21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu ogłasza przetarg
- Adres: 82-300 Elbląg, ul. Kwiatkowskiego
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 261 313 015 , fax. 261 313 304
- Data zamieszczenia: 2017-06-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu
ul. Kwiatkowskiego 15
82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 261 313 015, fax. 261 313 304
REGON: 28138539600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w kompleksach wojskowych w Braniewie. 1) Część zamówienia nr 1 – Remont nawierzchni utwardzonych K-1132 i K-4984 przy ul. Sikorskiego w Braniewie; 2) Część zamówienia nr 2 – Remont budynku nr 19/1131 w Braniewie; 3) Część zamówienia nr 3 – Konserwacja bocznicy WBK 532 w Braniewie. Przedmiot zamówienia: Remont nawierzchni utwardzonych kompleksu przy ul. Sikorskiego w Braniewie. Charakterystyka obiektu: Drogi wewnętrzne w kompleksie wojskowym przy ul. Sikorskiego w Braniewie z nawierzchnią asfaltową i betonową na podbudowie z kruszyw naturalnych, ograniczone krawężnikami kamiennymi oraz betonowymi. Zakres robót budowlanych obejmuje wykonanie: - regulacja krawężników kamiennych i betonowych; rozebranie nawierzchni betonowej oraz z mieszanek mineralno-bitumicznych wraz z ich utylizacją; miejscowa wymiana podbudowy z kruszywa łamanego; - skropienie remontowanej nawierzchni bitumem; - wypełnienie ubytków betonem asfaltowym wraz z nadaniem profilu drogi;- wykonanie nawierzchni na remontowanych odcinkach z mieszanek mineralno-bitumicznych, grysowo-żwirowych oraz nawierzchni betonowej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 5 a do SIWZ. Przedmiot zamówienia: Remont budynku nr 19 w Braniewie. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń poddasza oraz naprawa pokrycia dachowego z dachówki holenderki z wymianą obróbek blacharskich w budynku nr 19 na terenie Jednostki Wojskowej nr 2980 przy ul. Wojska Polskiego 7 w Braniewie. Charakterystyka obiektu: Budynek nr 19 – koszarowy, murowany, trzykondygnacyjny, podpiwniczony, jedno-klatkowy z poddaszem użytkowym. Dach czterospadowy, konstrukcji drewnianej pokryty dachówką ceramiczną holenderką. Kubatura budynku: 12 100 m3; Pow. użytkowa: 2 496 m2; Pow. dachu: 1 010 m². Budynek wyposażony w instalację: co, cwu, wod-kan, elektryczną i odgromową. Zakres robót remontowych obejmuje wykonanie: - naprawa pokrycia dachowego z dachówki holenderki z wymianą obróbek blacharskich; - wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w części poddasza; - wymiana posadzek z tworzyw sztucznych; - odnowienie powłok malarskich; - wymiana opraw i osprzętu elektrycznego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 5 a do SIWZ. Przedmiot zamówienia: Konserwacja wbk 523 Braniewo. 1.Ogólna charakterystyka wojskowej bocznicy kolejowej: Wojskowa bocznica kolejowa (wbk) nr 532 zlokalizowana jest na terenie zamkniętym będącym w zarządzie MON, użytkowana przez Jednostkę Wojskową 2980. Tory bocznicowe zakwalifikowane są do klasy V, przy dopuszczalnej, maksymalnej prędkości manewrowej 5 km/h. Nawierzchnia torowa zbudowana z szyn typu S42 S 49. Podkłady drewniane, strunobetonowe. Rozjazdy wyłącznie zwyczajne, nastawiane ręcznie. Długość ogólna 1 654 m. Długość budowlana 1 385 m. Rozjazdy zwyczajne 3 szt. Przejścia kolejowe publiczne 1 szt. Przejazd kolejowy publiczny 1 szt. Rampy wolnostojące 2 szt. 3. Umiejscowienie punktu początkowego wbk, graniczącego z linią PKP: wbk 532 Braniewo: koniec Rz5+40 m. 4. Wyszczególnienie robót konserwacyjnych objętych zamówieniem, do wykonania a wbk w 2017 r. UWAGA: w etapie 1 dokonać jak najwcześniej przesmarowania rozjazdów na wbk objętych zamówieniem. I. KONSERWACJA BIEŻĄCA TORÓW I ROZJAZDÓW. 1) Czyszczenie i smarowanie płyt ślizgowych oraz części trących w rozjazdach smarem letnim i zimowym. Rozjazdy zwyczajne S49 – 1:9 – 190 nr 9,10 i 11 – w I i II etapie (20 płyt na 1 rozjazd). 2) Oliwienie śrub łubkowych i śrub stopowych ręcznie w rozjazdach – w 1 etapie (3 rozjazdy). 3) Oliwienie śrub łubkowych ręcznie w stykach toru – w 1 etapie (86 styków) dokręcanie śrub. 4) Dwukrotne malowanie wykolejnicy Wk-3 oraz dwóch ukresów przed Rz 10 i Rz 11 na kolor biało-czerwony – w 1 etapie (3szt). 5) Regulacja w planie i profilu (podbicie) toru nr 101, km 0,215 – 0,290 - w I etapie (75 metrów). 6) Wymiana pojedynczych podkładów betonowych typu BL3 na strunobetonowe betonowe na podsypce z tłucznia – w I etapie (20 szt.). 7) Wymiana i montaż znaków drogowych G3 i G4 „krzyż św. Andrzeja” na słupkach do znaków drogowych – w I etapie (3 szt.). II. WYKONANIE ODWODNIENIA. 1) Przełożenie krawężników kamiennych na podsypce cementowo-piaskowej - w I etapie (16,6 m). 2) Wykonanie odwodnienia z rury drenarskiej z filtrem z włókna syntetycznego z montażem studzienki kanalizacyjnej oraz podłączenie do studzienki wpustu ulicznego – w I etapie (31,2 m). 3) Zagospodarowanie odpadu budowlanego z załadunkiem, wyładunkiem i transportem – w I etapie (9,24 t). 5. Termin realizacji całości zamówienia: od daty podpisania umowy do 31 października 2017 r. 6. Realizacja robót. Wykonanie robót zaplanowano na 2 etapy. Terminy wykonania poszczególnych etapów: - etap 1: od daty podpisania umowy – 45 dni roboczych, - etap 2: 10 października – 31 października 2017 r. Zakresy robót przewidzianych do wykonania w poszczególnych etapach przedstawia harmonogram robót – załącznik. 7. Realizacja opłat za wykonane roboty. Opłata za realizację przedmiotu zamówienia zostanie dokonana fakturami częściowymi, tj.: - za etap 1 – 90 % kwoty ryczałtowej brutto, - za etap 2 – 10% kwoty ryczałtowej brutto. Do faktur za wykonanie poszczególnych etapów należy załączyć protokoły odbiorów robót konserwacyjnych w zakresie wymienionym w harmonogramie robót dla właściwego etapu. Wykonanie robót na każdym etapie potwierdza w protokole Kierownik SOI lub osoba przez niego upoważniona, przedstawiciel Głównego Użytkownika, przedstawiciel wykonawcy wymieniony w umowie lub posiadający pisemne jego upoważnienie. Wzory protokołów według załączników. 8. Warunki wykonania odbioru robót. Warunki wykonania i odbioru robót konserwacyjnych objętych niniejszym zamówieniem przedstawia specyfikacja techniczna. 9. Warunki techniczne smarowania złączek szyn i rozjazdów zgodnie z przepisami zawartymi w „MON-I” – warunki techniczne utrzymania infrastruktury kolejowej wojskowych bocznic kolejowych. 10. Sposób przedstawienia oferty. W ofercie do przetargu należy podać cenę brutto wykonania całości robót tj. robót wymienionych w ust. 4. Podana cena musi zawierać podatek VAT naliczony wg obowiązujących przepisów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 i 5 b do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Badania i prace konserwatorskie przy zespole kapliczek i krzyży przydrożnych w miejscowościach Chojnowo i Nowinka
Dodano: 2024-04-29 - Przebudowa, nadbudowa, rozbudowa budynku OSP wraz ze zmianą sposobu użytkowania części pomieszczeń oraz infrastrukturą techniczną w miejscowości Dąbrowy
Dodano: 2024-03-26 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez remont elewacji budynku ŚDS
Dodano: 2024-03-18 - Wykonanie niezbędnych prac remontowych wystawowej części środkowej pałacu Dohnów w Morągu
Dodano: 2024-03-14 - Remont lokali mieszkalnych będących w zasobie mieszkaniowym administrowanym przez Zarząd Budynków Komunalnych w Elblągu
Dodano: 2024-01-18 - Przywrócenie wartości historycznej budynku po byłym kolegium Jezuickim przy ul. Podzamcze 1 w Reszlu poprzez przebudowę dachu zabytkowej sali sportowej
Dodano: 2023-11-27 - REMONT BUDYNKU NR 39 (WARSZTAT) W KNW PRZY UL. ŁĘCZYCKIEJ W ELBLĄGU
Dodano: 2023-10-26 - Remont szkoły
Dodano: 2023-07-09 - „Modernizacja trzech łazienek w celu dostosowania ich do potrzeb osób z niepełnosprawnościami na potrzeby szpitala Olmedica w Olecku Sp. z. o. o w ramach projektu Dostępność Plus dla zdrowia”
Dodano: 2023-07-06 - Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Sorkwity
Dodano: 2023-05-25