Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na remoncie dachu wielofunkcyjnej hali sportowej znajdującej się na terenie AWF Katowice przy ul. Szmausa 1

Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-060 Katowice, Mikołowska 72A
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach
    Mikołowska 72A
    40-060 Katowice, woj. śląskie
    REGON: 000327882
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.katowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na remoncie dachu wielofunkcyjnej hali sportowej znajdującej się na terenie AWF Katowice przy ul. Szmausa 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie inwestycji polegającej na Modernizacji dachu Wielofunkcyjnej hali sportowej z pływalnią Akademii Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach, znajdującej się przy ul. Szmausa 1.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa oraz przedmiar robót stanowiące załącznik 6 i 7 do SWZInformacje w zakresie zasad realizacji przedmiotu zamówienia, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 2 do SWZ - projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość i termin wnoszenia wadium:Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 47 000,00 zł (słownie: czterdzieści siedem tysięcy złotych 00/100)ofert (w przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego o skuteczności wniesienia decyduje data uznania rachunku bankowego Zamawiającego).Forma wadium:Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy zamawiającego,2) gwarancjach bankowych,3) gwarancjach ubezpieczeniowych,4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 2080).Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna:Wadium wnoszone w innej formie niż pieniądze musi:1) być ważne przez cały okres związania ofertą,2) zapewniać możliwość zaspokojenia roszczeń zamawiającego bezwarunkowo, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie,3) przewidywać możliwość zatrzymania przez Zamawiającego wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 u.p.z.p.Sposób wnoszenia wadium:1) wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na konto Akademia Wychowania Fizycznego im. Jerzego Kukuczki w Katowicach – ING Bank Śl. nr 21 1050 1214 1000 0024 4199 81072) z adnotacją „Wadium w sprawie nr ZP/03/2023”, zaś potwierdzenie dokonanej wpłaty w formie zaleca się dołączyć do oferty.3) wadium wnoszone w pozostałych formach winno być wniesione przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, dokument poręczenia lub gwarancji winien być złożony w oryginale w postaci elektronicznej podpisane przez Gwaranta, tj. wystawcę gwarancji/poręczenia zgodnie z właściwymi przepisami prawa regulującymi zasady wystawienia gwarancji/poręczenia.Uwaga: oryginał dokumentu należy złożyć, jako osobny plik (w sposób pozwalający na jego zwrot bez naruszenia jej integralności) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować do jednego pliku, jako archiwum (ZIP)Zwrot wadium:1) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia jednej z okoliczności: upływu terminu związania ofertą; zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji, gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia2) Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; którego oferta została odrzucona; po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.3) Złożenie wniosku o zwrot wadium powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust 1 oraz 109 ust 1 pkt 4), 5), 7), 8) oraz spełniają poniżej określone warunki tj.:I znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej rozumianej, jako:a) posiadanie przez Wykonawcę ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności z sumą ubezpieczenia na poziomie min. 5 000 000,00 zł (słownie: pięć milionów złotych 00/100).Uwaga: *W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) ubezpieczenie winien posiadać każdy z Wykonawców występujących wspólnie lub wszyscy wykonawcy mogą być ubezpieczeni w ramach jednej łącznej polisy z zastrzeżeniem, iż suma gwarancyjna ubezpieczenia polisy indywidualnej lub łącznej nie może być niższa od określonej w warunku udziału w postępowaniu.b) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej przez wykonawcę na poziomie min. 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych) na dzień składania ofertUwaga: *W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) minimalne środki/zdolność kredytową winien posiadać jeden z Wykonawców występujących wspólnie, lub posiadane przez nich środki/zdolność kredytowa łącznie nie mogą być niższe od wysokości określonej w warunku udziału w postępowaniuII wykazują zdolność techniczną lub zawodową, rozumianą, jako:a) zrealizowanie w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, min. dwóch robót budowlanych o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze - w szczególności polegających na remoncie dachu obiektu wielkopowierzchniowego o min. powierzchni dachu 5000 m2 wykonanych w technologii membrany PVC o minimalnej wartości 1 000 000,00 zł dla każdej z wykonanych robótUwaga: *W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) doświadczenie winien posiadać jeden z Wykonawców występujących wspólnie lub wszyscy wykonawcy mogą spełniać warunek łącznie z zastrzeżeniem, iż suma ilości i kwot robót nie mogą być niższe od określonych w warunku udziału w postępowaniu.b) dysponowanie co najmniej jedną osobą, która zostanie skierowana przez Wykonawcę do realizacji w zakresie nadzoru oraz kierowania robotami budowlanymi, tj.: posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie polegające na kierowaniu budową lub innymi robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń, których zakres uprawnia do pełnienia funkcji kierownika robót budowlanych w zakresie wskazanym powyżej oraz posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowalnymi po uzyskaniu uprawnień. Osoba musi być członkiem właściwej izby samorządu zawodowego;c) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – posiadanie średniorocznego zatrudnienia (umowa o pracę nie mniej niż w wymiarze pełnego etatu) w liczbie co najmniej 40 pracowników.*W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) wymóg winien spełniać w całości jeden z Wykonawców występujących wspólnie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-08

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach