Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO NADLEŚNICTWA TRZCIANKA, ul. OGRODOWA 2, dz. nr 7001/9, 7001/10 i 7001/11” - ETAP II - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEJ CZĘŚCI BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO

Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka ogłasza przetarg

  • Adres: 64-980 Trzcianka, ul. Ogrodowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 672 163 240, , fax. 672 163 240
  • Data zamieszczenia: 2020-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Trzcianka
    ul. Ogrodowa 2
    64-980 Trzcianka, woj. wielkopolskie
    tel. 672 163 240, , fax. 672 163 240
    REGON: 57006449300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_trzcianka
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa Jednostka Organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE W RAMACH ZADANIA INWESTYCYJNEGO „PRZEBUDOWA, NADBUDOWA I ROZBUDOWA BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO NADLEŚNICTWA TRZCIANKA, ul. OGRODOWA 2, dz. nr 7001/9, 7001/10 i 7001/11” - ETAP II - PRZEBUDOWA ISTNIEJĄCEJ CZĘŚCI BUDYNKU ADMINISTRACYJNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie istniejącej części budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzcianka zlokalizowanego przy ul. Ogrodowej 2 w Trzciance, stanowiące etap drugi zadania inwestycyjnego pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzcianka ul. Ogrodowa 2 dz. nr 7001/9, 7001/10 i 7001/11” oraz wykonanie części robot budowlanych przewidzianych w etapie pierwszym inwestycji, mających zapewnić pełną funkcjonalność starej części budynku po zespoleniu funkcjonalnym z częścią nową budynku, w oparciu o dostarczoną dokumentację projektową, w skład której wchodzi projekt budowalny, projekty wykonawcze, STWiORB oraz pozwolenie na budowę i zapisy SIWZ. 2. Roboty budowlane: a) w części istniejącej budynku będą polegały w szczególności na: • Przebudowie części pomieszczeń i podziale większych pomieszczeń na mniejsze pomieszczenia. • Zabudowie istniejącego na poddaszu tarasu i uzyskaniu w ten sposób dwóch dodatkowych pomieszczeń biurowych. • Rozebraniu istniejących, spękanych i zawilgoconych ścian pomieszczeń na parterze, znajdujących się bezpośrednio pod tarasem. • Na odsłoniętym stropie nad piwnicą wymodelować nowy wieniec żelbetowy i na nim wymurować nową ścianę z bloczków gazobetonowych (YTONG lub równoważny) gr. 24cm. Strop nad parterem wykonać w technologii stropu Teriva lub równoważnego o wysokości belek żelbetowych 24cm. Wymodelować wieniec żelbetowy i wykonać ściany poddasza wraz z wieńcem żelbetowym 24x24cm. Ściany zewnętrzne zaizolować warstwą wełny mineralnej gr. 16cm. Na ostatnim wieńcu oprzeć konstrukcję drewnianą więźby dachowej przykrytej dachówką ceramiczną. • Przebudowie istniejącego biegu schodowego poprzez rozbiórkę istniejącej drewnianej konstrukcji biegu i wybudowaniu biegów i podestów o konstrukcji żelbetowej. Uwzględniając zalecenia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w Poznaniu, Delegatura w Pile, ozdobny rzeźbiony przedstawiający głowę zwierzęcia element tj. słupek rozpoczynający bieg schodów przeniesiony zostanie, w stanie nienaruszonym, o jedną kondygnację wyżej, gdzie rozpoczynał by on bieg schodów na poddasze. Schody w tej części pozostały by w stanie nienaruszonym. • Wydzieleniu na strychu użytkowym pomieszczenia serwerowni. • Wzmocnieniu i dociepleniu stropu nad I piętrem. • Wymianie w całości wewnętrznych instalacji wod.-kan. ,c.o., elektrycznej. • Wykonaniu nowej wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła oraz instalacji klimatyzacyjnej. • Odnowieniu elewacji istniejącej części budynku w nawiązaniu strukturą i kolorystyką tynków i płytek cokołowych do części nowo - wybudowanej. • Wymianie okładzin schodów zewnętrznych wejściowych oraz prowadzących do piwnicy. • Wykonaniu nowej opaski wokół budynku. • Wykonaniu studzienek odwadniających przy oknach piwnicznych na zewnątrz budynku. • Wykonaniu chodnika z kostki betonowej na dziedzińcu pomiędzy nowym a starym budynkiem od strony u. Ogrodowej (zaznaczone na mapie zagospodarowania terenu) b) w części nowo - wybudowanej budynku będą polegały w szczególności na: • Uzupełnieniu okładzin schodów oraz montażu balustrady na schodach zewnętrznych wejścia bocznego do budynku nowo -zrealizowanego. • Podłączeniu instalacji ppoż. z centralą SSP oraz montażu w pomieszczeniach nowo - zrealizowanego budynku czujek ppoż. • Montażu jednostki klimatyzacyjnej w biurze KADR. • Połączenie serwerowni światłowodem w nowo - wybudowanym budynku z nową serwerownią w budynku modernizowanym. 3. Z uwagi na to, że roboty budowlane objęte umową będą prowadzone w budynku administracyjnym Nadleśnictwa Trzcianka, który będzie częściowo użytkowany przez Pracowników Nadleśnictwa (w nowej części) stąd też Wykonawca jest zobowiązany do szczególnego zabezpieczenia terenu budowy, oznakowania i ogrodzenia oraz ochrony, w sposób uniemożliwiający wejście osób postronnych. Osoby, które wejdą na teren budowy bez zgody kierownika budowy mają być niezwłocznie usunięte. 4. Obowiązki Wykonawcy określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w: 1. Dokumentacji projektowej, 2. Szczegółowych Specyfikacjach Wykonania i Odbioru Robót, 3. Przedmiarach robót i kosztorysach ślepych. 6. UWAGA! Dokumentacja projektowa określa cały zakres inwestycji pn. „Przebudowa, nadbudowa i rozbudowa budynku administracyjnego Nadleśnictwa Trzcianka ul. Ogrodowa 2, dz. nr 7001/9, 7001/10 i 7001/11”, który jest przewidziany do wykonania w III etapach: • Etap I – Rozbudowa budynku administracyjnego, • Etap II – Przebudowa i nadbudowa istniejącej części budynku administracyjnego, • Etap III – Zagospodarowanie terenu, 7. Niniejsze zamówienie dotyczy drugiego z ww. etapów w całości – „Przebudowa i nadbudowa istniejącej części budynku administracyjnego”, oraz częściowego zakresu prac z etapu pierwszego w zakresie dostosowującym istniejący zespół budynków do aktualnych przepisów branżowych oraz wytycznych wynikających z projektu budowlanego wobec czego załączone przedmiary oraz kosztorysy ślepe przedstawiają zakres inwestycji przewidziany do wykonania w II etapie i częściowo w etapie I.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 49 600,00 zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 3. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium może być wnoszone: 4.1. w pieniądzu 4.2. w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 4.3. w gwarancjach bankowych, 4.4. w gwarancjach ubezpieczeniowych, 4.5. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 5. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 6. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO BP O/Trzcianka o numerze: 75 1020 3844 0000 1102 0006 9062 Na przelewie należy umieścić adnotację: „Wadium, Znak sprawy: SA.270.1.2.2020”. Datą wniesienia wadium jest data uznania rachunku Zamawiającego, a nie data wydania dyspozycji przelewu. 7. W przypadku wnoszenia wadium w formie określonej w ust. 4 pkt 4.2-4.5, z uwagi na obowiązek zwrotu przez Zamawiającego wadium oraz przechowywania ofert w sposób gwarantujący ich nienaruszalność, Wykonawca powinien złożyć dokument gwarancji/poręczenia w dwóch formach: • oryginału, który nie będzie w sposób trwały związany z oferta, np. w dodatkowej kopercie, • kopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem, którą można w sposób trwały związać z ofertą. 8. Dokument wadium wniesiony w formach określonych w ust. 4 pkt 2-5 musi zawierać następujące elementy: a) wskazanie podmiotu wystawiającego poręczenie lub gwarancję (gwarant), podmiotu zlecającego ustanowienie poręczenia/gwarancji (Wykonawca) i beneficjenta poręczenia/gwarancji, b) określenie nazwy zadania, którego dotyczy poręczenie/gwarancja, c) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia beneficjentowi kwoty poręczenia/gwarancji -Gwarant musi oświadczyć, Że zapłaci beneficjentowi kwotę gwarancji/poręczenia w przypadku zaistnienia okoliczności określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, d) określenie kwoty poręczenia/gwarancji-wadium nie może być mniejsze niż określone w ust. 4, e) określenie terminu ważności poręczenia/gwarancji - musi obejmować okres począwszy od upływu obowiązującego terminu składania ofert, aż do upływu ostatniego dnia terminu związania ofertą. f) bezwarunkowość dysponowania poręczeniem/gwarancją - poręczyciel lub gwarant zobowiązany jest do niezwłocznego przekazania kwoty poręczenia/gwarancji na konto wskazane przez beneficjenta, na pierwsze żądanie beneficjenta zawierające oświadczenie, że kwota jest mu należna z powodu zaistnienia okoliczności określonych w art.46 ust. 4a i 5 Pzp, g) nieodwołalność poręczenia/gwarancji - Gwarant nie może odwołać zobowiązania wynikającego z udzielonego poręczenia/gwarancji, h) określenie prawa i miejsca rozstrzygania sporów dotyczących poręczenia/gwarancji -wszelkie spory dotyczące poręczenia/gwarancji rozstrzygane będą w oparciu o prawo obowiązujące na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, i) określenie miejsca wykonalności praw z poręczenia/gwarancji- prawa z poręczenia/gwarancji muszą być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 9. Poręczenie/gwarancja o treści niezgodnej z postanowieniami ust. 8 lub zawierająca postanowienia ograniczające odpowiedzialność Gwaranta wobec Beneficjenta jest równoznaczne z nie wniesieniem wadium i skutkuje odrzuceniem oferty Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1- 4 Pzp. 11. W przypadku gwarancji bankowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez bank (oświadczenie), zgodnie z wymaganiami określonymi przez prawo bankowe. 12. W przypadku gwarancji ubezpieczeniowej niezbędnym jest przedłożenie pisemnej bezwarunkowej gwarancji udzielonej przez firmę ubezpieczeniową (oświadczenie), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 13. W przypadku poręczenia niezbędnym jest złożenie przez poręczyciela oświadczenia pisemnego wobec wierzyciela. 14. Zaleca się, aby kopię dowodu wniesienia wadium dołączyć do oferty.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6. Dokumenty wymagane przez Zamawiającego, które należy dołączyć do ofert: 1) formularz oferty wg wzoru Zamawiającego, o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 1 do SIWZ. W przypadku składania przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postepowaniu o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2 do SIWZ. W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa pełnomocnik Wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 2a do SIWZ. W przypadku składania przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców. Ww. dokument należy złożyć w oryginale. 4) zobowiązanie podmiotu trzeciego,(jeżeli występuje) jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, zamierza polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów - o treści odpowiadającej Załącznikowi nr 5 do SIWZ. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 5) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. 6) Kosztorysy ofertowe szczegółowe – mają być sporządzone dokładnie na podstawie przedstawionego przez Zamawiającego przedmiaru robót i uwzględniać wszystkie koszty niezbędne do realizacji zamówienia. Wykonawca, określa ceny na wszystkie elementy zamówienia wymienione w przedmiarach robót, które po wypełnieniu przez wykonawcę stanowić będą kosztorys ofertowy szczegółowy jako załącznik do oferty. Kosztorys ofertowy należy sporządzić zgodnie z dostarczonymi przedmiarami robót wg. zasad: bez zgody Zamawiającego w przedstawionych przedmiarach nie wolno wprowadzać żadnych zmian. W kosztach opisanych w przedmiarach przez wykonawcę należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne o realizacji zamówienia. Brak kosztorysu ofertowego szczegółowego skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z: art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp „ Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem art. 89 ust. 2 pkt. 3.” 7)Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi – załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach