Przetargi.pl
Roboty budowlane – remont budynku nr 78 oraz remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Obrona

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane – remont budynku nr 78 oraz remont ogrodzenia w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane t.j. remont budynku nr 78 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej oraz remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej, w systemie dwuletnim (2018r. i 2019r.) 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 (dwa) zadania: Zadanie nr 1 – Remont budynku nr 78 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej Zadanie nr 2 – Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w dwóch etapach tj. I etap – w roku 2018, II etap – w roku 2019, przy czym o zakończeniu realizacji danego etapu decyduje data bezusterkowego częściowego protokołu odbioru robót, a nie data zgłoszenia robót do odbioru. 3. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień CPV Publicznych oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz. 1125): 45000000-7 – roboty budowlane 45400000-1 – roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45300000-0 - roboty instalacyjne w budynkach 45111300-1 – roboty rozbiórkowe 45342000-6 – wznoszenie ogrodzeń 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych – liczba zadań: 2. 5. Wykonawca może złożyć jedną ofertę na jedno lub dwa zadania. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają przedmiary robót, przedmiary w formacie ath i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych ( STWiORB ) stanowiące: - załącznik nr 1 do SIWZ – STWiORB dla zad. nr 1 - załącznik nr 2 do SIWZ – STWiORB dla zad. nr 2 - załącznik nr 3 do SIWZ – przedmiar dla zad. nr 1 - załącznik nr 4 do SIWZ – przedmiar dla zad. nr 2 - załącznik nr 5 do SIWZ – przedmiar w ath dla zad. nr 1 - załącznik nr 6 do SIWZ – przedmiar w ath dla zad. nr 2 7. Przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z przedmiarami robót oraz Specyfikacjami Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych opracowanymi w załącznikach nr 1, 2, 3 i 4 do SIWZ. 8. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze STWiORB oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę Prawo budowlane posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 9. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość funkcjonalność i bezpieczeństwo przedmiotu zamówienia. 10. Do realizacji zamówienia Zamawiający dopuszcza użycie materiałów równoważnych (lecz o parametrach nie gorszych) do wymienionych w przedmiarze robót i specyfikacji technicznej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania Decyzji pozwolenia na budowę i Zamawiającego. 11. Teren budowy w zakresie, którego będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będzie czynny. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie robót. 12. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wykonania robót, stanowiących przedmiot umowy, zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, w technologii i zakresie określonych przez Zamawiającego w STWiORB oraz w kosztorysie ofertowym oraz postanowieniami umowy. 2) zachowania w trakcie wykonywania robót przepisów bhp, ppoż., ochrony środowiska, 3) stosowania wyrobów budowlanych dopuszczonych do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie w rozumieniu przepisów art.10 ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2017 r., poz. 1332 z późn. zm.), 4) zabezpieczenia i ochrony mienia Zamawiającego oraz własnego, znajdującego się na terenie robót przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz zachowania jego pierwotnego stanu technicznego. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w trakcie prowadzonych robót, 5) wykonywania robót w dniach roboczych w godzinach 7:00-15:00/ każdorazowo uzgadnianych z Zamawiającym, 6) dostarczenia Zamawiającemu na co najmniej 7 dni przed przystąpieniem do robót; a) wykazu pracowników – o każdej zmianie pracownika, Wykonawca powiadamia Zamawiającego, b) wykazu pojazdów planowanych do obsługi robót Wzory wykazów stanowią załączniki nr 7 i 8 do SIWZ. 7) po zakończeniu robót do doprowadzenia terenu robót do należytego stanu i porządku w terminie do dnia zgłoszenia odbioru obiektu budowlanego, 8) sporządzenia wykazu wykonanych robót i użytych materiałów oraz przekazania go Zamawiającemu. 13. Wykonawca w przypadku niezapewnienia warunków jak powyżej ponosi odpowiedzialność za szkody i sytuacje powstałe w wyniku jego działań lub zaniechania. 14. Zamawiający wymaga, aby okres gwarancji na roboty, materiały, urządzenia objętych przedmiotem umowy nie był krótszy niż 36 miesięcy i nie był dłuższy niż 60 miesięcy (okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów) od daty podpisania protokołu końcowego bez uwag i usterek, zgodnie z kartą gwarancyjną dołączoną do protokołu odbioru robót. 15. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 16. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie zamówienia przyjmuje się jako kosztorysowe, a wysokość wynagrodzenia będzie ustalona na podstawie złożonej przez niego oferty. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji robót . Dokonanie wizji lokalnej w miejscu wykonywania zamówienia odbędzie się: dla zadania nr 1 i 2: w dniu 15.06.2018r. o godz. 10:00 w Jednostce Wojskowej 4395, 95-043 Leźnica Wielka. Należy stawić się najpóźniej na 5 minut przed przeprowadzeniem wizji na biurze przepustek .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości: Nr zadania: Przedmiot zamówienia Wysokość wadium Zadanie 1 Remont budynku nr 78 zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej 49 000,00 zł Zadanie 2 Remont ogrodzenia zewnętrznego zlokalizowanego w kompleksie wojskowym w Leźnicy Wielkiej 95 000,00 zł W przypadku składania oferty na dwa zadania należy wnieść wadium w kwocie równej sumie kwot właściwych dla poszczególnych części zamówienia. Razem dla zadań nr 1 i 2: 144 000,00 złotych. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: NBP Oddział Okręgowy Łódź Nr konta: 78 1010 1371 0062 4613 9120 2000 tytułem: „wadium 40/ZP/18/numer zadania/nazwa Wykonawcy” np.: tytuł przelewu wadium dla zadania wykonywanego przez Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe „XYZ” Jan Kowalski powinien brzmieć: wadium 40/ZP/18/zadanie/a nr …… /XYZ 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie trwale z nią złączona. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 10.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 10.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 10.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach