Przetargi.pl
Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie

35 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 30-901 Kraków, Rząska, ul. Krakowska
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48 261135116, +48 261133017 , fax. +48 261135059, +48 261135165
  • Data zamieszczenia: 2018-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 35 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    Rząska, ul. Krakowska 2
    30-901 Kraków, woj. małopolskie
    tel. +48 261135116, +48 261133017, fax. +48 261135059, +48 261135165
    REGON: 12150664500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://35wog.wp.mil.pl/pl/37.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: JEDNOSTKA BUDŻETOWA

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w kompleksie wojskowym przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie. 3.2. Przedmiot zmówienia Zamawiający podzielił na dwie części tj.: 3.2.1. Część nr 1 – „Remont elewacji i wybranych pomieszczeń w budynku nr 2 i 31 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie” Przedmiotem zamówienia dla części nr 1 jest remont elewacji oraz wybranych pomieszczeń w budynku nr 2 i 31 na terenie kompleksu wojskowego przy ulicy Montelupich 3 w Krakowie. ZAKRES ROBÓT: Zakres robót branży budowlanej: • rozbiórka posadzki z płytek ceramicznych, • rozbiórkę okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wywóz gruzu i materiałów z demontażu, • roboty rozbiórkowe i demontażowe, • wykonanie ścian murowanych, • wykonanie ścian działowych i zabudów, • wykonanie robót tynkarskich, • wykonanie tynków gipsowo-kartonowych, • wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, • wykonanie gładzi gipsowych, • gruntowanie podłoża pod malowanie, • malowanie emulsyjne ścian i sufitów, • malowanie olejne. • wykonanie podłoży pod posadzki, • wykonanie izolacji przeciwwilgociowych, • wykonanie posadzek cementowych, • wykonanie posadzek z płytek gresowych, • wykonanie posadzek z wykładziny PCV. • dostawa i montaż stolarki okiennej i ślusarki drzwiowej, • montaż krat okiennych i balustrad stalowych, • uzupełnienie kostki brukowej przy budynku wraz z uzupełnieniem izolacji Zakres robót branży sanitarnej: • demontaż kabin prysznicowych, umywalek, pisuaru, misek ustępowych wraz z towarzyszącą armaturą, następnie ich wymiana na nowe, • wymiana instalacji co wraz z montażem zaworów grzejnikowych zgodnie z przedmiarem, • zaślepienie instalacji kanalizacyjnej na zewnątrz budynku, • prace związane z poprawieniem funkcjonowania wentylacji nawiewnej, • remont instalacji wodno-kanalizacyjnej zgodnie z przedmiarem, • montaż instalacji wentylacji wywiewnej, • dostawa i montaż wyposażenia łazienek, • prace porządkowe , wywiezienie gruzu i złomu Zakres robót branży elektrycznej: • wykonanie instalacji elektrycznych wraz z montażem osprzętu, • wykonanie pomiarów powykonawczych instalacji elektrycznej. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 1 PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót:  STWIORB - budowlany - bud. nr 2 i 31  STWIORB - sanitarny - bud. nr 2  STWIORB - elektryczny - bud. nr 2 i 31 b) Przedmiary robót:  PR - budowlany - bud. nr 2 i 31  PR - sanitarny - bud. nr 2  PR - elektryczny - bud. nr 2 i 31 3.2.2. Część nr 2 – „Roboty budowlane na strychu w budynku nr 28 w kompleksie wojskowym przy ul. Montelupich 3 w Krakowie.” Przedmiotem zamówienia dla części nr 2 jest usunięcie zalegającego złomu na strychu w budynku nr 28 na terenie kompleksu wojskowego przy ul. Montelupich 3 w Krakowie. . ZAKRES ROBÓT: Zakres robót : • wygrodzenie i oznakowanie terenu rozbiórki, • montaż platform roboczych, lokalizacja kontenera i podnośnika, • zabezpieczenie odremontowanej elewacji zachodniej oraz połaci dachowej w obrębie prowadzonych prac rozbiórkowych, • demontaż urządzeń, przyłączy i sieci instalacyjnych, • Wykonanie otworu demontażowego w elewacji północnej strychu, • zabezpieczenie czynnej instalacji, • demontaż złomu z pomieszczenia strychu, • wywiezienie złomu i gruzu, • odtworzenie elewacji w miejscu wykonanego otworu, • uporządkowanie i odtworzenie połaci dachowej przy otworze demontażowym, • odtworzenie ewentualnych uszkodzeń elewacji, • uporządkowanie terenu wokół rozbiórki SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA DLA CZĘŚCI NR 2 PRECYZUJĄ N/W DOKUMENTY: a) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych:  STWIORB - bud. nr 28 b) Przedmiar robót:  PR - bud. nr 28 c) Dokumentacja projektowa:  Inwentaryzacja architektoniczno – budowlana  Ekspertyza dot. usunięcia zalegającego złomu  Projekt usunięcia zalegającego złomu 3.3. Szczegółowy zakres robót został zawarty w „Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót” – dla poszczególnych części zał. nr 8 do SIWZ, „Przedmiarach robót” dla poszczególnych części - zał. nr 7 do SIWZ oraz w „Dokumentacji projektowej” dla części nr 2 – zał. nr 5 do SIWZ 3.4. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia jest terenem zamkniętym w rozumieniu art. 4 ust. 2a ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 Nr 193, poz.1287 z późn. zm.). 3.5. Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość ich wykonania oraz za ich zgodność z specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, prawem budowlanym, wiedzą techniczną oraz obowiązującymi normami budowlanymi i rozporządzeniami. 3.6. Nakłady robocizny, materiały i sprzęt w pozycjach analogicznych należy przyjąć tak jak wskazał w poszczególnych pozycjach Zamawiający. 3.7. Dopuszcza się zastosowanie materiału, sprzętu o parametrach równoważnych bądź wyższych w stosunku do wskazanego. W przypadku oferowania produktów równoważnych, Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiału lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie Zamawiającego i stanowić będą podstawę decyzji o akceptacji zaoferowanych materiałów lub urządzeń lub odrzuceniu oferty. Uwaga! Realizacja prac remontowych będzie odbywała się na czynnym obiekcie, w dni robocze w godzinach od godz. 7:30 do 15:30 lub w terminach uzgodnionych z Użytkownikiem tj. Dowódcą Jednostki Wojskowej lub z upoważnionym przedstawicielem oraz Zamawiającym. Uwaga! Wykonawca na własny koszt zabezpiecza kontenery socjalne i sanitarne dla swoich pracowników. Zamawiający wskaże miejsce ich tymczasowej lokalizacji oraz wskaże miejsca poboru energii elektrycznej, doprowadzenia wody zimnej i odprowadzenia ścieków.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:  część nr 1 w kwocie – 6 000,00 zł (słownie zł: sześć tysięcy)  część nr 2 w kwocie – 1 000,00 zł (słownie zł: jeden tysiąc)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych wymagań w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Dokumenty wymagane do oferty w celu dokonania jej oceny: Wykonawca przygotowując ofertę zobowiązany jest dołączyć do druku „Oferta” (zał. nr 1 do SIWZ) nw. dokumenty:  Standardowy formularz jednolitego oświadczenia (zał. nr 6);  „Kosztorys ofertowy sporządzony zgodnie z wymogami określonymi w „Założeniach wyjściowych do kosztorysowania” – zał. nr 9 do SIWZ oraz według przedmiarów robót załączonych przez Zamawiającego do dokumentacji przetargowej.  „Oświadczenie o oddaniu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres od … do …” w celu korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia” - (zał. nr 2) złożony w oryginale i podpisany przez osobę(y) upoważnione do reprezentowania podmiotu oddającego zasoby do dyspozycji – w przypadku korzystania z zasobów innych podmiotów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach