Przetargi.pl
roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu; nr postępowania: 4/ZP/2014

Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki ogłasza przetarg

  • Adres: 80-743 Gdańsk, ul. Łąkowa 1-2
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3009201 , fax. 058 3009210
  • Data zamieszczenia: 2014-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Muzyczna im. Stanisława Moniuszki
    ul. Łąkowa 1-2 1-2
    80-743 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3009201, fax. 058 3009210
    REGON: 00027575400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.amuz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu; nr postępowania: 4/ZP/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu w budynku u Zamawiającego. 2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV (kody CPV): 45261210-9 wykonywanie pokryć dachowych, 45261900-3 naprawa i konserwacja dachów 45453000-7 prace remontowe i renowacyjne, 45262120-8 wznoszenie rusztowań, 45111300-1 roboty rozbiórkowe, 45111220-6 roboty w zakresie usuwania gruzu, 45261410-1 izolacja dachu, 45261210-9 wykonanie pokryć dachowych, 45261900-3 naprawa blacharki, 45312311-0 montaż instalacji piorunochronnej, 45421132-8 instalacja stolarki okiennej. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) zabezpieczenie pomieszczeń przed zabrudzeniami w trakcie wykonywania robót; posprzątanie pomieszczeń z ewentualnych zabrudzeń po zakończeniu robót; 2) zabezpieczenie terenu robót wraz z zabezpieczeniem terenu wokół budynku; 3) wznoszenie rusztowań, 4) roboty rozbiórkowe: - rozbiórka pokrycia z dachówki karpiówki układane podwójnie, - rozbiórka łat dachu, - demontaż instalacji odgromowej, - rozbiórka płotków śniegowych, - demontaż blacharki, - demontaż okien połaciowych, 5) roboty w zakresie usuwania gruzu, - wywiezienie gruzu, - utylizacja gruzu, 6) izolacja dachu: - naprawa folii dachowej, 7) wykonanie pokryć dachowych: - montaż kontrłat, - montaż łat, - krycie dachu dachówką karpiówką w koronkę, - krycie dachu dachówką karpiówką w łuskę, - montaż dachówek wentylacyjnych, - montaż płotków przeciwśniegowych, 8) naprawa blacharki: - wymiana blacharki, - wymiana rynien i rur spustowych, 9) montaż instalacji piorunochronnej: - odtworzenie instalacji odgromowej, - wykonanie pomiarów dla instalacji odgromowej, 10) dostawa nowych kompletnych okien i instalowanie stolarki okiennej (połaciowej), 11) montaż ław kominiarskich, 12) wykonanie innych, niewymienionych powyżej, niezbędnych obróbek budowlanych, wraz z robotami towarzyszącymi, napraw i uzupełnień związanych z realizowanymi robotami, 13) opracowanie dokumentacji powykonawczej. 4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa następująca dokumentacja: 1) dokumentacja projektowa, tj.: a) projekt budowlano-wykonawczy (opracowany w sierpniu 2014r. przez mgr inż. arch. Aleksandrę Milkowską), stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ: - rysunki, - opis prac remontowych ze zdjęciami, b) przedmiar robót (załącznik nr 11 do SIWZ), c) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (załącznik nr 12 do SIWZ), 2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (opracowane w sierpniu 2014r. przez mgr inż. arch. Aleksandrę Milkowską), stanowiące załącznik nr 13 do SIWZ. 5. Remont pokrycia dachu nastąpić ma w budynku użytkowanym przez Zamawiającego jako dom studencki (Dom Studencki nr 1, ul. Plac Wałowy 15A, 80-821 Gdańsk). Budynek jest własnością Zamawiającego. Budynek znajduje się na terenie ochrony konserwatorskiej. 6. Wszystkie materiały, narzędzia, urządzenia i sprzęt niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia dostarcza Wykonawca. Wszystkie materiały użyte do wykonania przedmiotu zamówienia: - muszą odpowiadać wymaganiom Zamawiającego określonym w dokumentacji wskazanej w punkcie III.A.4, - muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z art.10 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.). - muszą być fabrycznie nowe, nie używane oraz muszą posiadać gwarancję producenta. 7. Zamawiający dopuszcza stosowanie materiałów równoważnych, co do ich cech i parametrów, a wszystkie nazwy firmowe materiałów, o ile zostały użyte w dokumentacji wskazanej w punkcie III.A.4, powinny być traktowane jako definicje standardu, a nie jako konkretne nazwy firmowe tych materiałów zastosowanych w dokumentacji. 8. Realizacja robót budowlanych odbywać się będzie w czynnym i użytkowanym obiekcie Zamawiającego. Prace mogą być wykonywane: - w godzinach między 8:00-20:00 w poniedziałki, wtorki, środy, czwartki, piątki oraz soboty i niedziele. Wykonawca zobowiązany jest do takiej organizacji i realizacji robót, aby do minimum ograniczyć utrudnienia wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia. 9. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie przez Wykonawcę wizji lokalnej obiektu, w którym będą wykonywane roboty budowlane oraz wizji lokalnej przyległego terenu dla oceny warunków dojazdów i dojść oraz możliwości zastosowania sprzętu związanego z wykonywaniem robót. 10. Wykonawca ma obowiązek do wykonania przedmiotu zamówienia: a) zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; b) zgodnie ze złożoną ofertą i kosztorysem ofertowym; c) zgodnie z postanowieniami umowy i dokumentacją wskazaną w punkcie III.A.4; d) zgodnie z obowiązującym prawem, a w szczególności z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz.U. z 2013r. poz. 1409 z późn. zm.); - ustawą z dnia 16 kwietnia 2004r. o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2004r. Nr 92, poz.881 z późn. zm.); - ustawą z dnia 23 lipca 2003r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003r. 162 poz.1568 ze zm.); - przepisami wykonawczymi do w/w ustaw, oraz innymi obowiązującymi przepisami prawnymi związanymi z realizowanym przedmiotem zamówienia; e) zgodnie z przepisami BHP i ppoż.; f) zgodnie z wiedzą techniczną i zasadami sztuki budowlanej; g) z należytą starannością; h) zgodnie z poleceniami Zamawiającego; i) zgodnie z ustaleniami dokonanymi z Zamawiającym. 11. Terminy wykonania całości przedmiotu umowy: od 07.10.2014r. do 17.11.2014r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452612109
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000 zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. W przypadku, kiedy wadium jest wnoszone w pieniądzu, należy je wpłacić przelewem z dopiskiem - wadium: przetarg nieograniczony, remont pokrycia dachu - na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Zachodni WBK S.A. 14 1090 1098 0000 0000 0901 5764. 4. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 5. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający wymaga aby w swojej treści zawierało zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty pełnej kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz przewidywało bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w punkcie XIV.10 i w punkcie XIV.11 SIWZ. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych, niż pieniądz, formach określonych w punkcie XIV.2, oryginał dokumentu wadialnego należy złożyć w oddzielnej, opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, należy załączyć do oferty. Oryginalne dokumenty wadium będą zdeponowane w kasie Zamawiającego, pokój nr 109 (budynek czerwony). 7. Zamawiający, z zastrzeżeniem punktu XIV.10 i punktu XIV.11 SIWZ, zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art.46 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1 lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 12. Wykonawca, którego oferta nie zostanie zabezpieczona wadium zostanie wykluczony z postępowania. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amuz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach