Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE POKRYCIA DACHU BUDYNKU WRAZ Z ROBOTAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI W OBIEKCIE ZAKŁADU RADIOTERAPII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE

Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny ogłasza przetarg

  • Adres: 42-200 Częstochowa, Bialska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 343 673 753 , fax. 343 651 756
  • Data zamieszczenia: 2019-06-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny
    Bialska 104
    42-200 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. 343 673 753, fax. 343 651 756
    REGON: 12810530000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalparkitka.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE POKRYCIA DACHU BUDYNKU WRAZ Z ROBOTAMI UZUPEŁNIAJĄCYMI W OBIEKCIE ZAKŁADU RADIOTERAPII WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. NMP W CZĘSTOCHOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie pokrycia dachu budynku wraz z robotami uzupełniającymi w obiekcie Zakładu Radioterapii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NMP w Częstochowie, ul. Bialska 104/118. 2.Roboty budowlane polegające na remoncie dachu znajdującego się w Zakładzie Radioterapii Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NPM będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowo- kosztorysowej opracowanej przez Pracownię Projektową „Zych Arch” Dominik Zych, ul. Szkolna 236k, 42-100 Kłobuck (Dokumentacja projektowo- kosztorysowa dotycząca przedmiotu zamówienia jest kompletna z punktu widzenia przepisów prawa i wykonana zgodnie z art. 34 ustawy Prawo budowlane oraz wg Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego Dz.U. z 2003 nr 120, poz.1133). 3.Zamawiający wymaga aby roboty budowlane były realizowane w sposób umożliwiający realizację procedur medycznych w pomieszczeniach przyległych do remontowanych. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa: 1)Projekt budowlany. 2)Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 3)Przedmiar robót zawierający branżę: a) budowlaną (roboty rozbiórkowe i naprawcze), b) budowlaną (wykonanie warstw dachu oraz wykonanie odwodnienia). Dokumentacja ta jest załącznikiem do ogłoszenia o przetargu i jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.szpitalparkitka.compl. 5.Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie – Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem ,,minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowania poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów,uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. 6.Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7.Konieczne jest przeprowadzenie wizji lokalnej przed przystąpieniem do złożenia oferty. Termin należy uzgodnić z p. Piotrem Plutą - tel. (34) 367 32 52. 8.Klasyfikacja według Wspólnego Słownika Zamówień CPV: Główny przedmiot zamówienia: 45.00.00.00-7 - Roboty budowlane Pozostałe kody: 45.11.13.00-1 - Roboty rozbiórkowe 45.11.30.00-2 - Roboty na placu budowy 45.21.51.40-0 - Roboty budowlane w zakresie obiektów szpitalnych 45.22.00.00-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane 45.30.00.00-0 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.32.00.00-6 - Roboty izolacyjne 45.40.00.00-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 71.22.00.00-6 - Usługi projektowania architektonicznego 71.22.10.00-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych 71.24.20.00-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów 71.24.40.00-0 - Kalkulacja kosztów, monitoring kosztów 71.24.50.00-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje 71.24.70.00-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi 71.24.80.00-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją 71.25.00.00-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe 9.TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: a)rozpoczęcie realizacji przedmiotu zamówienia: w dniu następnym po podpisaniu umowy; b)zakończenie całości robót i odbiór końcowy: 90 dni od dnia zawarcia umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W terminie 3 dni od dnia opublikowania na stronie internetowej Zamawiającego www.szpitalparkitka.com.pl informacji o, której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia o przynależności do grupy kapitałowej wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który nie przynależy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację o braku przynależności do grupy kapitałowej wraz z ofertą. 2. DOKUMENTY, KTÓRE WYKONAWCY MUSZĄ ZŁOŻYĆ W OFERCIE: 1)Wypełniony i podpisany Formularz Oferty, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ (w oryginale). Do oferty należy dołączyć aktualne dokumenty potwierdzające status prawny Wykonawcy, np. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Oferta nie musi zawierać tych dokumentów w przypadku wskazania w ofercie przez Wykonawcę, że są one dostępne w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z w/w dokumentów. 2)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, stanowiące Załącznik Nr 2 do SIWZ (w oryginale). 3)Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Załącznik Nr 3 do SIWZ (w oryginale). 4)Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy). Upoważnienie osób podpisujących ofertę musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie, ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/ych się o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 5)Dokument (np. zobowiązanie), o którym mowa w § 7 ust. 3 SIWZ, złożony, w oryginale, sporządzony zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ. 3.FORMA SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCÓW OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW: 1)Dokumenty lub oświadczenia, o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. poz. 1126 ze zm.), zwanym dalej ,,rozporządzeniem”, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. 2)Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów lub oświadczeń, które każdego z nich dotyczą. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem powinno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 3)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w rozporządzeniu, wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 4)Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach