Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa, Korolówka Osada
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 717 220 , fax. 825 717 220
- Data zamieszczenia: 2020-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Ireny Kosmowskiej w Korolówce-Osadzie
Korolówka Osada
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 825 717 220, fax. 825 717 220
REGON: 63819700000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsr-korolowka.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Roboty budowlane polegające na remontach w obiektach Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce-Osadzie - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające remontach w obiektach w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Korolówce Osadzie. 2. Zamówienie zostało podzielone na trzy części: 1) Część I zamówienia – Remont elewacji budynku szkoły ok. 527 m2. W zakres zamówienia wchodzą: a) elewacja północna (od strony patio) 388,75 m2 b) elewacja szczytowa wschodnia 137,98 m2 Szczegółowy zakres prac zawarty jest w kosztorysie ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 1-Ia do SIWZ. 2) Część II zamówienia - Remont pokoi w budynku internatu. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w kosztorysie ofertowym stanowiących Załącznik Nr 1-IIa do SIWZ. 3) Część III zamówienia - Remont drogi wjazdowej oraz murków oporowych przy budynku internatu. W zakres zamówienia wchodzą remonty: drogi dojazdowej wraz z przyległym chodnikiem, palisady oraz murków oporowych schodów zewnętrznych i samych schodów wejściowych do budynku internatu. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w kosztorysie ofertowym stanowiących Załącznik Nr 1 - IIIa do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 54000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej co najmniej 1 robotę budowlaną dla każdego zadania o wartości jednostkowej tej roboty co najmniej: 100 000,00 zł brutto dla remontu elewacji budynku szkoły (część I zamówienia) 30 000,00 zł brutto dla remontu pokoi w budynku internatu (część II zamówienia) 90 000,00 zł brutto dla remontu drogi wjazdowej przy budynku internatu (część III zamówienia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Odpowiednio wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1-I do 1-III do SIWZ wraz z kosztorysem ofertowym stanowiącym Załącznik nr 1-Ia do 1-IIIa 2. Oświadczenie Wykonawcy o zamiarze powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom - Załącznik nr 7 do SIWZ 3. Zatwierdzony projekt umowy na Zał. Nr 9 do SIWZ. 4. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest przedłożyć pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - na formularzu stanowiącym Załącznik Nr 6 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną