Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE: REMONTY – 5 ZADAŃ

Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu ogłasza przetarg

  • Adres: 32-600 Oświęcim, ul. Wysokie Brzegi
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338448230, , fax. 338448384
  • Data zamieszczenia: 2020-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Opieki Zdrowotnej w Oświęcimiu
    ul. Wysokie Brzegi 4
    32-600 Oświęcim, woj. małopolskie
    tel. 338448230, , fax. 338448384
    REGON: 00030440900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.propublico.pl; www.szpitaloswiecim.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE: REMONTY – 5 ZADAŃ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie nr 1 - Remont pokrycia dachowego budynku warsztatów i kotłowni oraz wymiennikowni polegający na: - wymianie pokrycia z papy; - wymianie rur spustowych i rynien w budynku wymiennikowni; - wymianie obróbek blacharskich; - wykonaniu obróbek z papy termozgrzewalnej kominów, wsporników, podparć, rur wywiewnych itp.; - wywozie utylizacji materiałów. Zadanie nr 2 – Remont pomieszczenia kasy w budynku administracji polegający na: - demontażu wykładziny podłogowej wraz z cokolikiem; - wykonaniu wylewki samopoziomującej i montażu nowej wykładziny z PCW wraz z cokolikiem; - przygotowaniu powierzchni; szpachlowaniu, malowaniu farbą emulsyjną ścian i sufitu; - demontażu okienka podawczego; - wycięciu otworu w ścianie na okno podawcze o wymiarach dł. 2,00 m, wys. 0,7m; - demontażu obudowy ściany płyta g-k dł. 1 m wys. 2,70 m; - założeniu szerokiego korytka na kable internetowe - i elektryczne 10 mb; - wykonaniu i montażu okna podawczego, dolna część przesuwna do góry, szyba bezpieczna, antywłamaniowa. - montażu lady w okienku podawczym dł. 2,00 m, szer. 60 cm; Okienko o wysokości 60 cm i długości dostosowanej do otworu w ścianie 2 mb; - montażu rolety antywłamaniowej 2m x 1m . Roleta antywłamaniowa, profil PE 41 ekstrudowany (2 klasa odporności WK2 wg normy EN1627:1999), prowadnice wzmocnione PPW 66, wieszaki blokady, kolor biały, wyposażona w napęd z możliwością awaryjnego otwierania w przypadku zaniku prądu, centralką, 2 piloty oraz wyłącznik impulsowy; - demontażu gniazdka elektrycznego i instalacji elektrycznej z puszki do gniazdka; - wykonaniu instalacji elektrycznej –2 komplety po 2 gniazdka elektryczne, telefon i internet – pod okienkiem kasowym; - wymianie lamp sufitowych (rastry) na ledowe - 2 szt; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów; - prace obejmują również wywóz odpadów budowlanych; Zadanie nr 3 – Remont pomieszczeń - I i II piętro budynku administracji polegający na: - wymianie wykładzin podłogowych; - malowaniu pomieszczeń; - rozbiórce ścian z cegły; -demontażu szaf wnękowych; - tynkowaniu; - przełożeniu włączników instalacji elektrycznej; - malowaniu grzejników; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów; Zadanie nr 4 – Remont sali zabiegowej polegający na: - demontażu okładzin ściennych; - demontażu płytek podłogowych; - wykonaniu projektu i wymianie instalacji elektrycznej, telefonicznej i internetowej; - wykonaniu instalacji gazów medycznych ( 2 x O2, 1 x VAC, 1 x AIR 1 x AGSS, 1 x NO2) wraz ze skrzynką pomiarową i zaworami odcinającymi; - okładziny ścienne z płyt gipsowo - kartonowych; - malowaniu pomieszczeń - farba przeznaczona do bloków operacyjnych; - malowaniu drzwi; - wymianie grzejników; - demontażu i ponownym montażu armatury, klimatyzatora, umywalek, zlewu; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów; Zadanie nr 5 – Wymiana wykładzin podłogowych polegająca na: - demontażu wykładziny dywanowej z cokolikiem; - wykonaniu wylewki; - montażu wykładziny typu BURMATEX; - prace obejmują również wywóz i utylizację materiałów. Zakres robót obejmuje również wykonanie przez Wykonawcę wszelkich prac związanych z wymogami BHP, ochrony ppoż., organizacją i realizacją robót bez zakłóceń. Cena ofertowa obejmuje cały zakres prac potrzebnych do wykonania robót ujętych w przedmiarze robót oraz tych nieujętych w przedmiarach, a niezbędnych do należytego wykonania przedmiotu umowy i oddania przedmiotu umowy do użytkowania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach