Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacyjnej w ul. Pułaskiego w Gminie Halinów

Zakład Komunalny w Halinowie ogłasza przetarg

  • Adres: 05-074 Halinów, ul. Józefa Piłsudskiego 77
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7604015 , fax. 22 7836905
  • Data zamieszczenia: 2014-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Komunalny w Halinowie
    ul. Józefa Piłsudskiego 77 77
    05-074 Halinów, woj. mazowieckie
    tel. 22 7604015, fax. 22 7836905
    REGON: 01037813300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zakladkomunalny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacyjnej w ul. Pułaskiego w Gminie Halinów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami w ulicy Pułaskiego w miejscowości Halinów i Długa Kościelna w Gminie Halinów oraz uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego, po zakończeniu wszystkich robót budowlanych objętych niniejszym zamówieniem. Szczegółowy opis robót budowlanych zawierają: 1.1 Projekt Architektoniczno - Budowlany budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej - załącznik nr 5 do SIWZ. 1.2 Projekt Zagospodarowania Terenu budowy kanalizacji sanitarnej w ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej - załącznik nr 6 do SIWZ. 1.3 Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - Sieć Kanalizacji Sanitarnej - załącznik nr 7 do SIWZ. 1.4 Warunki techniczne odtworzenia nawierzchni w pasie drogi - ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej - załącznik nr 10 do SIWZ. 1.5 Przedmiar robót: Budowa kanalizacji sanitarnej w ul. Pułaskiego w Halinowie i Długiej Kościelnej - załącznik nr 8 do SIWZ. 2. Prace związane z wykonaniem niniejszego zamówienia należy wykonać w porozumieniu z Zamawiającym oraz zgodnie z ww. dokumentami. 3. Użyte w dokumentacji projektowej materiały o nazwach handlowych tam zawartych, nie są obowiązujące. Zamawiający dopuszcza składanie ofert z użyciem materiałów równoważnych do materiałów wymienionych w projektach, STWiOR pod warunkiem, że ich parametry będą odpowiadały parametrom określonym w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 4. Zamawiający dopuszcza zmianę rozwiązań projektowych oraz materiałów na równoważne po uzgodnieniu i wyrażeniu zgody przez Zamawiającego oraz Projektanta w ramach nieistotnych zmian projektowych, pod warunkiem, że wynagrodzenie za wykonanie zamówienia nie wzrośnie w stosunku do kwoty podanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 5. Do Wykonawcy należy zgłoszenie w imieniu Zamawiającego rozpoczęcia robót do PINB w Mińsku Mazowieckim. 6. Do Wykonawcy należy zgłoszenie do PINB w Mińsku Mazowieckim zakończenia robót oraz wystąpienie w imieniu Zamawiającego o odbiór i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. 7. Wykonawca ma obowiązek dostarczenia dokumentacji powykonawczej w tym inwentaryzacji. 8. Wykonawca udzieli na wykonane roboty budowlane minimum 36 miesięcznej gwarancji, wystawiając w dniu odbioru końcowego kartę gwarancyjną według wzoru określonego przez Zamawiającego. 9. Wspólny słownik zamówień (CPV): 45232410-9 Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej 10. Zaleca się, by Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu robót oraz weryfikacji załączonej do SIWZ dokumentacji, a wszelkie wynikłe wątpliwości powinny być wyjaśnione z użyciem procedury określonej w dziale VII SIWZ. 11. Zamawiający posiada prawomocne pozwolenie na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452324109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankwy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Halinowie nr 54 8019 0000 2001 0201 0027 0001, w terminie do składania ofert, przy czym liczy się termin faktycznego wpływu wadium na konto Zamawiającego. 3. Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 4. Wadium w innej formie niż pieniężna (oryginał), należy złożyć do Głównego Księgowego pok. nr 4 w siedzibie Zamawiającego nie później niż w terminie składania ofert. 5. Wadium musi być wpłacone lub wniesione na cały okres związania z ofertą złożoną przez Wykonawcę. 6. Zaleca się włączenie do oferty kopii potwierdzenia przelewu lub kopii dokumentu wadialnego. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 1 i 2 ustawy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. 9. Wysokość wadium wynosi 16 500 zł brutto.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zakladkomunalny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach