Przetargi.pl
Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont instalacji c.o. w budynku PZ Nr 4 w Oświęcimiu

Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-602 Oświęcim, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. (033) 8449600 , fax. (033) 8449619
  • Data zamieszczenia: 2017-02-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu
    ul. Wyspiańskiego 10
    32-602 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. (033) 8449600, fax. (033) 8449619
    REGON: 7218165203113
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn. Remont instalacji c.o. w budynku PZ Nr 4 w Oświęcimiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Remont instalacji c.o. w budynku PZ Nr 4 w Oświęcimiu w zakresie robót remontowych instalacji cieplnych oraz robót remontowych i renowacyjnych wszystkich korytarzy w budynku Powiatowego Zespołu Nr 4 w Oświęcimiu. Zamawiający jest w posiadaniu dokumentacji projektowej. Zakres robót remontowych instalacji cieplnych budynku objęty zamówieniem zawiera m.in.: Demontaż istniejącego orurowania instalacji cieplnych oraz grzejników żeliwnych; Wykonanie nowego orurowania instalacji cieplnych izolowanych termicznie; Montaż nowych płytowych grzejników wyposażonych w zawory i głowice termostatyczne; Prace budowlane polegające na wykonaniu włazów rewizyjnych, odtworzeniu fragmentów posadzek, uzupełnieniu tynków, gładzi gipsowych, warstw malarskich itp. Zakres robót remontowych i renowacyjnych pomieszczeń budynku objęty zamówieniem zawiera m.in.: Prace konserwacyjne pomieszczeń – parter, korytarze: Wykucie wnęk w ścianie z cegieł, zaprawa cementowo – wapienna, głębokość do 1 cegły w ilości ok. 3,45m2; Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie – na wszystkich korytarzach na parterze oraz przedsionku (pom. korytarz nr 1,2,3,4); Usunięcie istniejącego tynku mozaikowego ze ścian – na korytarzu na parterze oraz przedsionku (pom. 2); Ługowanie farby olejnej – na korytarzu na parterze (pom. korytarz nr 3,4); Wykonanie obudowy z płyt gipsowo – kartonowych na ruszcie metalowym przewodów instalacyjnych ok. 5,5m2; Wykonanie wraz z montażem gabloty o wymiarach 3,0x1,15x0,2m; Malowanie farbami akrylowymi sufitów i ścian wewnętrznych ok. 652,0m2; Malowanie farbami olejnymi istniejącą stolarkę drzwiową ok. 63,4m2; Malowanie farbami olejnymi istniejące elementy metalowe: rurociągi, pochwyty ok. 121,4m2; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) – na wszystkich korytarzach na parterze oraz przedsionku (pom. korytarz nr 1,2,3,4) ok. 271,7m2; Zabezpieczenie folią podłóg; Mycie po robotach budowlanych; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. Prace konserwacyjne pomieszczeń – I piętro, korytarze: Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie – na wszystkich korytarzach na I piętrze (pom. korytarz nr 1,3,4); Ługowanie farby olejnej – na wszystkich korytarzach na I piętrze (pom. korytarz nr 1,3,4); Malowanie farbami akrylowymi sufitów i ścian wewnętrznych ok. 403,8m2; Malowanie farbami olejnymi istniejącą stolarkę drzwiową ok. 49,1m2; Malowanie farbami olejnymi istniejące elementy metalowe: rurociągi, drzwiczki ok. 63,2m; ok. 0,3m2; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) – na wszystkich korytarzach na I piętrze (pom. korytarz nr 1,3,4) ok. 157,1m2; Zabezpieczenie folią podłóg; Mycie po robotach budowlanych; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. Prace konserwacyjne pomieszczeń – II piętro, korytarze: Wykucie z muru ścianki stalowej oszklonej z drzwiami ok. 13,0m2; Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie – na wszystkich korytarzach na II piętrze (pom. korytarz nr 1,3,4); Ługowanie farby olejnej ok. 23,0m2; Malowanie farbami akrylowymi sufitów i ścian wewnętrznych ok. 444,7m2; Malowanie farbami olejnymi istniejącą stolarkę drzwiową ok. 47,0m2; Malowanie farbami olejnymi istniejące elementy metalowe: rurociągi, drzwiczki ok. 23,0m; ok. 0,5m2; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) – na wszystkich korytarzach na II piętrze (pom. korytarz nr 1,3,4) ok. 206,5 m2; Zabezpieczenie folią podłóg; Mycie po robotach budowlanych; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. Prace konserwacyjne pomieszczeń – klatka schodowa główna: Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie – na całej klatce schodowej, na wszystkich kondygnacjach; Ługowanie farby olejnej – na całej klatce schodowej, na wszystkich kondygnacjach ok. 41,9m2; Malowanie farbami akrylowymi sufitów i ścian wewnętrznych ok. 160,5m2; Malowanie farbami olejnymi istniejące elementy metalowe: rurociągi, pochwyt, kraty, balustrady, osłony na grzejniki ok. 27,8m; ok. 46,6m2; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) – na całej klatce schodowej, na wszystkich kondygnacjach ok. 43,2m2; Mycie po robotach budowlanych; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. Prace konserwacyjne pomieszczeń – klatka schodowa boczna: Przecieranie istniejących tynków, przygotowanie podłoża, gruntowanie pod malowanie – na całej klatce schodowej, na wszystkich kondygnacjach; Ługowanie farby olejnej – na całej klatce schodowej, na wszystkich kondygnacjach ok. 23,2m2; Malowanie farbami akrylowymi sufitów i ścian wewnętrznych – na całej klatce schodowej, na wszystkich kondygnacjach ok. 102,1m2; Malowanie farbami olejnymi istniejące elementy metalowe: kraty, balustrady ok. 19,7m2; Wykonanie tynków cienkowarstwowych mozaikowych do wysokości 1,6m (kolorystyka w uzgodnieniu z Dyrekcją szkoły) – na całej klatce schodowej, na wszystkich kondygnacjach ok. 23,2m2; Mycie po robotach budowlanych; Wywóz gruzu z terenu budowy na składowisko wraz z opłatą za przyjęcie odpadu. Numeracja pomieszczeń korytarzy zgodnie z dokumentacją projektową. Kolorystykę elementów wewnętrznych budynku uzgodnić z Dyrekcją szkoły. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a)dokumentacja projektowa (projekt techniczny), b)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, c)przedmiar robót (poglądowy, nie służący do wykonania kosztorysu ofertowego. Ilości obmiarowe są ilościami przybliżonymi, uśrednionymi i mogą znacząco różnić się od ilości rzeczywistych), UWAGA! Z uwagi na fakt, że budynek jest obiektem funkcjonującym wszystkie roboty tzw. głośne czyli przekucia, rozbiórki itp. należy wykonywać w uzgodnieniu z Dyrekcją Powiatowego Zespołu Nr 4 w Oświęcimiu – dot. części szkolnej oraz w uzgodnieniu z Najemcą – dot. lokalu zlokalizowanego w skrzydle zachodnim. Zamawiający informuje, że w okresie od II połowy czerwca do I połowy lipca odbywać się będą egzaminy potwierdzające kwalifikacje zawodowe w związku, z czym możliwe będą czasowe utrudnienia w prowadzeniu robót budowlanych na czas prowadzenia powyższych egzaminów. Jeżeli dokumentacja projektowa, przedmiary robót lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza składanie produktów równoważnych. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia decyzji o akceptacji „równoważników” lub odrzuceniu oferty z powodu ich nierównoważności. Warunki realizacji robót określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do siwz. Uwaga: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga, aby Wykonawca lub podwykonawca(y) zatrudniali na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności o charakterze robót fizycznych – zgodnie z dokumentacją projektową tj. prace demontażowe i montażowe rurociągów i urządzeń instalacji c.o., prace wykończeniowe obejmujące roboty tynkarskie, malarskie i posadzkowe. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań - zawarto we wzorze umowy (zał. nr 6 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wnoszone: - przelewem – wpłacane na rachunek Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu prowadzony przez ABS Bank Spółdzielczy, Andrychów ul. Krakowska 112; nr 43 8110 1023 2003 0312 0001 0037 z dopiskiem wadium – SZP.272.1.2017 i nazwą Wykonawcy - tak, aby przed upływem terminu składania ofert wadium znajdowało się na ww. rachunku. - w poręczeniach bankowych, poręczeniach pieniężnych spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – składane w oryginale w Starostwie Powiatowym w Oświęcimiu, ul. Wyspiańskiego 10, Wydział Finansowy - pok. 239, II piętro, za potwierdzeniem przyjęcia przed upływem terminu składania ofert lub załączone do oferty (tj. w kopercie z ofertą, w takim przypadku zamawiający przekaże oryginał dokumentu stanowiącego wadium do Wydziału Finansowego). 3.Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: - być wystawione na Powiat Oświęcimski - Starostwo Powiatowe w Oświęcimiu (32-602 Oświęcim, ul. St. Wyspiańskiego 10), - zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 Pzp, - okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą. 4.Zamawiający zwróci wadium w sposób odpowiadający formie wnoszenia w przypadkach wymienionych w art. 46 ust 1, 1a, 2 oraz 4 Pzp. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadku, gdy zajdzie jedna z okoliczności wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Pzp. 5.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach