Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu części pomieszczeń biurowych budynku będącego siedzibą Najwyższej Izby Kontroli Delegatury we Wrocławiu

Najwyższa Izba Kontroli, Delegatura we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-044 Wrocław, ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15/17
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 711 83 00 , fax. 71 711 83 50
  • Data zamieszczenia: 2011-07-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Najwyższa Izba Kontroli, Delegatura we Wrocławiu
    ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 15/17 15/17
    50-044 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 711 83 00, fax. 71 711 83 50
    REGON: 00000020100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu części pomieszczeń biurowych budynku będącego siedzibą Najwyższej Izby Kontroli Delegatury we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu remontu części pomieszczeń biurowych budynku będącego siedzibą Najwyższej Izby Kontroli Delegatury we Wrocławiu. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje następujące części (elementy robót): 1.Roboty ogólnobudowlane: - roboty demontażowe, - malowanie pomieszczeń, - roboty posadzkarskie. 2. Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej 3. Remont pomieszczeń sanitarno-socjalnych, w tym remont instalacji sanitarnych. 4. Roboty elektryczne: - montaż oświetlenia (żyrandoli), - instalacje. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym zakres robót oraz wymagania techniczne określone zostały w : a.dokumentacji projektowej - projekcie budowlanym (zał. nr 1 oraz 1A do SIWZ); b.specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał. nr 2 do SIWZ); c.przedmiarach robót (zał. nr 3 do SIWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium, w wysokości 25.000 złotych, przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: a/ w pieniądzu, b/ w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c/ w gwarancjach bankowych, d/ gwarancjach ubezpieczeniowych, e/ poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na niżej wskazany rachunek bankowy Zamawiającego w NBP OO Wrocław, numer 04101016740032741391200000. Wniesienie wadium w formie pieniężnej następuje w chwili uznania (zaksięgowania) kwoty wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeń musi być złożone w oryginale. Gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe lub poręczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert oraz zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez zamawiającego, wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach