Przetargi.pl
ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE ODCINKA ULICY GRANICZNEJ, REMONCIE ULICY JAGODOWEJ ORAZ REMONCIE ODCINKA ULICY ANDERSA BOCZNEJ W GORLICACH

Miasto Gorlice ogłasza przetarg

  • Adres: 38-300 Gorlice, ul. Rynek
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 183 551 252 , fax. 183 551 212
  • Data zamieszczenia: 2019-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Gorlice
    ul. Rynek 2
    38-300 Gorlice, woj. małopolskie
    tel. 183 551 252, fax. 183 551 212
    REGON: 49189320400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorlice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ROBOTY BUDOWLANE POLEGAJĄCE NA REMONCIE ODCINKA ULICY GRANICZNEJ, REMONCIE ULICY JAGODOWEJ ORAZ REMONCIE ODCINKA ULICY ANDERSA BOCZNEJ W GORLICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest wykonanie następujących robót budowlanych: 1) Wykonanie remontu odcinka ulicy Andersa bocznej (dł. 170 m, szer. 3,5 m) wraz ze zjazdami w zakresie: a) Roboty pomiarowe, b) Profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, c) Wyrównanie i zagęszczenie istniejącej podbudowy kruszywa łamanego gr. 5 cm po zagęszczeniu, d) Nawierzchnia z mieszanki mineralno-bitumicznej - warstwa ścieralna o grubości po zagęszczeniu 6 cm, e) Obustronne pobocza z kruszywa łamanego o szer. 0,50 do 0,75 m. 2) Wykonanie remontu odcinka ulicy Granicznej (dł. 419 m, szer. 4,5 m) wraz ze zjazdami w zakresie: a) Roboty pomiarowe, b) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni oraz warstwy wyrównawczej, c) Wykonanie odwodnienia liniowego z elementów betonowych z rusztem żeliwnym szer. 30 cm i długości 5 m z odprowadzeniem do istniejącego rowu, d) Profilowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonem śr. grubości 4 cm po zagęszczeniu, e) Nawierzchnia ścieralna z asfaltobetonu gr. 4 cm po zagęszczeniu, f) Obustronne pobocza z kruszywa łamanego gr. 8 cm o szer. 0,5-0,75 m, 3) Wykonanie remontu ulicy Jagodowej (dł. 398 m, szer. 4 m) wraz ze zjazdami w zakresie: a) Roboty pomiarowe, b) Mechaniczne oczyszczenie i skropienie istniejącej nawierzchni oraz warstwy wyrównawczej, c) Frezowanie około 20% istniejącej nawierzchni – 5 cm, d) Profilowanie istniejącej nawierzchni asfaltobetonem śr. grubości 4 cm po zagęszczeniu, e) Nawierzchnia ścieralna z asfaltobetonu gr. 4 cm po zagęszczeniu, f) Obustronne pobocza z kruszywa łamanego (z wyłączeniem odcinka przy chodniku z kostki brukowej). 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa poniższa dokumentacja: 1) Mapa zasadnicza z zaznaczonym zakresem remontu odcinka ulicy Andersa bocznej – zał. nr 1 do SIWZ, 2) Przedmiar robót: Remont odcinka ulicy Andersa bocznej, z tym że stanowi on dokument pomocniczy w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia, który ze względu na charakter ryczałtowy wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą – zał. nr 2 do SIWZ, 3) Mapa zasadnicza z zaznaczonym zakresem remontu odcinka ulicy Granicznej – zał. nr 3 do SIWZ, 4) Przedmiar robót: Remont odcinka ulicy Granicznej, z tym że stanowi on dokument pomocniczy w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia, który ze względu na charakter ryczałtowy wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą – zał. nr 4 do SIWZ, 5) Mapa zasadnicza z zaznaczonym zakresem remontu ulicy Jagodowej – zał. nr 5 do SIWZ, 6) Przedmiar robót: Remont ulicy Jagodowej, z tym że stanowi on dokument pomocniczy w celu doprecyzowania opisu przedmiotu zamówienia, który ze względu na charakter ryczałtowy wynagrodzenia nie będzie stanowił podstawy do rozliczeń pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą – zał. nr 6 do SIWZ, 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dla remontu odcinka ulicy Granicznej, remontu ulicy Jagodowej i remontu odcinka ulicy Andersa bocznej – zał. nr 7 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3000,00 zł (słownie zł: trzy tysiące 00/100) Wadium musi obejmować okres związania ofertą to jest 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018, poz. 110 ze zm.). Zamawiający poza formami wnoszenia wadium ww. nie dopuszcza innych form jego wnoszenia. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Nr 59 2030 0045 1110 0000 0160 8370 W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. Uznanie rachunku Zamawiającego musi nastąpić najpóźniej w terminie składnia ofert. Wadium w formie innej niż pieniądz należy wnieść najpóźniej w terminie składnia ofert, wraz z ofertą jako oddzielny dokument lub złożyć w kasie Zamawiającego: Kasa UM Gorlice (czynna: poniedziałek w godz. 8.30 – 14.30, wtorek do piątek 8.00 – 14.30). Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w formie oryginału. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniach lub gwarancjach data wygaśnięcia poręczenia lub gwarancji obejmować musi co najmniej 30 dniowy termin związania ofertą. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wykonawcy. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: a) jeżeli Wykonawca którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. b) jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1. Na ofertę składają się: 1. Wypełniony formularz „OFERTA”, który należy sporządzić w postaci papierowej ściśle wg wzoru formularza stanowiącego zał. nr 9 do SIWZ. Formularz musi być podpisany przez osobę/osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych wykonawcy, 2. Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w imieniu wykonawcy lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów; 1.2. Jeżeli Wykonawca, który na podstawie art. 22a ustawy Pzp, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, składa wraz z ofertą zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia; 1.3.Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2019 r. poz. 369) celem zbadania czy nie zachodzi przesłanka wykluczenia wykonawcy z postępowania określona w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wykonawca może wykorzystać wzór oświadczenia stanowiącego zał. nr 12 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach