Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl

Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-959 Rzeszów, ul. Geodetów
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
  • Data zamieszczenia: 2019-10-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Rzeszowie
    ul. Geodetów 1
    35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 17 850 36 00, , fax. 17 852 11 30
    REGON: 00102300300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.podkarpackie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU), w formule zaprojektuj i wybuduj, zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Podkarpackiego Urzędu Celno - Skarbowego w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl", realizowanego w ramach projektu współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020 Osi Priorytetowej I Zmniejszenie emisyjności gospodarki Działania 1.3 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach, Poddziałania 1.3.1 Wspieranie efektywności energetycznej w budynkach użyteczności publicznej. 2. Przedmiot umowy będzie realizowany na podstawie Programu Funkcjonalno - Użytkowego opracowanego przez firmę BENSA Krzysztof Żmudzki z siedzibą w Kielcach, ul. Starodomaszowska 30/48, 25-315 Kielce - zwanego dalej „PFU". 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w: 3.1. programie Funkcjonalno - Użytkowym (PFU) - załącznik nr 1 do SIWZ, 3.2. audycie - ex-ante - opracowaniu pt. „Metodyka sporządzania audytów energetycznych w zakresie głębokiej kompleksowej modernizacji energetycznej budynków finansowanych w ramach POIiŚ 2014-2020 Poddziałanie 1.3.1." - załącznik nr 2 do SIWZ, 3.3. audycie energetycznym - załącznik nr 3 do SIWZ, 3.4. zestawieniu wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu - załącznik nr 4 do SIWZ, 3.5. zestawieniu elementów scalonych - załącznik nr 5 do SIWZ (zestawienie stanowi jedynie materiał poglądowy i nie stanowi dokładnego opisu przedmiotu zamówienia), 3.6. wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ, 3.7. Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w załącznikach, a w szczególności: 4.1. przygotować niezbędną dokumentację projektową zgodnie z wymaganiami PFU wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień, zezwoleń niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i z uwzględnieniem wymogów z nich wynikających, 4.2. wykonać na podstawie opracowanej przez siebie dokumentacji projektowej roboty budowlane wskazane w pkt 1, przy czym obowiązkiem Wykonawcy jest osiągnięcie wymaganych wskaźników określonych w załączniku nr 4 do SIWZ, 4.3. sporządzić dokumentację powykonawczą, 4.4. pełnić nadzór autorski przy realizacji robót wykonanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej. 5. Modernizacja budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl, obejmuje wykonanie: 5.1. dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: 5.1.1. dokumentacja projektowa, w tym projekty budowlane i wykonawcze w podziale na poszczególne branże (budowlana, sanitarna, elektryczna) - 4 egz. w formie papierowej; 5.1.2.przedmiar robót budowlanych - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.3. kosztorys sporządzony wg wytycznych podanych w PFU o wartości zgodnej z ofertą Wykonawcy na element dotyczący realizacji robót budowlanych (kosztorys ten jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystywany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy oraz ograniczenia zakresu robót) - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.4. specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.5. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ - 2 egz. w formie papierowej; 5.1.6. harmonogram rzeczowo - finansowy na wartość zgodną z ofertą Wykonawcy na element dotyczący realizacji robót budowlanych zawierający zestawienie robót budowlanych w porządku chronologicznym, ramy czasowe wykonania poszczególnych etapów i rodzajów robót objętych przedmiotem umowy wraz z szacunkiem przerobu określonego w kwotach brutto i przewidzianych płatności kwartalnych, przy uwzględnieniu wykorzystania do ich realizacji określonych zasobów ludzkich i określonych zasobów materiałowych, zgodnie z którym będzie realizowany przedmiot umowy; 5.1.7. dokumentacja powykonawcza; 5.1.8. całość dokumentacji wykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD 5.1.9. całość dokumentacji powykonawczej przekazana w formie elektronicznej na płycie CD. 5.2. robót budowlanych w zakresie: 5.2.1. izolacji i ocieplenie ścian fundamentowych i piwnic; 5.2.2. ocieplenia ścian zewnętrznych; 5.2.3. ocieplenia stropodachu; 5.2.4. wymiany stolarki drzwiowej (zewnętrznej); 5.2.5. wymiany stolarki okiennej; 5.2.6. wymiany okien dachowych (świetlików); 5.2.7. zmiany źródła ciepła na absorbcyjne gazowe pompy ciepła; 5.2.8. wymiany oświetlenia na energooszczędne typu LED; 5.2.9. budowy instalacji fotowoltaicznej. 6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu stosuje klauzule społeczne, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 40 000,00 PLN; (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej z następujących formach: 2.1. pieniądzu, 2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 2.3. gwarancjach bankowych, 2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj.: Dz. U. z 2019 r., poz. 310 ze zm.). 3. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 9.2 ppkt 9.2.2 - 9.2.5 musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 3.1. odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, równoznaczne z odmową zawarcia umowy jest nie przybycie upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy celem podpisania umowy do trzech dni po upływie terminu wyznaczonego, 3.2. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 4. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego NBP O/O Rzeszów 84 1010 1528 0017 1713 9120 0000. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 5. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w pkt. 2 ppkt 2.2 -2.5 Wykonawca składa wraz z ofertą. 6. Jeżeli wadium zostanie wniesione w walucie obcej, kwota wadium zostanie przeliczona na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu zamieszczenia ogłoszenia na stronie internetowej Zamawiającego. 7. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w pkt. 9.2 ppkt 9.2.2 - 9.2.5, jeżeli wadium będzie wniesione w tych formach, musi wynikać, jakiego Wykonawcy ofertę wadium zabezpiecza (jeżeli ofertę składa kilku Wykonawców, że obejmuje ich wszystkich) oraz, że dotyczy oferty Wykonawcy złożonej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Roboty budowlane polegające na wykonaniu na podstawie programu funkcjonalno-użytkowego (PFU) w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku Podkarpackiego Urzędu Celno-Skarbowego w Przemyślu, ul. Sielecka 9, 37-700 Przemyśl” – oznaczenie sprawy: 1801-ILZ1.260.56.2019. 8. Oferta niezabezpieczona wadium w terminie złożenia oferty lub nieodpowiednio zabezpieczona zostanie odrzucona i nie będzie brała udziału w ocenie. 9. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach