Przetargi.pl
Roboty budowlane w DS. "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu: Zadanie 1: Remont fragmentu elewacji; Zadanie 2: Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego.

Uniwersytet Wrocławski ogłasza przetarg

  • Adres: 50137 Wrocław, pl. Uniwersytecki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 375 22 34 , fax. 71 375 24 72
  • Data zamieszczenia: 2018-06-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Wrocławski
    pl. Uniwersytecki 1
    50137 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 375 22 34, fax. 71 375 24 72
    REGON: 130100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w DS. "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu: Zadanie 1: Remont fragmentu elewacji; Zadanie 2: Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Domu Studenckim "Dwudziestolatka" przy ul. Piastowskiej 1 we Wrocławiu realizowane w dwóch Zadaniach: Zadanie 1: Remont fragmentu elewacji; Zadanie 2: Wymiana drzwi zewnętrznych z naświetlami wiatrołapu wejścia głównego. 1.1. Zadanie 1 obejmuje: a) Usunięcie graffiti z rolet okiennych oraz z powierzchni tynkowanych na elewacji budynku (z zewnętrznej strony tynkowanej balustrady tarasu parteru na elewacji frontowej, z filaru oraz wnęki na parterze elewacji frontowej, z trzech pól pomiędzy pilastrami parteru na elewacji tylnej); b) Malowanie ww. powierzchni tynkowanych farbami akrylowymi; c) zabezpieczenie powierzchni tynkowanych lakierem antygraffiti. Roboty pomocnicze nie ujęte w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowiązany skalkulować (ująć) w wartościach robót podstawowych. Ponadto: 1. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników, 2. Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót. 1.2 Zadanie 2 obejmuje: 1. Demontaż drzwi wejściowych, 2 Rozbudowa podestu przed wejściem do budynku, 3 Wydłużenie balustrady poprzez dodanie jednego przęsła, 4 Rozbiórka i odtworzenie posadzki podestu z płytek ceramicznych, 5 Montaż drzwi wejściowych, 6 Wykonanie robót tynkarskich i malarskich odtworzeniowych na elewacji w obrębie drzwi wejściowych. Roboty pomocnicze nie ujęte w przedmiarze robót, Wykonawca jest zobowiązany skalkulować (ująć) w wartościach robót podstawowych. Ponadto: 1. Wykonawca po zakończeniu robót budowlanych naprawi wszelkie uszkodzenia powstałe w czasie prac oraz pomaluje elementy i ściany, które nie były przewidziane do remontu, a uległy zabrudzeniu lub uszkodzeniu w trakcie remontu przez jego pracowników, 2. Usunięcie i wywóz gruzu oraz pozostałych materiałów z demontażu wraz z ich utylizacją oraz opłaty z tym związane ponosi Wykonawca, 3. Wykonawca w trybie natychmiastowym usunie wszelkie szkody i awarie spowodowane przez niego w trakcie realizacji robót. Drzwi zaprojektowano w rozmiarze przewidzianym jako dostępne dla osób niepełnosprawnych. Roboty budowlane (Zadanie 1 i 2) będą wykonywane w budynku czynnym 24h/dobę. 1.3 Szczegółowy zakres prac dla Zadania 1 i Zadania 2, zgodnie z którym należy wykonać zamówienie, zawierają następujące załączniki do SIWZ: a) Projekt Wykonawczy (Załącznik nr 8a – Zadanie 1 i Załącznik nr 8b – Zadanie 2); b) Projekt Budowlany (Załącznik nr 9a – Zadanie 1 i Załącznik nr 8b – Zadanie 2); c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 10a – Zadanie 1 i Załącznik 10b – Zadanie 2) d) Przedmiary robót – (Załącznik nr 11a – Zadanie 1 i Załącznik nr 11b – Zadanie 2) 1.4 Szczegółowy zakres wykonania zamówienia oraz warunki i zasady realizacji umowy zawiera Wzór umowy wraz z Kartą Gwarancyjną (Załączniki do SIWZ – 12a dla Zadania 1 oraz 12b dla Zadania 2). II. 1. Stosownie do dyspozycji art. 29 ust. 3a ustawy Zamawiający żąda, aby w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca lub Podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.), w zakresie zgodnym z dokumentacją projektową, osoby wykonujące wskazane poniżej czynności, związane z: Zadanie 1: a). Roboty elewacyjne b). Zewnętrzne czyszczenie budynków Zadanie 2: a). Roboty w zakresie burzenia, b). Betonowanie konstrukcji, c). Montaż konstrukcji metalowych, d). Roboty w zakresie stolarki budowlanej, e). Kładzenie glazury, f). Roboty malarskie i szklarskie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45440000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potrzeby oceny ofert, oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Formularz oferty sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ – w formie oryginału; 2) Aktualne Oświadczenia, o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 25a ustawy Pzp, stanowiące Załączniki nr 2 i 3 do SIWZ – w formie oryginału (Oświadczenia należy wypełnić osobno dla każdego Zadania, na które wykonawca składa ofertę); 3) Pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych – w formie oryginału; 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej przez kilku Wykonawców, należy przedstawić pełnomocnictwo - w formie oryginału, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest pełnomocnik. 5) Zobowiązanie podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy)- w formie oryginału (zał. nr 4 do SIWZ) 2. Wraz z ofertą nie należy składać dokumentów wymienionych w sekcji III.4 i III.5. Dokumenty te składa Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, dopiero po otrzymaniu wezwania Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach