Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie wymiany posadzek, odnowienie pomieszczeń w PDOZ w KPP Góra

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-040 Wrocław, ul Podwale 31-33
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. (071) 340 38 00 , fax. (071) 782 41 71
  • Data zamieszczenia: 2013-09-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul Podwale 31-33 31-33
    50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. (071) 340 38 00, fax. (071) 782 41 71
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie wymiany posadzek, odnowienie pomieszczeń w PDOZ w KPP Góra
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania: Wykonanie wymiany posadzek, odnowienie pomieszczeń w PDOZ w KPP Góra. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 2.1. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE Zakres prac przewidzianych do realizacji: - wykonanie podłoży pod posadzki, - demontaż starych i montaż nowych bram garażowych - demontaż starych i montaż nowych drzwi - uzupełnienie tynków - ułożenie wykładziny PCV z wywinięciem na ściany na wys. 10 cm cokołów - wykonanie licowania ścian okładziną z płytek ceramicznych matowych, - wykonanie malowania ścian farbą odporną na zmywanie w kolorach pastelowych, 2.2. ROBOTY INSTALACYJNE SANITARNE W zakres robót instalacyjnych sanitarnych wchodzi: - montaż baterii umywalkowych, - wymiana odcinków rur wod-kan, 2.3. PRACE PORZĄDKOWE: - wywóz gruzu z terenu budowy i uporządkowanie terenu, utylizacja i składowanie na wysypisku. 4. Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty budowlane wynosi 36 miesięcy. 5. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z zakresem określonym przez Zamawiającego w załączonym przedmiarze robót (załącznik nr 10), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 11), a także załączonym szkicem zabudowy stałej (załącznik nr 12) oraz zgodnie z warunkami określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, w tym w projekcie umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451113001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dolnoslaska.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach