający przewiduje sankcje w postaci obowiązku zapłaty kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Nienałożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 1) czynności. d) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45110000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 1: - 1 100,00 zł (słownie: jeden tysiąc sto złotych ) W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 2: - 550,00 zł (słownie: pięćset pięćdziesiąt złotych ) W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 3: - 150,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt złotych ) W ZAKRESIE CZĘŚCI NR 4: - 100,00 zł (słownie: sto złotych ) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/59/2018 – Robota budowlana w zakresie części nr ….. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 15.10.2018 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą – według Wzoru Zobowiązania podmiotu udostępniającego zasoby - stanowiącego Zał. nr 10 do SIWZ. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach