Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi dz. nr ew. 184 w m. Bukowina, gmina Długołęka

Gmina Długołęka ogłasza przetarg

  • Adres: 55-095 Długołęka, Robotnicza 12
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Długołęka
    Robotnicza 12
    55-095 Długołęka, woj. dolnośląskie
    REGON: 931935017
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://dlugoleka.bip.net.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi dz. nr ew. 184 w m. Bukowina, gmina Długołęka
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi dz. nr ew. 184 w m. Bukowina, gmina Długołęka, w zakresie:1) wykonanie robót przygotowawczych, rozbiórkowych i ziemnych;2) wymiana istniejącej nawierzchni tłuczniowo-gruntowej na nawierzchnię bitumiczną;3) wykonanie pobocza z kruszywa łamanego;4) wykonanie zjazdów i dojść do posesji z kruszywa łamanego;5) wykonanie regulacji pionowych studzienek;6) wykonanie i uzgodnienie tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzonych robót;7) wykonanie i uzgodnienie oznakowania drogowego docelowej organizacji ruchu (o ile będzie konieczne). Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia opisany jest w niniejszej SWZ, w tym w Projekcie umowy (Załącznik nr 1 do SWZ) oraz:1) dokumentacji projektowej (Załącznik nr 8 do SWZ),2) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB) (Załącznik nr 9 do SWZ),3) przedmiarze robót (Załącznik nr 10 do SWZ) - dokument pomocniczy, ma charakter jedynie poglądowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100).2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i musi obejmować pełen okres związania ofertą.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 299 oraz z 2022 r. poz. 807 i 1079).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: (nr rachunku) 11 9584 1021 2003 0300 0101 0004, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Oleśnicy – Oddział w Długołęce, tytułem: Wadium - ZP.271.46.2023.KM – Roboty budowlane polegające na remoncie nawierzchni drogi dz. nr ew. 184 w m. Bukowina, gmina Długołęka, tak, aby na dzień i godzinę wyznaczoną na składanie ofert znajdowało się na rachunku bankowym Zamawiającego.5. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem.6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym wskazanym w ww. ust. 4.(dalej w SWZ)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: warunek zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca spełni warunki jeśli wykaże, że:a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), co najmniej 1 robotę budowlaną obejmującą swoim zakresem wykonanie przebudowy i/lub budowy i/lub remontu drogi o nawierzchni bitumicznej o powierzchni minimum 250 m2 i wartości nie mniejszej niż 150 000 zł brutto i która to robota została wykonana należycie;b) dysponuje lub będzie dysponował min. 1 osobą skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w branży drogowej bez ograniczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach