Przetargi.pl
Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku Filii Nr 9 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego położonej przy ulicy Gajowej 73 w Białymstoku wg załączonych projektów i przedmiarów stanowiących załącznik do SIWZ - ETAP II

Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-089 Białystok, ul. Kilińskiego 16
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 6767224 , fax. 85 6767220
  • Data zamieszczenia: 2013-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Książnica Podlaska im. Łukasza Górnickiego
    ul. Kilińskiego 16 16
    15-089 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 6767224, fax. 85 6767220
    REGON: 00027671300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojewódzka Samorządowa Instytucja Kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Roboty budowlane polegające na przebudowie i rozbudowie budynku Filii Nr 9 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego położonej przy ulicy Gajowej 73 w Białymstoku wg załączonych projektów i przedmiarów stanowiących załącznik do SIWZ - ETAP II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    PROJEKT DOFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW MINISTRA KULTURY I DZIEDZICTWA NARODOWEGO, BUDŻETU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO ORAZ BUDŻETU MIASTA BIAŁEGOSTOKU Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa budynku biblioteki przy ul. Gajowej 73 w Białymstoku - ETAP II. Szczegółowy zakres robót określa Załącznik 9 do SIWZ, który zawiera: Projekt budowlany: Przebudowa i rozbudowa budynku biblioteki przy ul. Gajowej 73 w Białymstoku w części dotyczącej przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach. Projekt aranżacji wnętrz pomieszczeń Filii nr 9 Książnicy Podlaskiej im. Łukasza Górnickiego w Białymstoku przy ul. Gajowej 73 w części dotyczącej przedmiotu zamówienia określonego w przedmiarach. Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Specyfikację Techniczną wykonania i odbioru robót dot. instalacji elektrycznych wewnętrznych. Przedmiar - roboty budowlane dokument pomocniczy. Przedmiar - instalacje elektryczne wewnętrzne dokument pomocniczy. ZAKRES ROBÓT BUDOWLANYCH UJĘTYCH DO WYKONANIA W II ETAPIE: ELEWACJA Wykonać hydroizolację oraz ocieplić ściany zewnętrzne bez dwóch ścian przy dźwigu platformowym, które zostały ocieplone w I etapie. Wymienić obróbki blacharskie na ścianach docieplanych. Przebudować wejście główne do budynku. Zdemontować istniejącą stolarkę drzwiową wejścia głównego i zamontować nową. Wymienić pokrycie dachu nad wejściem głównym oraz wykonać ocieplenie stropu nad wejściem głównym. Wykonać remont schodów wejściowych oraz wymienić balustradę. Wykonać remont muru oporowego przy schodach do piwnicy. Wymienić opaskę wokół budynku. ROBOTY WEWNĘTRZNE: Piwnice z wyłączeniem pomieszczenia nr 0/7, które zostało wyremontowane w I etapie: wymienić stolarkę drzwiową w zejściu do piwnicy oraz pom. nr 0/3 z poszerzeniem otworów drzwiowych, wykonać remont ścian i sufitów. Parter z wyłączeniem łazienek, które zostały wykonane w i etapie: wykonać remont posadzek, wykonać remont ścian i sufitów, zdemontować istniejącą stolarkę drzwiową, wymienić stolarkę drzwiową w pom.nr 1/1 oraz nr 1/3 oraz zamontować ściankę szklaną w pom. nr 1/6. Uwaga! w I etapie wykonano otwory drzwiowe wejściowe do szybu podnośnika dla niepełnosprawnych oraz zamurowano otwór drzwiowy w pom. nr ?. Klatka schodowa: wykonać remont stopni, wykonać remont ścian i sufitów, zdemontować istniejącą balustradę schodową i zamontować nową balustradę, wymienić wyłaz na poddasze, zamontować drabinkę do wyłazu oraz w części poddasza nieużytkowego. ROBOTY SANITARNE: Parter - wykonać demontaż i ponowny montaż grzejników w związku z remontem ścian oraz przesunięcie grzejników w korytarzu wejściowym w związku z przebudową wejścia głównego. Piwnica - wykonać demontaż i ponowny montaż grzejników w związku z remontem ścian. Zamontować wentylator dachowy. Zamontować kurtyny powietrzne nad drzwiami do szybu podnośnika dla niepełnosprawnych (parter i piętro). ROBOTY ELEKTRYCZNE: Wykonać instalacje elektryczne we wszystkich pomieszczeniach w piwnicy za wyjątkiem pomieszczeń nr 0/3 i 0/7 gdzie instalacje wykonane zostały w I etapie. W piwnicy należy wykonać: demontaż istniejących instalacji elektrycznych za wyjątkiem instalacji wykonanych w I etapie prace demontażowe prowadzić w porozumieniu z Inwestorem, instalację gniazd wtykowych 230V zgodnie z projektem wykonawczym, instalację oświetlenia podstawowego zgodnie z projektem wykonawczym, instalację oświetlenia awaryjnego z zastosowaniem opraw awaryjnych z atestem CNOBP zgodnie z projektem wykonawczym. Wykonać instalacje elektryczne we wszystkich pomieszczeniach na parterze za wyjątkiem pomieszczeń wc nr 1/8 i 1/9. Na parterze należy wykonać: demontaż istniejących instalacji elektrycznych za wyjątkiem instalacji wykonanych w I etapie prace demontażowe prowadzić w porozumieniu z Inwestorem, instalację gniazd wtykowych 230V zgodnie z projektem wykonawczym, instalację oświetlenia podstawowego zgodnie z projektem wykonawczym, instalację oświetlenia awaryjnego z zastosowaniem opraw awaryjnych z atestem CNOBP zgodnie z projektem wykonawczym. Uzupełnić instalację oświetlenia podstawowego na klatce schodowej zgodnie z projektem wykonawczym. Wykonać instalację połączeń wyrównawczych w piwnicy i na parterze. Wykonać instalację telefoniczną na parterze. Wykonać instalację odgromową i instalację uziemienia zgodnie z projektem wykonawczym. Wykonać pomiary elektryczne. Rozdzielnice elektryczne wykonane zostały I etapie, w II etapie należy założyć podłączenie przewodów elektrycznych w istniejących rozdzielnicach ROBOTY OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO: Instalacje okablowania strukturalnego wykonane zostały w I etapie. W II etapie należy zamontować pod tynkiem wykonane wcześniej instalacje okablowania strukturalnego w piwnicy i na parterze. Prace prowadzić po wcześniejszym uzgodnieniu zakresu robót z Inwestorem. Inne elementy dot. opisu przedmiotu zamówienia Wykonawca udzieli co najmniej 36 miesięcy gwarancji na całość wykonanych prac i użytych materiałów. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek: znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno-eksploatacyjno-użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu podstawa prawna: art. 29 ust.3 Ustawy Pzp. W przypadku zastosowania materiałów i systemów równoważnych Wykonawca musi wskazać nazwę materiału/systemu, producenta oraz przedstawić dokumenty tj. aprobaty techniczne polskie lub europejskie, certyfikaty itp. potwierdzające równoważność rozwiązań. Zamawiający przy współpracy autora dokumentacji projektowej, ewentualnie korzystając z opinii rzeczoznawców, dokona oceny zaproponowanych materiałów i rozwiązań oraz zadecyduje o ich równoważności. W przypadku wątpliwości obowiązek udowodnienia równoważności złożonej oferty spoczywa na Wykonawcy. UWAGA! Oświadczenie dot. zastosowanych materiałów załącznik nr 10 do SIWZ należy wypełnić i dołączyć do oferty tylko w przypadku złożenia oferty równoważnej. Na wszystkie zastosowane materiały wykonawca zobowiązany jest, najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia, przedstawić aprobaty techniczne lub oceny zgodności technicznej - zgodnie z ustawą z 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych Dz. U. nr 92, poz.881. Wykonawca powinien przeprowadzić wizję lokalną na terenie budynku w celu wykonania pomiarów oraz uzyskania, na swoją odpowiedzialność i na swoje ryzyko, wszelkich istotnych informacji, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty, a następnie wykonania zamówienia. Wykonawca przygotowując ofertę ma obowiązek uwzględnienia w cenie oferty wykonanie wszystkich następujących po sobie czynności, niezbędnych dla zapewnienia zgodności wykonania tych robót z dokumentacją projektową i wymaganiami podanymi w szczególności w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także z wiedzą techniczną i sztuką budowlaną. Jeżeli w opisie pozycji przedmiaru robót nie uwzględniono pewnych czynności czy robót tymczasowych związanych z wykonaniem danej roboty budowlanej, to koszty tych czynności i robót powinny być przez wykonawcę uwzględnione w cenie określonej dla danej pozycji lub rozrzucone na wszystkie pozycje poprzez ujęcie ich w kosztach ogólnych budowy. W trakcie prowadzenia robót Wykonawca zobowiązany jest do zachowania ładu i porządku na budowie, systematycznego usuwania gruzu z rozbiórki na swój koszt. Zamawiający informuje, iż prace wewnętrzne w pierwszych dwóch miesiącach będą prowadzone w obiekcie czynnym, w miesiącu czerwcu w godz. 600 - 1800, w lipcu w godz. 600 - 1700, w trzecim miesiącu biblioteka będzie zamknięta dla czytelników. Zamawiający informuje, iż rozpoczęcie prac budowlanych w piwnicy będzie możliwe dopiero po zamontowaniu drzwi do wskazanych pomieszczeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie zł: piętnaście tysięcy złotych). Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BANK PEKAO S.A. 64 1240 5211 1111 0000 4919 5514 z adnotacją: Wadium nr sprawy A.331-01/2013 Dokument potwierdzający wniesienie wadium należy złożyć w oddzielnej kopercie wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ksiaznicapodlaska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach