Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na wykonaniu kontynuacji prac konserwacji elewacji budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, przy ul. Strzeleckiej 2

Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika ogłasza przetarg

  • Adres: 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 012 4110833, 4211344, 4211186 , fax. 012 4213765
  • Data zamieszczenia: 2012-09-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. Św. Ludwika
    ul. Strzelecka 2 2
    31-503 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 012 4110833, 4211344, 4211186, fax. 012 4213765
    REGON: 00029858300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzieciecyszpital.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na wykonaniu kontynuacji prac konserwacji elewacji budynku Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie, przy ul. Strzeleckiej 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kontynuacji konserwacji elewacji budynku szpitala-elewacja północna ściana nr 1 w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu dziecięcym im. św. Ludwika w Krakowie przy ul. Strzeleckiej 2, zgodnie z Programem Prac Remontowo Konserwatorskich - kompleksowy remont konserwatorski z częściowa wymianą stolarki okiennej i instalacji odgromowej, muru ogrodzenia z detalami tzw. małej architektury opracowanym przez mgr Danutę Majewską CPV: 45.45.30.00-7 Roboty remontowe i renowacyjne 45.42.11.00-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 45.11.13.00-1 Roboty rozbiórkowe 45.41.00.00-4 Tynkowanie 3.2. Zamówienie obejmuje: a. Roboty elewacyjne w tym: Oczyszczenie elementów sztukatorskich z brudu i powłok malaturowych gzymsy, szpalety okienne Czyszczenie powierzchni ścian budynku Uzupełnienie tynków i ubytków sztukatorskich detali architektonicznych Gruntowanie ścian, nałożenie gładzi renowacyjnych Wykonanie tynków szlachetnych wraz z malowaniem Roboty blacharskie b. Stolarka okienna w tym: wykucie z murów ościeży starych i wymiana na nową stolarki wyposażone w zabezpieczenia klamka z zamkiem na klucz c. Opracowanie dokumentacji powykonawczej d. Wykonanie planu BIOZ. 3.3. Prace będą prowadzone na: elewacji północnej - parter, I piętro (ściana nr 1) 3.4. Budynek przy ul. Strzeleckiej 2 wpisany do Rejestru Zabytków pod nr A-592 z dnia 31.12.1976r. 3.5. Działka nr 5 obręb 51 Kraków-Śródmieście umowa oddania gruntu w użytkowanie wieczyste, budynek własność Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala Dziecięcego im. św. Ludwika w Krakowie. 3.6. Zamawiający, oświadcza że posiada prawo do dysponowania nieruchomością na cele budowlane oraz dysponuje prawomocnym pozwoleniem konserwatorskim w zakresie objętym niniejszą umową. 3.7. Prace budowlane będą wykonywane pod nadzorem Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, który wykonuje funkcje organu administracji państwowej w zakresie ochrony zabytków. 3.8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: a) Program Prac Remontowo Konserwatorskich-Kompleksowy remont konserwatorski z częściową wymianą stolarki okiennej i instalacji odgromowej, muru ogrodzenia z detalami tzw. małej architektury opracowany przez Danutę Majewską b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. c) Przedmiar robót. d) Pozwolenie nr 767/08 z dnia 6.11.2008 Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na prowadzenie prac konserwatorskich i restauratorskich oraz robót budowlanych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków. e) Pozwolenie na budowę wydane przez Prezydenta Miasta Krakowa Decyzja nr 2851/08 z dnia 12.12.2008 3.9. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem planowanych robót, które są przedmiotem niniejszego zamówienia i jego bezpośrednim otoczeniem, a także, aby uzyskał wszelkie niezbędne informacje celem prawidłowego przygotowania oferty. Koszty związane z powyższym ponosi Wykonawca. 3.10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu pisemnej gwarancji jakości na wykonany przedmiot umowy, a dokument gwarancyjny jako dokument określający uprawnienia i obowiązki Zamawiającego zostanie dołączony do końcowego protokołu odbioru wykonanych robót. 3.11. Okres obowiązywania gwarancji na wykonane roboty budowlane wraz z wbudowanymi materiałami wynosi 36 miesięcy. Szczegółowe warunki dotyczące gwarancji i rękojmi określono we wzorze umowy. 3.11. Dokument gwarancyjny, sporządzony na podstawie druku stanowiącego załącznik nr 5 do umowy, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć w dacie odbioru końcowego, jako załącznik do protokołu odbioru końcowego. 3.12.Wykonawca zobowiązany jest do wykazania w druku Formularz oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do Specyfikacji, jaką część (zakres) zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium wynosi 1 000,00 zł. 8.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 8.2.1. pieniądzu, 8.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 8.2.3. gwarancjach bankowych, 8.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 8.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 8.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Pekao SA 06 1240 4689 1111 0000 5143 2083 z dopiskiem: Wadium DZP.272-27/12 8.4. Wykonawca powinien złożyć w ofercie dowód wniesienia wadium w przypadku wpłaty przelewem. Terminem wniesienia wadium jest data i czas uznania rachunku zamawiającego. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w punkcie 8.2.2-8.2.5 wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty gwarancję bądź poręczenie w następujący sposób: kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zszyć, zbindować lub w inny sposób trwale złączyć z ofertą, natomiast oryginał dokumentu należy złożyć wraz z ofertą w taki sposób aby była możliwość jego zwrócenia bez dekompletowania oferty. 8.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 8.6.1. być wystawione na Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy im. św. Ludwika w Krakowie, 31-503 Kraków, ul. Strzelecka 2, 8.6.2. zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy pzp, 8.6.3. okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 8.7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, w ofercie należy podać nazwę, adres banku oraz numer konta, na jakie zamawiający dokona zwrotu wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzieciecyszpital.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach