Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa ogłasza przetarg
- Adres: 35-064 Rzeszów, Rynek
- Województwo: podkarpackie
- Telefon/fax: tel. 178 754 636 , fax. 178 754 634
- Data zamieszczenia: 2019-07-25
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Rzeszów - Urząd Miasta Rzeszowa
Rynek 1
35-064 Rzeszów, woj. podkarpackie
tel. 178 754 636, fax. 178 754 634
REGON: 65061400000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.erzeszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane w formule zaprojektuj-zbuduj w zakresie rewitalizacji podwórek i przestrzeni międzyblokowych na obszarze Śródmieścia w Rzeszowie – Zadanie 1.7 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule zaprojektuj – zbuduj w zakresie rewitalizacji podwórek i przestrzeni międzyblokowych na obszarze Śródmieścia w Rzeszowie dla: - Sytuacja nr 5 - podwórko - obszar pomiędzy : Staszica 25, 27, 29, 29a/ Hetmańska 28, 30, 32, 34 – rys. K-04. I. W zakresie opracowania dokumentacji projektowej będzie: 1) wniosek wraz z materiałami do uzyskania decyzji zezwolenia na wycinkę drzew i krzewów wraz z projektem nasadzeń, jeśli wymagany, 2) uzyskanie aktualnych warunków w zakresie przebudowy i zabezpieczenia istniejącego uzbrojenia, 3) uzyskanie warunków technicznych przyłącza elektroenergetycznego i warunki odprowadzenia wód deszczowych, 4) projekt wykonawczy – 5 egz. 5) przedmiar robót – 2 egz. 6) kosztorys inwestorki – 2 egz. 7) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych – 3 egz. 8) uzgodnienie Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w formie opinii dla prac budowlanych przy nieruchomościach ujętych w Gminnej Ewidencji Zabytków Miasta Rzeszowa (zgodnie z pismem MKZ.111.3.1.1.47.2017 z dnia 6 listopada 2017r. – będącego załącznikiem PFU), 9) dokumentacja projektowa musi być wykonana na mapie do celów projektowych. II. W ramach zadania należy wykonać następujące roboty budowlane: 1. Zagospodarowanie terenu Sytuacja 5 wg rysunku K-04 będącym załącznikiem graficznym PFU: a) wykonanie miejsc utwardzonych jezdni i chodników, b) prace rozbiórkowe wraz z odtworzeniem i uporządkowaniem terenu, c) wycinka zieleni wraz z późniejszym nasadzeniem nowych, d) nowe nasadzenia krzewów i traw sianych, e) wykonanie w razie braku opaski wokół budynków w celu odizolowania ścian budynku od terenów trawiastych, f) wykonanie wiaty śmietnikowej, g) nowe chodniki i dojścia muszą być połączone z istniejącymi dojściami i chodnikami w sposób zniwelowany wysokościowo (bez dodatkowych barier architektonicznych), h) należy zapewnić prawidłowe odwodnienie nowo projektowanych miejsc utwardzeń, chodników, placu zabaw itd.. poprzez wprowadzenie odwodnienia liniowego wraz z podłączeniem do istniejącej kanalizacji deszczowej, i) instalacja oświetleniowa - oświetlenie terenu (51 lamp). Przyłącz energetyczny wykona Zakład Energetyczny w ramach umowy przyłączeniowej, j) przebudowa i budowa oraz zabezpieczenie istniejących sieci zgodnie z pozyskanymi warunkami technicznymi, k) wykonanie systemu monitoringu zgodnie z „specyfikacją urządzeń dla Punktu Monitoringu Miejskiego (zawarte w PFU), l) zagospodarowanie terenu w elementy małej architektury architektury, m) plac zabaw. Rozmieszczenie poszczególnych stref (np. rekreacji) w PFU jest propozycją. Umiejscowienie obszarów rekreacji zgodnie z obowiązującymi przepisami jest zadaniem Wykonawcy. Wszystkie urządzenia placu zabaw powinny posiadać certyfikaty i atesty wymagane normą PN-EN 1176 - Wyposażenie placów zabaw i nawierzchnie. Przy realizacji w/w zadania należy uwzględnić Wytyczne w zakresie realizacji zasady równości szans i niedyskryminacji, w tym dostępności dla osób z niepełnosprawnościami oraz zasady równości szans kobiet i mężczyzn w ramach funduszy unijnych na lata 2014-2020 – Załącznik nr 2 wytycznych - Standardy dostępności dla polityki spójności 2014-2020. Zadanie ujęte jest w zakresie rzeczowym projektu pn.: „Kompleksowa rewitalizacja na terenie ROF”. Wniosek o dofinansowanie złożony w dniu 28.09.2018 r. do naboru w ramach działania 6.5 Rewitalizacja przestrzeni regionalnej - Zintegrowane Inwestycje Terytorialne oś priorytetowa - VI Spójność przestrzenna i terytorialna Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014- 2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 25 000,00 PLN na zasadach określonych w SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany druk OFERTA, stanowiący załącznik do SIWZ. 2. Pełnomocnictwa – jeśli wymagane do reprezentowania Wykonawcy/ów w przypadku, gdy: a) Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, b) Ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego o treści wymaganej w art. 23 ust. 2 Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Pełnomocnictwo winno być złożone w oryginale (forma pisemna). 3.Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile Wykonawcy powołują się na zasoby innych podmiotów, zgodnie z art. 22a Pzp.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- ,,Budowa centrów przesiadkowych wraz z budową ścieżki pieszo-rowerowej i chodnika w Gminie Pysznica (opracowanie dokumentacji)”
Dodano: 2024-03-25 - Opracowanie Programów Funkcjonalno-Użytkowych dla poscaleniowych robót budowlanych realizowanych w zakresie scaleń gruntów położonych w obszarze powiatu jarosławskiego w ramach PROW na lata 2014-2020.
Dodano: 2023-11-22 - Opracowanie dokumentacji projektowej na: Przebudowę ulicy Polnej w Dębicy – przed obwodnicą
Dodano: 2023-10-23 - Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy i rozbudowy istniejącego budynku dydaktycznego w celu utworzenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu
Dodano: 2023-09-08 - „Rewitalizacja przestrzeni publicznej Placu Piłsudskiego w Stalowej Woli”
Dodano: 2023-08-07 - Rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule ,,zaprojektuj – wybuduj”
Dodano: 2023-07-02 - Zaprojektowanie i wykonanie ujęcia wody wraz ze stacją uzdatniania wody i odcinkiem sieci wodociągowej oraz zaprojektowanie sieci wodociągowej dla miejscowości Pielgrzymka
Dodano: 2023-07-02 - Rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule ,,zaprojektuj – wybuduj”
Dodano: 2023-07-02 - Rozbudowa oczyszczalni ścieków – etap II w Osieku Jasielskim w formule ,,zaprojektuj – wybuduj”
Dodano: 2023-05-25 - Wykonanie dokumentacji projektowej zagospodarowania poscaleniowego gruntów w obszarze wsi Chorzów gmina Roźwienica, w zakresie projektu dotyczącego scalenia gruntów w ramach PROW na lata 2014-2020
Dodano: 2023-05-18