Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej; nr postępowania: 6/2012

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2012-06-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej; nr postępowania: 6/2012
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wymianie stolarki okiennej (kod CPV: 45421132-8 instalowanie okien, 44221100-6 okna) u Zamawiającego (Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki, ul.Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk). Przedmiot zamówienia obejmuje: - zabezpieczenie sal wykładowych oraz pomieszczeń biurowych przed zabrudzeniami w trakcie wykonywania robót; posprzątanie pomieszczeń z ewentualnych zabrudzeń po zakończeniu prac; - zabezpieczenie terenu prac wraz z zabezpieczeniem terenu wokół budynku; - dostawa nowych kompletnych okien oraz nowych parapetów wewnętrznych; - demontaż obecnych (starych) okien i wewnętrznych parapetów (wykucie z muru starych ościeżnic drewnianych i parapetów); - montaż nowych okien i parapetów (osadzenie nowych ościeżnic optymalnych wymiarowo do danego otworu okiennego z uszczelnieniem styku ościeżnic z murem) z zastosowaniem taśmy rozprężającej; - uzupełnienie tynku na ościeżach wewnętrznych; - szpachlowanie i odmalowanie farbą emulsyjną tynku ościeży wewnętrznych; - wywiezienie z terenu Zamawiającego i utylizacja starej stolarki i parapetów; - wykonanie innych, niewymienionych powyżej, niezbędnych obróbek budowlanych, wraz z robotami towarzyszącymi, napraw i uzupełnień związanych z realizowanymi robotami. Roboty malarskie w przypadku uszkodzenia ściany przekraczającego 50% jej powierzchni powinny być wykonane w zakresie dwukrotnego malowania całych ścian, w których montowane są okna, a także ewentualnych innych uszkodzeń powstałych podczas montażu okien. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wymianę okiennej stolarki drewnianej na okna drewniane w ilościach oraz rodzajach wskazanych w dokumentacji projektowo-wykonawczej, stanowiącej załączniki nr 10 do SIWZ. 3. Wymiana stolarki okiennej nastąpić ma w budynku A Akademii Muzycznej im. Stanisława Moniuszki (ul.Łąkowa 1-2, 80-743 Gdańsk). Budynek A jest własnością Zamawiającego i stanowi jego siedzibę. Budynek ten przeznaczony jest do celów administracyjno-biurowych i dydaktycznych. Budowla wpisana jest do rejestru zabytków. 4. Zalecane jest przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów, w których będą wykonywane roboty budowlane oraz wizji lokalnej przyległego terenu dla oceny warunków dojazdów i dojść oraz możliwości zastosowania sprzętu związanego z wykonywaniem robót. Wykonawca zobowiązany jest przed przystąpieniem do robót do: - wykonania własnych pomiarów okien, - uzgodnienia z Zamawiającym wszelkich wątpliwości i szczegółów nieujętych w projekcie. 5. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentacji projektowej oraz Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, a co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, określonych w art. 10 ustawy Prawo budowlane. Wykonawca zobowiązany będzie, na żądanie Zamawiającego, do okazania w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub certyfikatu zgodności z Polską Normą lub aprobaty technicznej (w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy). 6. Przedmiot zamówienia w ujęciu całościowym określa dokumentacja składająca się z: 6.1. Projektu budowlano-wykonawczego z maja 2012r. - stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ, 6.2. Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - z czerwca 2012r. - stanowiących załącznik nr 11 do SIWZ, 6.3. Przedmiaru robót z czerwca 2012r. - stanowiącego załącznik nr 12 do SIWZ, 6.4. Informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - stanowiącej załącznik nr 13 do SIWZ. 7. Zamawiający dopuszcza stosowanie urządzeń i wyrobów równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie nazwy firmowe urządzeń i wyrobów, o ile zostały użyte w dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych lub przedmiarze robót, powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie jako konkretne nazwy firmowe tych urządzeń i wyrobów zastosowanych w dokumentacji technicznej. 8. Wykonawca zobowiązany jest do organizacji warunków realizacyjnych robót zgodnie z przepisami budowlanymi, bhp i ppoż. Prace objęte są Pozwoleniem na roboty budowlane wydanym przez Prezydenta Miasta Gdańska nr WUAiOZ-I-6740.1070-2.2012.4-MM.132414 z dnia 15.06.2012r. oraz Pozwoleniem Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr ZN.4151/1618/2012 z dnia 11.06.2012r. 9. Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie w użytkowanym obiekcie Zamawiającego. Prace mogą być wykonywane w dni robocze w godzinach między 8:00-22:00 oraz w weekendy (od piątku od godz. 15:00 do niedzieli) w godzinach między 8:00-22:00. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót, aby do minimum ograniczyć utrudnienia wynikające z realizacji przedmiotu umowy. 10. Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu - najpóźniej na 7 dni przed rozpoczęciem robót - do uzgodnienia szczegółowy harmonogram robót oraz dodatkowo uzgadniać z Zamawiającym, na minimum 7 dni przed wejściem do poszczególnych pomieszczeń, termin i zakres prac w tych pomieszczeniach. 11. Wykonawca po ukończeniu robót zobowiązany jest do wykonania i dostarczenia do siedziby Zamawiającego dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy wersji papierowych i w jednym egzemplarzu na płycie CD. 12. Wymagany okres gwarancji: na wykonane roboty i na użyte materiały, w tym na okna i jego elementy oraz parapety - minimum 5 lat licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót; 13. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany wskazać w ofercie tę część zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 14. Wykonane prace winny być realizowane zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z: a) ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2010 r., Nr 243, poz. 1623), b) ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. Nr 92, poz.881 ze zm.), c) ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U.03.162.156 ze zm.), d) przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi związanymi z realizowaną inwestycją. 15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych. 16. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających (art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych) do 50% wartości zamówienia podstawowego. 17. Przedmiot zamówienia zostanie sfinansowany ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211328
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach