Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego

Powiat Suski ogłasza przetarg

  • Adres: 34-200 Sucha Beskidzka, ul. Kościelna
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 33 875 79 00 , fax. 33 874 15 52
  • Data zamieszczenia: 2018-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suski
    ul. Kościelna 5 b
    34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie
    tel. 33 875 79 00, fax. 33 874 15 52
    REGON: 072181675
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na remoncie i przebudowie dróg powiatowych na terenie powiatu suskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: Część nr 1: Zadanie A: Remont drogi powiatowej nr 1692 K Zawoja – Podpolice – Sucha Góra w miejscowości Zawoja km 1+300m – 1+420m, km 1+690 – 1+980m, km 3+090m – 3+640m, km 3+330 – 3+360m, w miejscowości Skawica km 5+640m – 5+810m, km, km 6+410m – 6+460m, km 6+670m – 6+700m, km 6+820m – 6+870m, km 6+910m – 7+120m, km 7+080m – 7+100m, , km 7+220m – 7+395m, km 7+435m – 7+470m, km 7+395m – 7+475m, km 7+540m – 7+590m Część nr 2: Zadanie B: Remont drogi powiatowej nr K1692 Zawoja – Podpolice – Sucha Góra w miejscowości Zawoja km 1+690m – 3+640m, odc. km 3+640m - 3+670m, w miejscowości Skawica odc. km 6+040 – 6+090m, km 6+145 – 6+350m, km 6+360m – 6+380m, km 7+010– 7+120m, km 7+158m – 7+190m wraz z remontem przepustów w km 7+160m i km 6+360m. Część nr 3: Zadanie A: Remont drogi powiatowej nr 1691K Skawica – Warty – Juszczyn w miejscowości Skawica w km 1+900m – 2+150m, km 2+230m – 2+510m, km 3+230m – 3+620m, km 3+873m – 3+895m, w miejscowości Juszczyn w km 9+750m – 9+930m, km 9+945m – 9+965m, km 10+310m – 12+010m Cześć nr 4: Zadanie B: Remont drogi powiatowej nr 1691K Skawica – Warty – Juszczyn na odcinkach km 2+150m – 2+230m, km 9+750m – 12+010m. Część nr 5: Przebudowa drogi powiatowej 1688K Maków Podhalański – Żarnówka – Wieprzec – Kojszówka, o klasie technicznej Z, na odcinku w km od 12+560 do km 13+060 w miejscowości Kojszówka polegająca na przebudowie jezdni, poboczy gruntowych oraz wymianie przepustów pod drogą 3. Nawierzchnie z mas min.- asf. należy wykonać całą szerokością jezdni (bezszwowe rozścielanie masy); 4. Przedmiary robót w/w prac stanowią Załącznik Nr Ia - Ie do niniejszej specyfikacji. Przy czym przedmiar robót nr Ia dotyczy Części nr 1 zamówienia, przedmiar robót nr Ib dotyczy Części 2 zamówienia, przedmiar robót nr Ic dotyczy części nr 3 zamówienia, przedmiar robót nr Id dotyczy części nr 4 zamówienia, przedmiar robót nr Ie dotyczy części nr 5 zamówienia.. 5. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dla przedmiotowego zadania stanowi Załącznik Nr II do niniejszej specyfikacji. Dokumentacja techniczna dla Części nr 5 zamówienia stanowi załącznik nr III do siwz. 9. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówień Publicznych stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu całości lub części robót objętych przedmiotem zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego w przypadku oszczędności poprzetargowych, na warunkach zbliżonych do określonych w niniejszym postępowaniu. pozostałe szczegółowe informacje w siwz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: a) Dla Części nr 1: 13 000,00 zł. b) Dla Części nr 2: 3 000,00 zł. c) Dla Części nr 3: 30 000,00 zł. d) Dla Części nr 4: 1 000,00 zł. e) Dla Części nr 5: 7 000,00 zł. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: nr 31 2030 0045 1110 0000 0155 1450 (Bank BGŻ BNP Paribas S.A) z adnotacją „wadium – numer sprawy WZ.272.18.2018”. Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczególnych wymagań. Zamawiający uzna spełnienie warunku na podstawie oświadczenia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Do wypełnionego formularza oferty (wzór stanowi Załącznik Nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia) oferent jest zobowiązany dołączyć następujące dokumenty: 1) sporządzone przez wykonawcę kosztorysy ofertowe stanowiące Załącznik A - dla części nr 1 zamówienia, Załącznik B dla Części nr 2 zamówienia, Załącznik C - dla Części nr 3 zamówienia, Załącznik D dla Części nr 4 zamówienia, Załącznik E dla Części nr 5 zamówienia. do formularza oferty (w zależności od Części zamówienia, na którą wykonawca składa ofertę), 2) oświadczenie - wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do siwz, 3) oświadczenie– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do siwz, 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych w oryginale lub kopii potwierdzonej notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach