Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji i części pomieszczeń budynku PT KRUS w Augustowie przy ul. Młyńskiej 29 oraz schodów zewnętrznych

Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15-099 Białystok, ul. Legionowa 18
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7497300 , fax. 85 7497310
  • Data zamieszczenia: 2015-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Białymstoku
    ul. Legionowa 18 18
    15-099 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 7497300, fax. 85 7497310
    REGON: 01251326200489
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krus.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji i części pomieszczeń budynku PT KRUS w Augustowie przy ul. Młyńskiej 29 oraz schodów zewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są Roboty budowlane polegające na remoncie elewacji i części pomieszczeń budynku PT KRUS w Augustowie przy ul. Młyńskiej 29 oraz schodów zewnętrznych. 2. Zamówienie obejmuje roboty budowlane polegające na remoncie: 1) części pomieszczeń budynku w zakresie: a) likwidacji pęknięć i ubytków tynków wewnętrznych ścian i sufitów; b) oczyszczenia, mycia i malowania ścian, c) wymiany wykładzin podłóg z listwami przypodłogowymi, d) wymiany puszek i odgałęźników instalacyjnych podtynkowych, natynkowych e) wymiany podtynkowych wyłączników, f) demontażu i ponownego montażu opraw oświetleniowych 2) zewnętrznej elewacji budynku i elementów zewnętrznych w zakresie a) remontu tynków elewacyjnych wraz z ich ponownym malowaniem, b) konserwacji klinkierowanych okładzin elewacji, c) remoncie schodów zewnętrznych. 3. Roboty budowlane zostaną zrealizowane w budynku zlokalizowanym w Augustowie przy ul. Młyńskiej 29 o kubaturze 5.970,00 m3. Budynek biurowy o 3 kondygnacjach nadziemnych, wzniesiony i oddany do użytku w 1995 r. 4. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie koszty zabezpieczenia terenu budowy na okres wykonywania przedmiotu umowy. Należy uwzględnić, iż roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowo - techniczna (załącznik nr 9 do SIWZ): 1) projekt budowlany, 2) projekt wykonawczy, 3) przedmiar robót, 4) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 6. Zamawiający zaznacza, że załączony przedmiar ma wyłącznie charakter pomocniczy i orientacyjny, a podstawą do obliczenia ryczałtowej ceny oferty jest dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB). 7. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być realizowane zgodnie z projektem budowlanym i wykonawczym, a także innymi decyzjami i warunkami wydanymi na potrzeby realizacji przedmiotowego zamówienia. 8. Zamawiający zaleca przeprowadzić wizję lokalną w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Osobą upoważnioną do kontaktowania się z Wykonawcami w sprawie wizji lokalnej jest Bogdan Korolczuk, nr tel. 85 749-73-56. Termin wizji lokalnej powinien zostać wcześniej uzgodniony telefonicznie. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi wyłącznie Wykonawca. 9. Wykonawca musi udzielić co najmniej 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości na wykonane roboty, liczone od daty odbioru całości zamówienia. Wykonawca musi udzielić gwarancji jakości na urządzenia odpowiednio do okresu gwarancji udzielanej przez producenta, lecz nie mniej niż 24 miesiące, liczone od daty odbioru całości zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnej bieżącej konserwacji zgodnej z zasadami sztuki lub zaleceniami producenta i naprawy ewentualnych usterek i wad. 10. Wszelkie nazwy materiałów określone w opisie technicznym przedmiotu zamówienia należy rozumieć jako przykładowe o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w opisie szczegółowym przedmiotu zamówienia, co wyraża się niedopuszczeniem przez Zamawiającego składania ofert wariantowych. Podane w opisach ewentualne nazwy własne mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. 11. Zgodnie z art. 30 ust. 4 P.z.p. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne, które spełniają wszystkie wymagania techniczne i funkcjonalne wymienione w SIWZ, przy czym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w treści złożonej oferty ich równoważność, załączając stosowne opisy techniczne i/lub funkcjonalne. Ponadto jeżeli zastosowanie rozwiązań równoważnych pociąga za sobą konieczność dokonania zmian projektowych w dokumentacji technicznej załączonej do SIWZ, Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania dokumentacji zamiennej uwzględniającej wprowadzone zmiany na koszt własny i uzyskania jej akceptacji przez autora dokumentacji technicznej stanowiącej załącznik do SIWZ oraz, o ile to wymagane, uzyskania również uzgodnień (zezwoleń, pozwoleń itp.) lub decyzji odpowiednich instytucji, podmiotów i organów administracyjnych. 12. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną - w przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca wyłoniony w drodze przetargu do realizacji zamówienia musi dostarczyć powyższe dokumenty przy końcowym odbiorze zamówienia. 13. Przy realizacji zamówienia Wykonawca umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie, jakiego rodzaju materiały są lub mają być użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 14. Z chwilą przejęcia terenu budowy Wykonawca staje się właścicielem i posiadaczem odpadów, z którymi będzie postępował zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013, poz. 21) oraz ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. - Prawo ochrony środowiska (Dz. U. z 2013 r., poz. 1232 z późn. zm.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości na roboty budowlane
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach