Przetargi.pl
„Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni płyty Rynku oraz zagospodarowania otoczenia w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskowoli wraz z przebudową i rozbudową Ratusza oraz infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej”-Etap II

Gmina Końskowola ogłasza przetarg

  • Adres: 24-130 Końskowola, ul. Pożowska
  • Województwo:
  • Telefon/fax: tel. 818 816 201 , fax. 818 816 202
  • Data zamieszczenia: 2019-07-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Końskowola
    ul. Pożowska
    24-130 Końskowola
    tel. 818 816 201, fax. 818 816 202
    REGON: 54347900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni płyty Rynku oraz zagospodarowania otoczenia w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskowoli wraz z przebudową i rozbudową Ratusza oraz infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej”-Etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest rewitalizacja płyty Rynku, zagospodarowanie zieleni, przebudowę jezdni drogi gminnej- ciąg pieszojezdny, wykonanie placu zabaw, wykonanie fontanny, wykonanie elementów małej architektury oraz wykonania zasilania elektrycznego i oświetlenia na płycie Rynku. Dokumentacja techniczna dla zadania została zatytułowana „Rewitalizacja Rynku w Końskowoli wraz z przebudową i rozbudową Ratusza oraz infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej”. 2. W ramach udostępnionej dokumentacji stanowiącej - załącznik nr 1 do SIWZ, Zamawiający wymaga zrealizowania następującego zakresu zamówienia: 1) W ramach zadania zaprojektowano wymianę nawierzchni płyty rynku (nawierzchnia z płyt kamiennych płomieniowanych 60x60x8 granit jasnoszary, linie podziału – kostka 2x10x10 bazaltowa piaskowana, moduł podziału 5,0m x 5,0m; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość 20 cm; warstwa odsączająca, grubość 10 cm; konstrukcja w obudowie z opornika kamiennego 24x12 na ławie z betonu C12/15.) Pełen zakres opisany w projekcie wykonawczym Tom I oraz w załączonym przedmiarze robót. UWAGA: Roboty związane z wykonaniem płyty rynku wymagają uwzględnienia regulacji odwodnienia liniowego budynku Ratusza oraz zabezpieczenia infrastruktury teletechnicznej. 2) Przebudowa jezdni drogi gminnej – ciąg pieszojezdny Nawierzchnia z kostki kamiennej piaskowanej ciętej, granit jasnoszary 10x10x10, układanej liniowo, linie podziału: poprzecznie co 5,0m: kostka 2x10x10 bazaltowa piaskowana, uzupełniająco moduł co 2,50m: kostka 2x10x10 bazaltowa piaskowana, podsypka cementowo-piaskowa, grubość 4 cm; podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie, grubość 20cm; warstwa odsączająca, grubość 10 cm. Konstrukcja w obudowie z krawężnika kamiennego 100x30x15 na ławie z betonu C12/15.). Pełen zakres opisany w projekcie wykonawczym Tom IV oraz w załączonym przedmiarze robót. 3) Zagospodarowanie zieleni istniejącej oraz wzbogacenie nowymi nasadzeniami. zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej TOM I oraz TOM IV oraz uzgodnieniami z WKZ. 4) Wykonanie elementów małej architektury tj.: ławki parkowe 29 szt., kosze na śmieci – 40 szt., montaż 6 szt. donic granitowych. Pełen zakres opisany w projekcie wykonawczym Tom I oraz w załączonym przedmiarze robót. 5) Plac zabaw dla dzieci w północno wschodnim narożniku, w otoczeniu zieleni izolacyjnej. Powierzchnia placyku stanowi wielokrotność modułu posadzki i wynosi min. 5,0x 10,0m. Od strony trawników placyk wydziela plotek z żywopłotem, od strony placu – plotek drewniany. Montaż wyposażenia np. bujak kucyk, huśtawka, piaskownica, zjeżdżalnia wraz z fundamentami zgodnie z projektem TOM I. 6) Wykonanie zasilania elektrycznego i oświetlenia terenu - dotyczy wyłącznie opracowania 14 szt. latarni typu A oraz ich okablowania. (Oświetlenie musi być kompatybilne z funkcjonującym w Gminie Końskowola systemem sterowania i zarzadzania oświetleniem ulicznym- szczegółowe parametry systemu znajdują się w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pn. Poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Końskowola, strona 7). Zakres obejmuje również wykonanie instalacji, oświetlenia fontanny oraz instalacji pomieszczenia technicznego fontanny- zgodnie z opisem w projekcie wykonawczym - TOM II. Zarówno słup jak i oprawa oświetleniowa powinna być wykonana w estetyce zabytkowej po uprzednim uzgodnieniu i zatwierdzeniu przez konserwatora zabytku. 7) Wykonanie fontanny na placu przed głównym wejściem do ratusza (od strony zachodniej) równolegle do elewacji podłużnej budynku w odległości ok. 11m. Zaprojektowana fontanna niewyróżniająca się z posadzki placu w formie 10 dysz wodnych bijących z poziomu posadzki zróżnicowane, regulowane, pionowe strumienie wody na wysokość do 3m. (2 baseny po 5 dysz oraz kontener podziemny) Układ kompozycyjny jest podłużny, równoległy do elewacji ratusza i tworzą go 2 ciągi po 5 dysz rozmieszczonych w odstępach co 90cm; pomiędzy 2-ma ciągami dysz, na osi ratusza jest przerwa o szer. ok.5m. W dyszach wodnych zamontowane jest oświetlenie – podświetlenie strumieni wodnych. Posadzka przykrywająca jest tożsama materiałowo z posadzką całego placu: płyty granitowe ( jasny granit opalany) 60x60cm i 30x60cm. Całość urządzeń technologicznych umieszczono pod posadzką : pompy, filtry, zbiornik i sterowanie- w kontenerze prefabrykowanym żelbetowym 2360x5660x2500mm. Również 2 niecki żelbetowe zbierające wodę fontannową 4200x1800x600mm ukryte są pod nakrywami posadzkowymi. Pełen zakres opisany w projekcie wykonawczym Tom I oraz TOM II. Uwaga: Instalacja fontanny powinna uwzględniać montaż grzejników elektrycznych wraz z ich sterowaniem ( załączanie automatyczne grzejników – wariant 1, oraz sygnalizacja optyczno-akustyczna krytycznie niskiej temperatury). • W zakres zamówienia wchodzi rozbiórka istniejącego pomnika znajdującego się na płycie Rynku. . Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Wykonania i Odbioru Robót oraz w przedmiarze robót zawartym w załaczniku nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca wnosi wadium w wysokości 30 000 (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 2) Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert – z uwzględnieniem dnia i godziny. 3) Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 4) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo–kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018 r., poz.110, 650, 1000 i 1669) 5) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Gminy Końskowola nr 93 8741 0004 0000 2206 2000 0190. W tytule przelewu należy podać „Roboty budowlane polegające na wymianie nawierzchni płyty Rynku oraz zagospodarowania otoczenia w ramach zadania „Rewitalizacja Rynku w Końskowoli wraz z przebudową i rozbudową Ratusza oraz infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej- Etap II”. Wadium musi znaleźć się na ww. rachunku przed terminem składania ofert, przy czym termin ten dotyczy daty i godziny. 6) Wadium wnoszone w pozostałych formach należy dołączyć w oryginale do oferty. Dokument ten nie powinien być spięty na trwałe z ofertą – z uwagi na wymóg art. 46 ust. 1 ustawy pzp. 7) Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8) Ustalenia dotyczące zwrotu wadium – zgodnie z art. 46 ustawy pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: 1) pełnomocnictwo do podpisania oferty- oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza, jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu informacji; 2) oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 3. zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia w przypadku gdy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca polega na zasobach innego podmiotu; 4) potwierdzenie wniesienia wadium. Dokumenty składane samodzielnie przez wykonawcę po otwarciu ofert: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert (o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), samodzielnie (bez odrębnego wezwania ze strony zamawiającego) przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi wykonawcami składającymi oferty w danym postępowaniu (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy) wg załącznika nr 8 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 5.Przed zawarciem umowy Zamawiający żąda aby wykonawca złożył dokumenty dotyczące uprawnień Kierownika Budowy/robót (poświadczone za zgodność z oryginałem decyzje o nadaniu uprawnień, oraz informacje o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa). Przed podpisaniem umowy wykonawca zobowiązany jest do złożenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy oraz kosztorysów na podstawie których dokonał wyceny oferty sporządzonych zgodnie z przedmiarami robót znajdującymi się w załączniku nr 1 do SIWZ. Kosztorys ma charakter pomocniczy, jego zadaniem jest ułatwienie wykonawcy rozpoznanie zakresu przedmiotu umowy i skalkulowania na własną odpowiedzialność i ryzyko cenę oferty. Kosztorys będzie traktowany pomocniczo w celu sporządzenia harmonogramu robót, oraz wyceny robót do wystawiania faktury za roboty wykonane w danym miesiącu, oraz faktury końcowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach