Przetargi.pl
Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach

Powiat Kraśnicki ogłasza przetarg

  • Adres: 23-210 Kraśnik, al. Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 255 889 , fax. 818 255 052
  • Data zamieszczenia: 2019-07-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kraśnicki
    al. Niepodległości 20
    23-210 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 818 255 889, fax. 818 255 052
    REGON: 43102940600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatkrasnicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem zamówienia są „Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach”. 2) Zamówienie jest realizowane w ramach projektu pn. Roboty budowlane w Domu Pomocy Społecznej w Popkowicach współfinansowanego ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. 3) Zakres zamówienia obejmuje m.in.: a) dostosowanie budynku głównego DPS do przepisów przeciwpożarowych poprzez:  wymianę stropów drewnianych w części dworkowej: • obudowę ścianek wewnętrznych i sufitu płytami GKF EI60 korytarza 201 i pomieszczeń 247, 246 i 245. Wykonanie ścianek działowych GKF EI30 pomiędzy pom. 249-248, 244-243, 241-240, 211-212, • demontaż istniejącego oświetlenia ewakuacyjnego oraz ponowne zamontowanie po wymianie stropu, • demontaż istniejącej sygnalizacji przeciwpożarowej i instalacji przyzywowej oraz ponowne zamontowanie ich po wymianie stropu, • ponowny montaż wszelkiej instalacji pod wymienianym stropem drewnianym na żelbetowy oddziału IV, • demontaż części elewacji zewnętrznej i wymiana jej na elewację niepalną, • zabudowę schodów S2.  nie wymienia się drzwi EI30 i EI60 na kondygnacji I w ścianach pomieszczeń (zostały wymienione wg odrębnego etapu): 01/02, 18/25, 34/K3, 36/K3, 51/K3,  nie wymienia się drzwi EI30 i EI60 na kondygnacji II w ścianach pomieszczeń (zostały wymienione wg odrębnego etapu): K1/102, 102/158 (korytarz), 158/K3, 138/K3, 139/K3, K3/158 (korytarz od strony schodów S2),  nie wymienia się drzwi EI30 i EI60 na kondygnacji III w ścianach pomieszczeń (zostały wymienione wg odrębnego etapu): K1/201, 201/K2, 201/taras, 239/K3. Nie należy montować drzwi EI 30 i EI60: 239/K3, 220/K3, 221/K3, K3/239 (korytarz od strony schodów S2),  likwidacja boazerii i pomalowanie z wykonaniem szpachlowania ścian korytarza 239,  okno EI 60 szt. 1 (w pom. 145) otwierane i zamykane na zamek w klamce,  okno EI 60 szt. 2 (w pom. 202, 227) otwierane i zamykane na zamek w klamce. b) wykonanie wszystkich prac wykończeniowych, c) modernizację dróg zewnętrznych i chodników wokół budynku głównego – miejsc najbardziej zniszczonych, d) modernizację biologicznej oczyszczalni ścieków, e) opracowanie wszelkich regulaminów, instrukcji obsług i eksploatacji zainstalowanych systemów, f) opracowanie innych dokumentów koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu. 4) Zamówienie należy wykonać zgodnie z dokumentacjami projektowymi stanowiącymi załącznik do SIWZ: a) Ekspertyzą stanu ochrony przeciwpożarowej – opracowaną przez Karola Maleszyka Biuro Consultingowe „NORMA”, b) Dokumentacją projektową – opracowaną przez Usługi Projektowe Nadzory Budowlane Adam Szumniak, c) Dokumentacją projektową – opracowaną przez Przedsiębiorstwo Usługowo Handlowe DOMBUD Miazga Robert. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają m.in.: a) dokumentacje projektowe, b) specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 6) Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonana w oparciu o obowiązujące przepisy, w szczególności ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186) zwane dalej „Prawo budowlane” wraz z przepisami wykonawczymi, przez Wykonawcę posiadającego stosowne doświadczenie i potencjał wykonawczy oraz przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie. 7) Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, gdzie będą realizowane roboty, będące przedmiotem zamówienia, by Wykonawca zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Wykonawca oświadcza, że ma świadomość, iż przedmiary mają charakter poglądowy i w przypadku różnicy w wartościach ujętych w przedmiarach, a wartościach koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy ponosi ryzyko wynikające z niedoszacowania oferty, bez możliwości żądania dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu. 8) Materiały dostarczone i użyte przez Wykonawcę powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonym w art. 10 ustawy Prawo budowlane. 9) Wykonanie przedmiotu zamówienia i oddanie do użytku musi być zgodne ze wszystkimi aktami prawnymi właściwymi dla przedmiotu zamówienia, z przepisami techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami, wytycznymi oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. 10) Jeżeli dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe, cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 11) Zamawiający, w każdym przypadku, gdy opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie do norm, krajowych ocen technicznych lub europejskich ocen technicznych, aprobat technicznych specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 12) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Szczegółowy zakres rzeczowy prac został określony w załączniku Nr 1 i 1a do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45100000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), 2) Wykonawca wnosi wadium w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 71 8717 0009 2001 0000 0055 0005 z dopiskiem: „Wadium na …………” (wpisać nazwę postępowania oraz oznaczenie sprawy). Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4) W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz, należy złożyć do upływu terminu składania ofert dokument w formie oryginału (może być w oddzielnej kopercie). 5) Oferta Wykonawcy, który nie zabezpieczy jej akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego odrzucona. 6) Warunki zwrotu i zatrzymania wadium są określone w art. 46 ustawy. 7) Z treści wadium składanego w innej formie niż pieniądz powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8) Wadium wniesione przez jednego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia uważa się za wniesione prawidłowo.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy PZP, Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. Uwaga: Dokument określony w sekcji III.7) pkt 1. składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji. Uwaga: Ww. zobowiązanie należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Zobowiązanie winno określać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach