Przetargi.pl
Roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmu przeciwwłamaniowego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda 80A
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-06-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    REGON: 001022972
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmu przeciwwłamaniowego w obiektach Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    W zakresie części nr 1 przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmu przeciwwłamaniowego Urząd Skarbowy w Kole, ul. Bolesława Prusa 10, 62-600 KołoSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ogólnych, wymagań dokumentacji projektowej i wymagań wykonawstwa zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załączniki do SWZ:1) Załącznik nr 1A – PFU obiekt Urzędu Skarbowego w Kole – część nr 1 oraz2) Załącznik nr 1E – Rzuty pomieszczeń obiekt Urzędu Skarbowego w Kole – część nr 1 – charakter poufny w rozumieniu art. 280 ust. 3 pzp. Wykonawca może uzyskać dostęp do dokumentacji o poufnym charakterze poprzez złożenie wniosku wraz z oświadczeniem wykonawcy o zachowaniu poufności (Załącznik nr 9 do SWZ).W zakresie części nr 2 przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmu przeciwwłamaniowego Urząd Skarbowy w w Słupcy, ul. Wspólna 1, 62-400 SłupcaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ogólnych, wymagań dokumentacji projektowej i wymagań wykonawstwa zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiących załączniki do SWZ1) Załącznik nr 1B – PFU obiekt Urzędu Skarbowego w Słupcy – część nr 2 oraz2) Załącznik nr 1F – Rzuty pomieszczeń obiekt Urzędu Skarbowego w Słupcy – część nr 2 – charakter poufny w rozumieniu art. 280 ust. 3 pzp. Wykonawca może uzyskać dostęp do dokumentacji o poufnym charakterze poprzez złożenie wniosku wraz z oświadczeniem wykonawcy o zachowaniu poufności (Załącznik nr 9 do SWZ).W zakresie części nr 3 przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmu przeciwwłamaniowego Urząd Skarbowy w Wolsztynie, ul. Dworcowa 15, 64-200 Wolsztyn.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ogólnych, wymagań dokumentacji projektowej i wymagań wykonawstwa zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiących załączniki do SWZ:Załącznik nr 1C – PFU obiekt Urzędu Skarbowego w Wolsztynie – część nr 3 oraz Załącznik nr 1G – Rzuty pomieszczeń obiekt Urzędu Skarbowego w Wolsztynie – część nr 3 – charakter poufny w rozumieniu art. 280 ust. 3 pzp. Wykonawca może uzyskać dostęp do dokumentacji o poufnym charakterze poprzez złożenie wniosku wraz z oświadczeniem wykonawcy o zachowaniu poufności (Załącznik nr 9 do SWZ).W zakresie części nr 4 przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w formule „zaprojektuj i wybuduj” obejmujące zaprojektowanie i wykonanie instalacji alarmu przeciwwłamaniowego Urząd Skarbowy we Wrześni, ul. Warszawska 26, 62-300 WrześniaSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie wymagań ogólnych, wymagań dokumentacji projektowej i wymagań wykonawstwa zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym stanowiących załączniki do SWZ:1) Załącznik nr 1D – PFU obiekt Urzędu Skarbowego we Wrześni – część nr 4 oraz2) Załącznik nr 1H – Rzuty pomieszczeń obiekt Urzędu Skarbowego we Wrześni – część nr 4 – charakter poufny w rozumieniu art. 280 ust. 3 pzp. Wykonawca może uzyskać dostęp do dokumentacji o poufnym charakterze poprzez złożenie wniosku wraz z oświadczeniem wykonawcy o zachowaniu poufności (Załącznik nr 9 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31625300-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w Rozdziale 6 SWZ oraz spełniają określony przez Zamawiającego warunek udziału w postępowaniu wskazany w pkt 5.3 SWZ.2. Zamawiający dokona oceny spełniania wymagań stawianych wykonawcom na podstawie przedłożonych dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 7 SWZ, na zasadzie „spełnia” albo „nie spełnia” wymaganego warunku.3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujący warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej w zakresie doświadczenia:Zamawiający uzna, że wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie, przynajmniej dwie roboty budowlane polegające na instalacji systemu sygnalizacji napadu i włamania, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda, wykonane w ramach odrębnych umów.Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie:1) oświadczenia wykonawcy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ,2) wykazu robót budowlanych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ,3) dowodów należytego wykonania robót budowlanych, o których mowa w § 9 ust. 1 pkt 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy.UWAGA:1) Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania wartości wykonanych robót budowlanych realizowanych w ramach kilku (wielu) umów w celu uzyskania wartości wymaganej dla wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu (co najmniej dwie roboty budowlane polegające na instalacji systemu sygnalizacji napady i włamania, o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto każda,2) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie: zobowiązani są wykazać, że wspólnie wykonali lub co najmniej jeden z nich wykonał co najmniej dwie roboty budowlane określone w pkt 5.3. SWZ (jako niespełnienie warunku uznana zostanie sytuacja, w której każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, odrębnie wykonał tylko jedną robotę, obejmującą wymagany powyżej zakres), mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane, w przypadku powoływania się na doświadczenie zdobyte w ramach konsorcjum,wykonawca lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani będą wykazać faktyczny wkład w realizację zamówienia, potwierdzającyspełnianie warunku w zakresie wymaganego doświadczenia.W przypadku wartości wyrażonej w walucie obcej, Zamawiający dla oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu przyjmie do przeliczenia tej wartości średni kurs NBP tej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli w tym dniu średni kurs nie był publikowany, Zamawiający przyjmie średni kurs NBP z pierwszego następnego dnia, w którym kurs dla tej waluty został opublikowany.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-11

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną