Przetargi.pl
Roboty budowlane w Szkołach Podstawowych w Gminie Święciechowa w ramach projektu - Dostępna Szkoła

Gmina Święciechowa ogłasza przetarg

  • Adres: 64-115 Święciechowa, Ułańska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (65) 5333510 , fax. (65) 52995548
  • Data zamieszczenia: 2022-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Święciechowa
    Ułańska
    64-115 Święciechowa, woj. wielkopolskie
    tel. (65) 5333510, fax. (65) 52995548
    REGON: 411050712
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.swieciechowa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w Szkołach Podstawowych w Gminie Święciechowa w ramach projektu - Dostępna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 – Budowa zewnętrznej widny w SP w Święciechowie oraz drobne roboty – dostosowanie pomieszczeń do osób niepełnosprawnych w SP w Święciechowie i SP w Długich Starych.Zakres przedmiotu zamówienia dla Części 1 zamówienia obejmuje w szczególności:W Szkole Podstawowej im. Marii Skłodowskiej – Curie w Święciechowie, ul. Szkolna 15, należy wykonać:1) dźwig pionowy zewnętrzny samonośny na fundamencie (zgodnie z projektem):a) dźwig platformowy zewnętrzny np. ARTICO seria EXTERIOR 7000:- kolor RAL 9016 (biały beskidzki),- Zadaszenie drzwi-Wentylator - Grzejnik- Drzwi jednoskrzydłowe z podwójna szybą, szyba przejrzysta,- Drzwi o wym. 900 x 2000 mmzwany dalej także windą.b) Warunki instalacji - zgodnie z warunkami instalacji dźwigów zewnętrznych wskazanych przez producenta.Zakres przewidziany do wykonania zawiera projekt techniczny pn. „Rozbudowa z przebudową budynku Zespołu Szkół w Święciechowie na potrzebę montażu zewnętrznego dźwigu samonośnego” (Załącznik nr 11 do SWZ – część 1 - SP Święciechowa - winda) oraz przedmiar robót (Załącznik nr 9 do SWZ – część 1 – SP Święciechowa – przedmiar winda i przedmiar winda elektryczny).2) sanitariaty dla osób niepełnosprawnych:Toaletę dla osób niepełnosprawnych w szkole w Święciechowie należy wykonać poprzez dostosowanie pomieszczeń nr 145, 147 i 148 pokazanych na rysunku „Pomieszczenia przed przebudową Szkoła Podstawowa Święciechowa – rys. nr 1”, zgodnie z zakresem przedstawionym na rysunku „WC dla osób niepełnosprawnych – Szkoła Podstawowa w Święciechowie - rys. nr 2” (Załącznik nr 11 do SWZ – część 1 – SP Święciechowa – rysunek 1 i 2).Zakres robót został ujęty jest w przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SWZ – część 1 - SP Święciechowa - SP Święciechowa – przedmiar salka, sanitariaty i posadzka w pom. 232 – pozycje przedmiaru od 15 do 31). 3) sala rewalidacyjna:Salę rewalidacyjną w szkole w Święciechowie należy wykonać poprzez dostosowanie pomieszczeń nr 141, 142 i 143 pokazanych na rysunku „Pomieszczenia przed przebudową Szkoła Podstawowa Święciechowa – rys. nr 1”, natomiast zakres przewidziany do wykonania przedstawia rysunek „Sala rewalidacyjna – Szkoła Podstawowa Święciechowa – rys. nr 3” (Załącznik nr 11 do SWZ – część 1 – SP Święciechowa – rysunek 1 i 3).Zakres robót został ujęty jest w przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SWZ – część 1 - SP Święciechowa - SP Święciechowa – przedmiar salka, sanitariaty i posadzka w pom. 232 – pozycje przedmiaru od 1 do 14). 4) świetlica szkolna:Świetlicę szkolną w szkole w Święciechowie należy wykonać poprzez dostosowanie pomieszczeń nr 226 i 227 pokazanych na rysunku „Pomieszczenie nr 226, 227 i 232 do przebudowy Szkoła Podstawowa Święciechowa - rys. nr 4”. Zakres przewidziany do wykonania zawiera projekt techniczny pn. „Rozbiórka części ściany działowej w budynku Zespołu Szkół w Święciechowie” (Załącznik nr 11 do SWZ – część 1 - SP Święciechowa - świetlica szkolna – ścianka) oraz przedmiar robót (Załącznik nr 9 do SWZ – część 1 – SP Święciechowa – przedmiar ścianka).Należy rozebrać ściankę oddzielającą pomieszczenia 226 i 227 i wykonać jedno pomieszczenie. Przed rozbiórką ściany sprawdzić materiał stropu i kierunek układania płyt stropowych.5) posadzka w pomieszczeniu 232:Należy wymienić posadzkę w pomieszczeniu nr 232 wskazanym na rysunku „Pomieszczenie nr 226, 227 i 232 do przebudowy Szkoła Podstawowa Święciechowa - rys. nr 4”. Zakres robót został ujęty jest w przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SWZ – część 1- SP Święciechowa - SP Święciechowa – przedmiar salka, sanitariaty i posadzka w pom. 232 – pozycje przedmiaru od 32 do 35). W Szkole Podstawowej w Długiem Starem, ul. Leszczyńska 1, należy wykonać: 1) sanitariaty dla osób niepełnosprawnych:Toaletę dla osób niepełnosprawnych w szkole w Długiem Starem należy wykonać zgodnie z projektem technicznym „Prace remontowe dotyczące budynku Szkoły Podstawowej w Długiem Starem” – tylko w zakresie przebudowy toalety (Załącznik nr 11 do SWZ – część 1 - SP Długie Stare) i zgodnie z zakresem ujętym w przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SWZ – część 1 - SP Długie Stare).Część 2 – Dobudowa zewnętrznej klatki schodowej i łącznika w SP w LasocicachZakres przedmiotu zamówienia dla Części 2 zamówienia dotyczy rozbudowy z przebudową Szkoły Podstawowej w Lasocicach, obejmuje w szczególności:- rozbudowę istniejącego budynku o łącznik łączący wszystkie istniejące budynki szkoły. W szkole uczy się ok. 100 uczniów. Istniejąca klatkę schodową należy zdemontować i wybudować nową w projektowanym łączniku. W łączniku zaprojektowano między innymi nową klatkę schodową, dźwig osobowy, toalety dla uczniów, nauczycieli, gabinet psychologa, sekretariat, schowek porządkowy oraz dodatkowe pomieszczenie. Zakres robót został ujęty w projekcie technicznym „Rozbudowa z przebudową Szkoły Podstawowej w Lasocicach” (Załącznik nr 11 do SWZ – część 2) oraz przedmiarze robót (Załącznik nr 9 do SWZ – część 2).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42416100-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w wysokości:Część 1 – 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych),Część 2 - 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych).2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:Poznański Bank Spółdzielczy Filia w Święciechowie45 9043 1083 3834 0036 9875 0002.Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert.Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się dołączyć do oferty (czynność ta skróci czas badania ofert).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i SWZ.2. Warunki udziału w postępowaniu:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisówZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowejZamawiający nie wymaga wykazania spełnienia tego warunku i odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku.4) zdolności technicznej lub zawodowejWykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie co najmniej:Dla Części 1 zamówienia:- co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto, obejmującą roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne.Dla Części 2 zamówienia:- co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto, obejmującą roboty ogólnobudowlane, elektryczne i sanitarne.Wykonawca ubiegający się o obie części zamówienia może wykazać jedna robotę o wartości nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł brutto.Uwagi:W przypadku oferty wspólnej oraz w przypadku polegania na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp, warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 4 lit. a) nie podlega sumowaniu w ramach poszczególnych robót – oznacza to, że albo jeden z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie wykaże się wykonaniem jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 200 000,- zł w przypadku cz. 1 zamówienia, albo wykonaniem jednej roboty o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,- zł w przypadku cz.2 zamówienia lub gdy oferta obejmuje obie części zamówienia, albo wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie wykażą, że roboty o wskazanych wartościach wykonywali wspólnie, albo w sytuacji gdy wykonawca, który nie posiada wymaganego doświadczenia, polega na zasobach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – podmiot ten musi wykazać się realizacją wymaganych robót.b) dysponuje następującymi osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi – zarówno dla Części 1 jak i Części 2 zamówienia:- minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń wraz z potwierdzeniem, że osoba ta ma doświadczenie zawodowe minimum 2 lat pracy na stanowisku kierownika budowy.- minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności branży sanitarnej bez ograniczeń.- minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności branży elektrycznej bez ograniczeń.Uwagi:Wykonawca składając ofertę wykonania zamówienia na więcej niż jedną część zamówienia może dla każdej części wykazać te same osoby.- Za uprawnienia budowlane odpowiadające wyżej określonym uznane zostaną uprawnienia, które wy-dane zostały na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskim Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu – EFTA (strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym) z zastrzeżeniem, art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2020 r., poz. 1333 ze zm.) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uzna-wania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Z 2020 r., poz. 220).- Staż zawodowy ustala się licząc od dnia uzyskania uprawnień do dnia otwarcia ofert.- Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-17

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach