Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 2 w Stobiernej o salę lekcyjną, kuchnię z zapleczem, jadalnię oraz o dwuoddziałowe przedszkole wraz z robotami zewnętrznymi.

Gmina Trzebownisko ogłasza przetarg

  • Adres: 36-001 Trzebownisko, Trzebownisko
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 177 713 700 , fax. 177 713 719
  • Data zamieszczenia: 2020-07-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebownisko
    Trzebownisko 976
    36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie
    tel. 177 713 700, fax. 177 713 719
    REGON: 69058215700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.trzebownisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 2 w Stobiernej o salę lekcyjną, kuchnię z zapleczem, jadalnię oraz o dwuoddziałowe przedszkole wraz z robotami zewnętrznymi.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są: Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie Szkoły Podstawowej nr 2 w Stobiernej o salę lekcyjną, kuchnię z zapleczem, jadalnię oraz o dwuoddziałowe przedszkole wraz z robotami zewnętrznymi. W ramach zadania inwestycyjnego pn.:”Rozbudowa szkoły nr 2 w Stobiernej poprzez dobudowanie dwóch oddziałów przedszkolnych i kuchni oraz stołówki szkolnej” Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1)Roboty budowlane w zakresie rozbudowy Szkoły o dobudowanie 3 segmentów wraz z przebudową części pomieszczeń. - segment 1- segment przedszkolny- - segment 2- segment żywieniowy – dobudowanie stołówki wraz z przebudową części pomieszczeń w szkole - segment 3- segment szkolny - 2)Zagospodarowanie terenu Roboty wewnętrzne: a) Roboty demontażowe: demontaż istniejących podłóg, demontaż drzwi, okien b) Roboty rozbiórkowe c) Wykonanie nowych lub poszerzenie istniejących otworów d) Wyburzenia ścianek działowych e) Wykonanie zamurowani otworów, f) Wykonanie tynków g) Wykonanie posadzek z płytek i parkietu, wykładzina PCV, wykładzina dywanowa h) Wykonanie i uzupełnienie tynków w miejscach zamurowani lub rozkuć, i) Wykonanie nowych tynków i gładzi na ścianach wraz z malowaniem, j) Wykonanie okładzin ściennych z płytek ceramicznych, k) Montaż sufitów podwieszanych, l) Montaż rolet zewnętrznych aluminiowych sterowanych automatycznie m) Montaż parapetów, osłon na grzejniki n) Wykonanie i przebudowa instalacji wodno-kanalizacyjnej (woda ciepła, cyrkulacja, woda zmina, kanalizacja o) montaż dwóch hydrantów wraz z wykonaniem instalacji p) Montaż umywalek z bateriami q) Przebudowa i wykonanie instalacji gazowej wraz z wymianą gaziomierza r) Przebudowa i wykonanie instalacji centralnego ogrzewana wraz z montażem grzejnków s) Wykonanie i przebudowa instalacji elektrycznej t) Wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej – nawiewno-wywyiewnej w – jadalnia i kuchnia z zapleczem Roboty Zewnętrzne: a) Roboty rozbiórkowe niezbędne do wykonania robót: b) Wykonanie zamurowań niektórych otworów okiennych, w tym wykonanie termoizolacji uzupełniającej, c) W miejscach styków projektowanej rozbudowy z budynkiem istniejącym oraz w elewacji zdjęcie zewnętrznych powłok termoizolacji i okładzin ściennych oraz wykonanie termoizolacji z wełny, oraz dylatacji, d) Montaż okien wraz z parapetami i drzwi, w tym EI30, w ścianach zewnętrznych istniejącej szkoły, e) Wykonanie robót wykończeniowych wszystkich ościeży. f) Remont schodów zewnętrznych do zaplecza kuchennego remont wejścia do szkoły od strony przedszkola, g) Przebudowa kabli oświetlenia zewnętrznego, Lini nN i przyłącza energetycznego kolidującego z robotami h) Przebudowa kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej i) wycinka i karczowanie drzew i krzewów wraz z wykonaniem nasadzeń zastępczych, j) wykonanie nasadzeń zastępczych w terminie do dnia 31 kwietnia 2021r.- 4 sztuki brzoza brodawkowata obwód pnia na wysokości 1,0m min 6,0cm k) wykonanie utwardzenia przy od strony zachodniej l) remont drogi wewnętrznej: wykonanie nowego chodnika wzdłuż drogi wewnętrznej, wykonanie utwardzenia terenu na całej długości drogi wewnętrznej od strony południowej o szerokości 2m- nawierzchnia asfaltowa, m) wykonanie dojść do poszczególnych segmentów- nawierzchnia kostka betonowa, n) wymiana ogrodzenia przepompowni przy wejściu do przedszkola o) przeniesienie latarni -2 sztuki, likwidacja jednej latarni- przeniesienie na ścianę istniejącego budynku p) wykonanie bramy wjazdowej stalowej przesuwnej i furtki stalowej ogrodzeniowej q) przeniesienie istniejącego placu zabaw (wraz z rozbiórką części istniejącego ogrodzenia )w południową cześć działki wraz z wykonaniem nowego ogrodzenia ( ogrodzenie panelowe gr drutu 5mm, ocynkowane i malowane proszkowo, wys. 120cm wraz z podmurówką o gr. 5cm ,i furtki, zawiasy regulowane, zamek + wkładka + klucz+ klamka nierdzewna+ szyld nierdzewny) r) zagospodarowanie terenu: budowa chodników i dojazdów do wejścia do kuchni i do wejścia ewakuacyjnego, - w zakres zamówienia również wchodzi dostawa i montaż urządzeń i wyposażenia technologicznego kuchni i zaplecza wg projektu technologii kuchni, - w zakres zamówienia wchodzą wszystkie niezbędne prace umożliwiające uzyskanie, zgodnie z przepisami Prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie budynku oraz użytkowanie budynku zgodnie z przeznaczeniem wraz z zagospodarowaniem działki - do wykonawcy będzie wykonanie wszystkich niezbędnych prób, protokołów, badań oraz innych wszystkich niezbędnych dokumentów pozwalających uzyskać pozwolenie na użytkowanie (koszty pokryje wykonawca). Wykonawca przekaże zamawiającemu komplety wniosek o pozwolenie na użytkowanie wraz z załącznikami. - Roboty wykonywane będą na czynnym obiekcie i Wykonawca zobowiązany jest prowadzić prace w sposób umożliwiający wykonywanie statutowych zadań użytkownika przez cały okres prowadzenia robót. Teren robót, na którym będą prowadzone roboty budowlane będzie przekazywany sukcesywnie. Roboty w obrębie istniejącej kuchni mają być prowadzone w maksymalnie w czasie przerw świątecznych, ferii zimowych oraz wakacji, dopuszcza się wyłączenie istniejącej kuchni z pracy przez trzy miesiące w czasie roku szkolnego wstępnie: w kwietniu, maju i czerwcu 2021r. -należy przewidzieć zabezpieczenie terenu robót oraz ewentualne oddzielenia pomieszczeń objętych robotami ze szkołą, - malowanie pomieszczeń sąsiadujących z pomieszczeniami remontowanymi, - W trakcie realizacji robót dojazd do placu budowy do poszczególnych segmentów będzie się odbywał przez dwie bramy ( segment 1 i 2) oraz przez istniejące miejsca parkingowe przy drodze oraz plac zabaw który należy przenieść ( 2- segment żywieniowy), należy przewidzieć prace związane z zapewnieniem dojazdu ( np. ewentualne rozebranie części ogrodzenia i ponowny montaż). Po zakończonych robotach teren należy przywrócić do stanu pierwotnego istniejące miejsca parkingowe, wjazdy, tereny zielone, sąsiadujące z rozbudową pomieszczenia. Do Wykonawcy należy: urządzenie, zagospodarowanie i zabezpieczenie terenu robót oraz utrzymanie w/w składników w należytym stanie, w tym zabezpieczenie terenu robót przed dostępem osób postronnych, wykonanie i utrzymanie ogrodzenia terenu robót, dróg tymczasowych, dojazdów oraz zapewnienie dozoru budowy, oraz inne roboty towarzyszące zadaniu. - wykonanie inwentaryzacji powykonawczej
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 100.000,00 (słownie: sto tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2019.310). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: „Wpływy z tytułu wadium” Bank Spółdzielczy Jasionka Nr 24 9191 0000 2001 0000 0143 0062. 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – Urząd Gminy Trzebownisko w kancelarii pok. 7, a kserokopię dokumentu dołączyć do oferty. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust.4a oraz art.46 ust.5 ustawy PZP na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Nie wniesienie wadium w terminie lub wniesienie w sposób nieprawidłowy w stosunku do określonego w SIWZ spowoduje odrzucenie oferty Wykonawcy na podstawie Art.89 ust.1 pkt 7b ustawy PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp. wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wzór oświadczenia stanowi załącznik 7 SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach