Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE TOALET NA I i II PIĘTRZE W BUDYNKU A-1 W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W POLICACH.

Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II ogłasza przetarg

  • Adres: 72-010 Police, ul. Piaskowa 99
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 091 4324880 , fax. 091 4324880
  • Data zamieszczenia: 2015-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 8 im. Jana Pawła II
    ul. Piaskowa 99 99
    72-010 Police, woj. zachodniopomorskie
    tel. 091 4324880, fax. 091 4324880
    REGON: 00124801500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp8police.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Placówka oświatowa- Szkoła Podstawowa Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE TOALET NA I i II PIĘTRZE W BUDYNKU A-1 W SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 8 W POLICACH.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Wykonanie Robót Budowlanych polegających na remoncie toalet na I i II piętrze w budynku A-1 w Szkole Podstawowej nr 8 w Policach. Prace remontowe będą prowadzone w pomieszczeniach sanitariatów na pierwszym i drugim piętrze budynku A-1 Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach, z tym że w pomieszczeniu toalety nauczycieli znajdującej się na pierwszym piętrze prace będą wykonane w ograniczonym zakresie. Zakresem kompleksowego remontu objęto dwie toalety dziewcząt, oraz dwie toalety chłopców oraz jedną toaletę nauczycieli. Łączna powierzchnia pomieszczeń przeznaczonych do remontu to ok 103 m2 Zakres prac - szczegółowo opisany w STWiOR oraz pozycjami przedmiarowymi - przedstawia się następująco: Demontaż istniejącego osprzętu i armatury instalacji sanitarnych i elektrycznych, Rozbiórka okładzin ściennych i podłogowych wraz z warstwami kleju, Rozbiórka murowanych ścianek ustępowych, Wymiana przewodów instalacji ZW, CWU, CO i kanalizacji, Wykonanie ścianek technicznych - przedścianek, Wyrównanie posadzek wraz z wykonaniem izolacji przeciwwilgociowych, Wykonanie obudów przewodów kanalizacyjnych z płyt GK, Usunięcie starych warstw malarskich i naprawa tynków ścian powyżej linii glazury, Wymiana drzwi wejściowych wraz z ościeżnicami a w przedsionkach ościeżnic stalowych, Wymiana osprzętu instalacji elektrycznych - łączniki, oprawy oświetleniowe, Wykonanie okładzin ściennych i podłogowych, Montaż podokienników wewnętrznych z MDF Malowanie ścian, Rozprowadzenie instalacji wentylacji grawitacyjnej - z rur elastycznych, Wykonanie sufitu podwieszanego, system T-24, na konstrukcji stalowej lekkiej z płyt z twardej wełny mineralnej z montażem opraw oświetleniowych 600 x 600 mm, Montaż osprzętu i armatury instalacji wod-kan (ustępy, pisuary, umywalki, baterie, krany itp.), Wymiana grzejników CO, Wykonanie kabin ustępowych z płyt wiórowych melaminowanych lub HPL o wysokości min. 2,03m z drzwiami o szerokości min 0,80m, Wywóz z terenu szkoły, utylizacja lub unieszkodliwienie odpadów Parametry pomieszczeń przeznaczonych do remontu, jakości robót oraz parametry materiałów przeznaczonych do zastosowania opisano w STWiOR, przybliżone ilości oraz technologia wykonania prac opisane są również w przedmiarach sporządzonych odrębnie dla każdego z pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452142105
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 57 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych) w terminie do dnia 27. 05. 2015 r. do godziny 9:30, decyduje moment wpływu środków do Zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na konto depozytowe Zamawiającego nr 08 1240 3927 1114 0010 6048 4834 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - do Sekretariatu Szkoły Podstawowej nr 8 w Policach. 3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp8police.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach