Gmina Miasto Gniezno ogłasza przetarg
- Adres: 62-200 Gniezno, ul. Lecha
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. +48614260400 , fax. +48614260500
- Data zamieszczenia: 2018-05-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Gniezno
ul. Lecha 6
62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie
tel. +48614260400, fax. +48614260500
REGON: 631257845 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gniezno.eu
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia stanowią: Roboty budowlane polegające na wymianie instalacji elektrycznych w lokalach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna 2. Zakres przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna z dopuszczeniem ofert częściowych. Przedmiot zamówienie obejmuje: demontaż istniejącej instalacji, montaż infrastruktury kablowej, montaż rozdzieli energetycznych – tablice rozdzielcze, montaż kabli i przewodów, montaż instalacji oświetlenia, montaż osprzętu elektroinstalacyjnego oraz inne roboty elektryczne w tym pomiary rozliczenia robót. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części. Wykonawcy mogą składać ofertę na jedną lub obie części zamówienia. 2.1. CZĘŚĆ I – wymiana instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna (wykaz punktów adresowych stanowi załącznik nr 10 – wykaz punktów adresowych). 2.2. CZĘŚĆ II – wymiana instalacji elektrycznych w nieruchomościach wchodzących w skład komunalnego zasobu Miasta Gniezna (wykaz punktów adresowych stanowi załącznik nr 10 – wykaz punktów adresowych). 3. Zamawiający ustala minimalny okres rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania bezusterkowego protokołu końcowego. Za zaoferowanie podstawowego 60 miesięcznego okresu rękojmi Wykonawca nie otrzyma dodatkowych punktów. W celu uzyskania dodatkowych punktów należy zaoferować okres rękojmi (w miesiącach) od min. 61 do max. 84. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera niniejsza siwz (w tym wzór umowy), dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustala na kwotę: Dla CZĘŚĆI I - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100) Dla CZĘŚĆI II - 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1. Formularz ofertowy (załącznik nr 1), 1.2. Oświadczenia, o którym mowa w pkt. IV.1.1. siwz (załącznik nr 2), - Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej w pkt III.4)1.1.-1.3. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 3. Dokumenty, o których mowa w pkt 2 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2. lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 4. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt 3 stosuje się. 5. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonywanie drobnych remontów, konserwacji, napraw i usuwanie awarii w zakresie instalacji elektrycznych w zasobie zarządzanym przez MZBM w Kaliszu, w podziale na dwie części.
Dodano: 2024-07-16 - Remont w zakresie instalacji elektrycznej i wentylacji w budynku XX Liceum Ogólnokształcące im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego, os. Wichrowe Wzgórze 111 w Poznaniu
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-06-18 - Modernizacja oświetlenia
Dodano: 2024-06-14 - roboty budowlane
Dodano: 2024-05-27 - Modernizacja systemu oświetlenia drogowego na terenie gminy Gostyń – etap I
Dodano: 2024-05-23 - Zaprojektowanie i wykonanie wymiany instalacji elektrycznej w budynkach komunalnych położonych w Poznaniu w podziale na 5 części
Dodano: 2024-05-08 - Budowa instalacji fotowoltaicznej na ścianie wiat magazynowych
Dodano: 2024-04-08 - Wykonanie instalacji Systemu Sygnalizacji Przeciwpożarowej w budynku hali sportowej w Swarzędzu, ul. Św. Marcin 1.
Dodano: 2024-03-22 - Modernizacja monitoringu na potrzeby organizacji imprez masowych na stadionie im. A. Smoczyka
Dodano: 2024-02-09