Przetargi.pl
Roboty budowlane przy budowie drogi leśnej pożarowej nr 33 w leśnictwach Orli Dwór, Nowa Huta wraz z dostawą materiałów dla budowy skrzyżowań i mijanek oraz dostawa 900 ton tłucznia betonowego do 14 leśnictw.

Nadleśnictwo Osie ogłasza przetarg

  • Adres: 86-150 Osie, Rynek
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 329 503 , fax. 523 329 381
  • Data zamieszczenia: 2020-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Osie
    Rynek 11
    86-150 Osie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 329 503, fax. 523 329 381
    REGON: 90550704000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osie.torun.lasy.gov.pl, http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_torun/nadl_osie,
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Lasów Państwowych nie posiadająca osobowości prawnej.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane przy budowie drogi leśnej pożarowej nr 33 w leśnictwach Orli Dwór, Nowa Huta wraz z dostawą materiałów dla budowy skrzyżowań i mijanek oraz dostawa 900 ton tłucznia betonowego do 14 leśnictw.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia będzie obejmował część robót objętych projektem: 1. roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych, na drogach w terenie równinnym. 2. Wykonanie koryta o głębokości 10 cm na całej szerokości jezdni wykonane mechanicznie w gruncie kategorii II-VI (KNNR 6 0101/01) – 12 159 m2. 3. Wykonanie i zagęszczenie warstwy odsączającej w korycie na całej szerokości korony, grubość po zagęszczeniu 10 cm (KNNR 6 0104/03) – 6 055 m2 (miejsca wg projektu budowlanego). 4. Wykonanie dolnej warstwy podbudowy z tłucznia betonowego o frakcji 0-63mm o grubości 20 cm po zagęszczeniu (KNNR 6 0113/02)- 12 159 m2. 5. Dostawa: A) materiału na mijanki i skrzyżowania (które zostaną wykonane we własnym zakresie przez Zamawiającego): - 66 m3 piasku - 910 t tłucznia betonowego 0/63 mm - 41,35 m3 żwiru 0/8 mm. Wszystkie zlecone prace muszą być wykonane zgodnie z projektem budowlanym. B) tłucznia betonowego 0/63 mm do remontów dróg w łącznej ilości 900 ton. Należy wycenić cenę za materiał wraz z dowozem na wskazane miejsca do każdego leśnictwa na terenie Nadleśnictwa Osie. Przedmiotem zamówienia jest dostawa gruzu mielonego, betonowego frakcji 0/63 mm. bez odpadów i części metalowych zbrojenia. Lokalizacja dostawy: - Leśnictwo Nowa Rzeka – miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Zajęczy Kąt – miejsce składowania miejscowość Nowe Laskowice - Leśnictwo Nowa Huta- miejsce składowania oddz. 18, - Leśnictwo Stara Huta – miejsce składowania oddz. 231 - Leśnictwo Borowy Młyn – miejsce składowania oddz. 240, 243 - Leśnictwo Osie – miejsce składowania oddz. 281, 291, 256 - Leśnictwo Dobre – miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Bąkowo – miejsce składowania oddz. 270t - Leśnictwo Stara Rzeka – miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Średnik – miejsce składowania przy leśniczówce - Leśnictwo Rynków – miejsce składowania miejscowość Przewodnik - Leśnictwo Płochocin – miejsce składowania przy osadzie Krzewiny oddz. 231 - Leśnictwo Orli Dwór – miejsce składowania oddz. 105 Do odbioru dostaw będzie uprawniony miejscowy leśniczy, podleśniczy lub pracownik administracji Nadleśnictwa Osie. Każdorazowy odbiór będzie potwierdzony protokołem dostawy lub drukiem WZ, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktury Vat przez Dostawcę. Zasady ogólne realizacji przedmiotu zamówienia 1) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2) Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4) Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia Podwykonawcom. - w przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ: części zamówienia których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm Podwykonawców, - przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca składa wykaz zawierający nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe Podwykonawców i osób do kontaktu z nimi o ile są już znane. Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o wszelkich zmianach danych w powyższym zakresie zaistniałych w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych Podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację robót, - jeżeli zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu na którego zasoby Wykonawca powołał się na zasadach określonych w art. 22 a ust.1 Pzp w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wskazać Zamawiającemu że proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż Podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielnie zamówienia, - jeżeli Zamawiający stwierdzi że wobec danego Podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego Podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia Podwykonawcy - wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń albo sprzeciwu, a także terminy na zgłoszenie zastrzeżeń albo sprzeciwu określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 5) Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wykonywany będzie na terenie Nadleśnictwa Osie. 6) Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji zamówienia nie więcej niż 30%. 7) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszystkie czynności wchodzące w skład przedmiotu zmówienia jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 z późn.zm.). 8) Przed rozpoczęciem realizacji czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, w stosunku do osób mających wykonywać te czynności, Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu, następujące dokumenty: 1) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; 2) dokument potwierdzający zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń lub opłacenie przez pracodawcę ubezpieczeń pracownika, zanonimizowany w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) . Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. - pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. W przypadku zmiany składu osobowego Personelu Wykonawcy realizującego czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia, przed dopuszczeniem tych osób do wykonywania poszczególnych czynności Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla tych osób dokumenty, o których mowa w pkt 1 – 2 powyżej, pod rygorem niedopuszczenia tych osób do realizacji tych czynności. 9) Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu dla osób realizujących czynności, do których odnosi się Obowiązek Zatrudnienia dokumenty, o których mowa w ust. 5. Nieprzedłożenie dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim stanowi przypadek naruszenia Obowiązku Zatrudnienia. 10) W przypadku wątpliwości co do przestrzegania przepisów prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 11) Przedstawiciel Zamawiającego uprawniony jest do sprawdzania tożsamości Personelu Wykonawcy uczestniczącego w realizacji prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: - 15 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w banku: BS Osie nr rachunku: 51 8169 0006 0010 5398 2000 0030 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Roboty budowlane przy budowie drogi leśnej pożarowej nr 33 w leśnictwach Orli Dwór, Nowa Huta wraz z dostawą materiałów dla budowy skrzyżowań i mijanek oraz dostawa 900 ton tłucznia betonowego do 14 leśnictw ”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. 5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 11). Wadium musi zabezpieczać ofertę na daną część zamówienia przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. 6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP Wykonawca będzie zobowiązany złożyć oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach