Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków należących do Nadleśnictwa Podanin wraz z uporządkowaniem terenów porozbiórkowych

Nadleśnictwo Podanin ogłasza przetarg

  • Adres: 64-800 Chodzież, Podanin 65
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 067 2828019, 2829897, 2810781 , fax. 067 2810785
  • Data zamieszczenia: 2012-06-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Nadleśnictwo Podanin
    Podanin 65 65
    64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie
    tel. 067 2828019, 2829897, 2810781, fax. 067 2810785
    REGON: 57006446400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin/zamowienia_publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Lasy Państwowe

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki budynków należących do Nadleśnictwa Podanin wraz z uporządkowaniem terenów porozbiórkowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na wykonaniu rozbiórki 15 budynków należących do Nadleśnictwa Podanin wraz z uporządkowaniem terenów porozbiórkowych zgodnie z przedmiarami robót stanowiącymi załączniki do niniejszej SIWZ. 2. Charakterystykę budynków przeznaczonych do rozbiórki stanowi załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. 3. Zakres prac budowlanych obejmuje całkowitą rozbiórkę obiektów budowlanych wymienionych w załączniku nr 1 do SIWZ. 4. Budynek wozowni w Leśnictwie Strzelecki Gaj nr inw. 180/113 Wykonawca zobowiązany będzie rozebrać w terminie od 1 listopada 2012 r. 5. Obiekty należy rozebrać wraz z fundamentami zagłębionymi w gruncie oraz posadzkami. 6. Obiekty przeznaczone do rozbiórki są w złym stanie technicznym. 7. Pod względem technologicznym wskazane jest wykonanie rozbiórek przy użyciu ciężkiego sprzętu mechanicznego. 8. Wysokość budynków nie przekracza 8 m. 9. Rozbiórkę budynków należy wykonać poprzez przewracanie murów linią do środka budynku po uprzednim zabezpieczeniu placu rozbiórki. 10. Teren po rozbiórce należy całkowicie uprzątnąć. 11. Wykonawca zobowiązany jest poddać odzyskowi materiały pochodzące z rozbiórki (drewno, gruz, odpady betonowe), które będą stanowiły jego własność. 12. Za odzyskane materiały Wykonawca zapłaci Zamawiającemu wynagrodzenie. 13. Wynagrodzenie za odzyskane materiały zostanie określone przez Wykonawcę w formularzu asortymentowo - ilościowym stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 14. Za odzyskane materiały Zamawiający wystawi Wykonawcy fakturę VAT, płatną w terminie do 14 dni od daty jej wystawienia. 15. Ceną oferty będzie różnica pomiędzy wartością kosztorysową wykonania przedmiotu zamówienia (rozbiórki budynków) a wartością odzyskanych materiałów wg poniższego wzoru: kwota za wykonany przedmiot zamówienia - kwota za odzyskane materiały = cena oferty 16. Pokrycia dachowe z płyt azbestowo - cementowych należy rozebrać i zutylizować przez zakład posiadający uprawnienia do rozbiórki i utylizacji materiałów szkodliwych i niebezpiecznych. 17. Wykonawca zobowiązany jest udokumentować Zamawiającemu utylizację płyt azbestowo - cementowych. Dokument wystawiony po utylizacji ww. płyt będzie elementem niezbędnym przy odbiorze końcowym przedmiotu umowy. 18. W celu zachowania ostrożności przy realizacji przedmiotu zamówienia należy: a. ogrodzić teren i zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych, b. wyposażyć osoby wykonujące prace rozbiórkowe w kaski, c. wykonywać roboty pod stałym nadzorem technicznym, d. wszystkich pracowników zatrudnionych do prac należy, przed przystąpieniem do prac, przeszkolić z zakresu BHP szczegółowego dla danego rodzaju robót. 19. Przed rozpoczęciem prac Wykonawca zobowiązany jest do sprawdzenia, czy budynek jest odłączony od sieci wodno - kanalizacyjnej, gazowej, elektrycznej oraz czy wokół budynku nie przebywają osoby trzecie. 20. Roboty rozbiórkowe należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i warunkami technicznymi oraz zasadami sztuki budowlanej, przepisami bhp, ppoż., a także zaleceniami Inspektora Nadzoru i Zamawiającego. 21. Przepisy prawne regulujące podstawę wykonania zamówienia: a. ustawa z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2010 r. nr 113 poz. 759 z późn. zm.); b. ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.); c. przepisy i wytyczne branżowe. 21. Wykonanie robót będzie się uważać za zakończone - odbiór końcowy, jeżeli zostanie podpisany protokół odbioru końcowego robót przez Przedstawiciela Zamawiającego, Wykonawcę i Inspektora Nadzoru. 22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność odszkodowawczą wg zasad określonych Kodeksem cywilnym oraz postanowieniami Zamawiającego zawartymi w treści wzoru umowy będącej załącznikiem nr 9 do SIWZ. 23. Zamawiający dopuszcza udział podwykonawców w wykonaniu przedmiotu zamówienia. W przypadku wykonania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców na etapie realizacji przedmiotu zamówienia. 24. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przedłoży wzór umowy ze wskazanym podwykonawcą. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. 25. Organizacja budowy: a. organizacja zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami, b. odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót przed dostępem osób trzecich, c. uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: odtworzenie ewentualnie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451100001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości: 4.500 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych), w terminie do dnia 27.06.2012 r. do godziny 9:00 - decyduje data wpływu środków do Zamawiającego. Wadium może być wnoszone:w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Nadleśnictwa Podanin w Banku Zachodnim WBK SA I Oddział Chodzież nr 14 1090 1317 0000 0000 3100 3726 z dopiskiem:wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania pn.:Rozbiórka budynków w Nadleśnictwie Podanin. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty.Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w księgowości Nadleśnictwa Podanin od poniedziałku do piątku od 7.00 - 15.00. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie Zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały okoliczności, o których mowa w pkt. 7 bez potwierdzania tych okoliczności, termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, miejsce i termin zwrotu gwarancji. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowa na rachunku bankowym. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony a jego oferta odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w sytuacji, gdy: Wykonawca, którego oferta została wybrana:odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy spowodował, że zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie, Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w Rozdziale XI ust. 7 niniejszej SIWZ, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw. Zamawiający zwróci wadium jeśli Wykonawca udowodni, że nastąpiło to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 7 pkt b. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 8, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą Zamawiający zaliczy wadium wpłacone w pieniądzu na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_pila/nadl_podanin/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach