Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie rozdzielni głównej w Budynku Głównym nr 1 przy ul. Wały Chrobrego 1-2, w ramach inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku do przepisów przeciwpożarowych.

Akademia Morska w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-500 Szczecin, Wały Chrobrego
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 914 809 400 , fax. 914 809 575
  • Data zamieszczenia: 2020-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Akademia Morska w Szczecinie
    Wały Chrobrego 1-2
    70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 914 809 400, fax. 914 809 575
    REGON: 14512900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.am.szczecin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: publiczna uczelnia wyższa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie rozdzielni głównej w Budynku Głównym nr 1 przy ul. Wały Chrobrego 1-2, w ramach inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku do przepisów przeciwpożarowych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie rozdzielni głównej w Budynku Głównym nr 1 przy ul. Wały Chrobrego 1-2, w ramach inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku do przepisów przeciwpożarowych, zgodnie z załączoną do SIWZ dokumentacją przetargową. 2. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w Budynku Głównym Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Wały Chrobrego 1-2 robót budowlanych polegających na przebudowie rozdzielni w budynku nr 1, w ramach inwestycji polegającej na dostosowaniu budynku do przepisów przeciwpożarowych. W szczególności w ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać: a. demontaż istniejącej rozdzielnicy RG, b. identyfikację, weryfikację i opis istniejących obwodów, c. uzgodnienie z ENEA Operator zasilania tymczasowego z czasowym wyłączeniem istniejącego układu pomiarowego, d. prace budowlane w istniejącej rozdzielni, e. tymczasowe zasilenie obwodów serwerowni w uzgodnieniu z Zamawiającym, f. montaż nowej rozdzielnicy, g. podpięcie istniejących obwodów z ich ewentualnym przedłużeniem, h. załączenie rozdzielnicy do pracy i jej próby funkcjonalne. W ramach przedmiotu zamówienia należy wykonać także wszelkie niezbędne roboty towarzyszące, w tym roboty zabezpieczające odpowiednie warunki BHP, wprowadzenie niezbędnych środków bezpieczeństwa umożliwiających bezpieczną pracę, podjęcie niezbędnych środków zabezpieczających przed dostępem osób trzecich, wykonanie zabezpieczenia przed uszkodzeniami i zabrudzeniami istniejących urządzeń, powierzchni, stolarki drzwiowej i okiennej, mebli i wyposażenia, demontaż i ponowny montaż ewentualnych elementów utrudniających dostęp, usunięcie z budynku i wywóz do utylizacji gruzu, śmieci i materiałów z rozbiórki i demontażu (Zamawiający zastrzega sobie możliwość podjęcia decyzji o ewentualnym pozostawieniu niektórych materiałów rozbiórkowych do jego dyspozycji – wówczas Wykonawca złoży te materiały w miejscu wskazanym przez Zamawiającego), roboty porządkowe, tymczasowe zabezpieczenia elementów narażonych na uszkodzenie w trakcie prowadzonych prac rozbiórkowych, budowlanych, montażowych lub transportowych. Po zakończeniu wykonywania przedmiotu umowy należy dostarczyć Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, składającą się z niezbędnych rysunków z projektu technicznego z naniesionymi ewentualnymi zmianami powykonawczymi, oświadczeń, protokołów prób i sprawdzeń, pomiarów elektrycznych, kart utylizacji materiałów pozyskanych w trakcie rozbiórki (w tym m.in. kart utylizacji gruzu, złomu metalowego, gumy, plastiku, szkła, drewna i ewentualnych innych materiałów rozbiórkowych) i innych niezbędnych dokumentów, składających się na dokumentację powykonawczą, wymaganą zgodnie z ustawą Prawo budowlane. Uwaga 1: Przedmiot zamówienia należy wykonać w zakresie opisanym w powyższym Opisie przedmiotu zamówienia. Dokładne ilości robót do wykonania wynikają z Projektu Wykonawczego, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ. Sposób wykonania i odbioru robót jest opisany w Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, stanowiącej Załącznik nr 9 do SIWZ. Ponadto przedmiot zamówienia jest opisany pomocniczo w Przedmiarze Robót, stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ, jednakże ilości przedstawione w poszczególnych pozycjach Przedmiaru robót, ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe, mają jedynie charakter pomocniczy/posiłkowy. Oznacza to, że wykonanie wszystkich robót budowlanych i instalacyjnych, montażowych oraz wyposażenia, niezbędnych w celu poprawnego funkcjonowania infrastruktury będącej przedmiotem zamówienia – nawet jeśli elementy te nie zostały ujawnione w Przedmiarze robót – wchodzi w zakres zamówienia. W związku z powyższym Zamawiający zaleca odbycie wizji lokalnej przed złożeniem Oferty. Niedokonanie wizji lokalnej przez Wykonawcę przed złożeniem Oferty nie będzie czynnikiem uzasadniającym ewentualne nieujęcie przez niego robót w wycenie i nie będzie podstawą do jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego. Wymienione wyżej załączniki, w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy nimi, mają następującą hierarchię ważności (dotyczy także hierarchii jako załączniki do przyszłej Umowy), od najważniejszego: zał. nr 9, 8, 10. Każdą stwierdzoną rozbieżność pomiędzy tymi dokumentami należy zgłosić Zamawiającemu i uzgodnić właściwy sposób wykonania z Inspektorem nadzoru oraz Zamawiającym. Uwaga 2: Obiekt jest w ciągłym użytkowaniu, dlatego codziennie, po zakończeniu prac miejsce wykonywania należy uprzątnąć oraz doprowadzić do stanu umożliwiającego normalne użytkowanie (w tym zmyć podłogi w przypadku prac pylących). Miejsce pracy oraz wykonane instalacje należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek takiej organizacji pracy, która nie utrudni działalności Zamawiającego i nie uniemożliwi prawidłowej pracy kadry, studentów oraz administracji Uczelni. Wyłączenie zasilania dowolnych pomieszczeń możliwe będzie tylko w godzinach 18.00 – 7.00 oraz w weekendy. W przypadku konieczności wyłączenia zasilenia w dni robocze w godz. 7.00 – 18.00 należy uzgodnić ten fakt z Zamawiającym z 2 – dniowym wyprzedzeniem. Jeśli wyłączenie potrwa > 2 h, należy dodatkowo zapewnić zapasowe zasilanie. W przypadku każdego wyłączenia zasilania obwodów strategicznych, tj. serwerowni, systemów zabezpieczających, SSWiN, systemu alarmu pożarowego, należy zapewnić zasilanie zapasowe. 3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem ww. wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowęj (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 27.08.2020 r. godz. 12.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem. 4. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: 1) Montaż instalacji elektrycznych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/262-05/20 na Przebudowa rozdzielni głównej w BG nr 1 przy ul. Wały Chrobrego 1-2 2) poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancji bankowych; 4) gwarancji ubezpieczeniowych; 5) poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. 5. Brak wniesienia wadium lub wniesienie wadium w niewłaściwej formie (w tym w szczególności wniesienie wadium w pieniądzu w sposób inny niż przelew) spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Pzp. 6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP. 7. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach