Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ZAGOSPODAROWANIU TERENU PRZED BUDYNKIEM STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO - ETAP I, II WRAZ Z PRAWEM OPCJI (ETAP III)

Powiat Warszawski Zachodni ogłasza przetarg

  • Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Poznańska 129/133
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 227 337 212 , fax. 227 337 212
  • Data zamieszczenia: 2020-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Warszawski Zachodni
    ul. Poznańska 129/133
    05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 227 337 212, fax. 227 337 212
    REGON: 13272116000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pwz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA ZAGOSPODAROWANIU TERENU PRZED BUDYNKIEM STAROSTWA POWIATU WARSZAWSKIEGO ZACHODNIEGO - ETAP I, II WRAZ Z PRAWEM OPCJI (ETAP III)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac budowlanych związanych z zagospodarowaniem terenu przed budynkiem Starostwa Powiatu Warszawskiego Zachodniego. Planowana inwestycja zlokalizowana jest w Ożarowie Mazowieckim przy ul. Poznańskiej 129/133 i 131 na działce o nr ewidencyjnym 224. W zakresie znajdują się: przebudowa placu przy głównym wejściu „A” do budynku Starostwa, wymiana nawierzchni utwardzeń zgodnie z projektem zagospodarowania ciągów pieszych, jezdnych oraz parkingów. Projekt obejmuje również elementy małej architektury takie jak: donice, donico – ławki, stojaki na rowery, schody terenowe, pochylnię dla niepełnosprawnych wraz z zabezpieczającą ją balustradą. Obszar na którym realizowane będą prace budowlane związane z zagospodarowaniem terenu przy budynku Starostwa Powiatowego w Ożarowie Mazowieckim jest zróżnicowany wysokościowo o rzędnych wahających się od 101.07 m n.p.m. do 102.58 m n.p.m., co daje różnicę około 150 cm. Jednak różnica poziomów terenu jest prawie niezauważalna ze względu na bardzo dużą powierzchnię działki. W zakresie infrastruktury przewiduje się: oświetlenie ciągów pieszych, oświetlenie projektowanej zieleni (donice klomb przed wejściem głównym) korektę instalacji kanalizacji deszczowej, nadbudowę obudowy studzienki telekomunikacyjnej. Założeniem inwestycji jest podwyższenie walorów estetycznych, technicznych oraz użytkowych zagospodarowania terenu i dojść do głównych wejść do budynku. Kolejnym ważnym elementem jest całkowita likwidacja barier architektonicznych w obrębie wejść do budynku i na terenie przyległym do obiektu oraz przystosowanie terenu dla potrzeb rowerzystów. Geometria i ukształtowanie terenów utwardzonych spełniają wymagania warunków technicznych z Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, rozdział 4. Schody i pochylnie §70. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawiera Opis przedmiotu zamówienia, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ . Realizacja całego zadanie została podzielona na 3 etapy. W ramach zamówienia podstawowego przewiduje się realizację etapu 1 i 2, a w ramach prawa opcji realizację Etapu 3A i 3B. Zamawiający w ramach niniejszego postępowania może skorzystać z prawa opcji, obejmujące przebudowę utwardzeń wzdłuż wejścia do szkoły, przebudowę schodów oraz pochylni przy tym wejściu oraz budowę placyku ze stojakami na rowery, wymianę utwardzeń oraz krawężników drogowych placu parkingowego w południowo - wschodniej części działki. W zakresie jest przebudowa i wymiana utwardzenia chodników do wejścia „D” oraz wejścia znajdującego się na wschodniej elewacji budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości 140 000,00 zł (słownie: sto czterdzieści tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) poręczeniach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 299). 4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Pekao S.A. nr rachunku 96 1240 6973 1111 0010 8703 3903 5. Wnosząc lub wpłacając wadium przetargowe należy je oznaczyć tytułem postępowania przetargowego (nr IZA.272.1.8.2020). W przypadku wpłaty wadium w pieniądzu z konta prywatnego (brak nazwy firmy Wykonawcy w nazwie konta), do tytułu przelewu należy dodać informację o nazwie Wykonawcy, którego oferta zostaje zabezpieczona. 6. Wadium wnoszone w formie ustalonej w ust. 3 pkt 2-5 musi być w oryginale załączone do oferty Wykonawcy. 7. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, z treści gwarancji lub poręczenia musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji: 1) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 2) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających 14 okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Wadium musi uwzględniać termin związania ofertą. 9. Wadium dla grupy Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum) może być wniesione przez jednego z uczestników konsorcjum. 10. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 11. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli było wymagane). 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadku zaistnienia przesłanek zatrzymania wadium, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zostać sporządzona wg wzoru, jaki stanowi Załącznik Nr 2 do SIWZ oraz zawierać wszystkie oświadczenia i załączniki wymagane przez SIWZ na tym etapie postępowania. Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, zawierające informacje wstępnie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu (załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w rozdz. VII pkt 2 SIWZ składa każdy z tych Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach